Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Тогава значи при мен всичко си е наред,по така изложените факти :-)

Дано.

Публикувано

Ами след като по-горе колегата описа при него как е ,обяснява нещата!В смисъл аз си мислех,че стрелката като стигне 90,тва са реални 90 градуса,а всъщност явно не са!Това обяснява защо онази вечер на -16 градуса на място е духало хладен въздух!Посъветваха ме да си сменя термостата ,но аз засега отказвам!Един приятел я закачи на компютъра и стойностите бяха 87-92 градуса в загряло положение!

не знам засега ще изчакам,няма да прибързвам!А и друго ,което ми хрумна колата е на газ,може ли и това да има отношение , в смисъл изпарителят ми е под левия фар ,че само там имаше място,не е горе на топло при двигателя,тва може ли да оказва влияние на парното,нали има разклонения на маркучи :eusa_think:  :eusa_think:  :eusa_think:

Публикувано

Един приятел я закачи на компютъра и стойностите бяха 87-92 градуса в загряло положение!

 

При коректно работещ радиатор на парно,темепературата на духалките е около 55 градуса.Централните.При 2000 оборота.

Измери какви са стойностите при теб.

При мен със задръстен радиатор,температура на околната следа около 0 градуса,извади 42 градуса,крайно недостатъчно.

Публикувано

Разбрах,само да ми кажеш какво точно да гледам или да кажа като показатели,щото ние гледахме колко е температурата,а не съм много компетентен, да мога да обясня,благодаря :-)

Публикувано

щото ние гледахме колко е температурата,а не съм много компетентен, да мога да обясня,благодаря :-)

С ВАГ КОМ-а сте гледали температурата на антифриза.

Пускаш да излиза въздушната струя през средните духалки,бодеш един термометър и гледаш какви градуси показва.

Пробвай на празен ход,пробвай и на 2000 оборота да речем.

На "форсаж" ще вдигне малко градусите.

Публикувано

Аха ясно, благодаря! Аз мислех,че пак с компа трябва да е :-D

Публикувано

че пак с компа трябва да е :-D

:nea:

Няма как да стане,то верно че компютрите са всичко в днешно време,но все пак и човек си трябва.

Публикувано

Аз пък  онзи ден имах странен проблем. При -13 запалих и работи 3-4 мин. и стрелката за температурата се изправи прекалено бързо, а колата определено не беше загряла. Дори не беше обърнала на газ...И това май го наблюдавам за втори път. Пък темп. датчик е на няколко месеца, ХЕЛЛА от 07 го взех за 50 и нещо лв. Дали си въобразявам или съм станал жертва на датчик менте? 

Публикувано

Или имаш въздух в системата или датчика е фира. Последното е сравнително често срещано.

Публикувано

 Пък темп. датчик е на няколко месеца, ХЕЛЛА от 07 го взех за 50 и нещо лв. Дали си въобразявам или съм станал жертва на датчик менте? 

То и аз бях набедил оригиналния,че е заминал.Сложих едно Феби,пълен боклук,поне е евтин,14лв.

Върнах оригиналния,то имах и други проблеми де.

Такива неща се убеждавам,че трябва да се пазаруват оригинални,от вносителя на марката.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.