Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

На 781 мотора диаметъра на тръбите на даунпайпа му бяха ако се не лъжа  40мм , ще ти трябва съгласуване с двуцевка 2 по 40/55мм , толкова е диаметъра

пък на най масовата серия средни  крайни и резонаторни гърнета.

  • Отговори 91
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • x.d.x

    40

  • fulcrum

    11

  • Skoda 130LR/h

    10

  • Krankenstein

    9

Най-много писали в темата

Публикувано

Питам за четворка тръби в една и размер на ауспуха диаметър ,дължина и отвори на ситото вътре.някой имали оригиналните размери и чертежи за спортната генерация.

Публикувано

Питам за четворка тръби в една и размер на ауспуха диаметър ,дължина и отвори на ситото вътре.някой имали оригиналните размери и чертежи за спортната генерация.

Това е съвсем друга приказка , кажи така и драсни едно лично на Krankenstein да ти ги мерне на зелената бегачка , там е обаче по схема за драг 4-1 и

отделните тръби за цилиндрите са сравнително къси.

Публикувано (Редактирано)

Няма какво да меря, чехите са дали размерите в тази книга на стр.76 /в pdf-a се пада на 85/ http://hphtuning.websnadno.cz/sportovniupravyskoda.pdf

Разгледай я цялата и може още други техни идеи да приложиш ;)

Редактирано от Krankenstein
Публикувано

Олееее страхотия.Истинска работа тъкмо като за безработен инженер.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Помощ за ризи с диаметър около 80мм. от какво може да се използват или да пробвам с поръчка в Разград

Публикувано (Редактирано)

Помощ за ризи с диаметър около 80мм. от какво може да се използват или да пробвам с поръчка в Разград

Пежо или Хонда 1,6 мотори :)

Редактирано от fulcrum
Публикувано

Ситроен ZX 1.6 може да ти свърши работа .

Публикувано

Помощ за ризи с диаметър около 80мм. от какво може да се използват или да пробвам с поръчка в Разград

В Дружба ли ще искаш да ти правят ?

Публикувано
Публикувано (Редактирано)

Ситроен ZX 1.6 може да ти свърши работа .

Даже има до мене и наличен , но от Пежо 306 mi , то е същото. , метни едно л.с. при интерес

Редактирано от fulcrum
Публикувано

Чешките ги знам ама цената е доволно солена ,но след последен преглед на нещата май  ще трябва да се спра на 78мм .много лошо ме ограничава външния диаметър на ризите почти една до друга са.някой правил ли си е такива експерименти да сподели .

Публикувано

И друг път го казах , баланса м/у спорта и ресурса не е макса , 76 мм Рено ти стигат.

Публикувано (Редактирано)

ми то за 30 кубика отгоре не си заслужава хамалогията и парите.Явно ще преоткривам топлата вода.

Редактирано от x.d.x
Публикувано

Аз залагам основно на разпределителен вал, в момента чакам отговор от АРЗ Първомай за изработка на копирен и ще споделя като ми отговорят... и на мен ми се ще Рапидът ми да върви повечко и наравно с модерните коли :) Освен вала трябват по-твърди пружини на клапаните или по 2 мм подложни шайби под оригиналните пружини.

Публикувано

ми то за 30 кубика отгоре не си заслужава хамалогията и парите.Явно ще преоткривам топлата вода.

Ами до колкото знам до сега в Бг. никой не е увеличавал кубатурата на 781 мотор . Та заслужава си да се опита и да се измисли начин за поне 100-200 куб/см. отгоре

Публикувано (Редактирано)

Ще стане аз обичам експериментите.Само да намеря необходимия двигател и го почвам.Кога ще отговорят за вала.Пък за 100кубика отгоре точно 78 мм. бутала ще станат и ризите не отъняват много 1,25мм на стена.

Редактирано от x.d.x
Публикувано

Виждал съм и съм чел, за набиването на метални пръти между ризите и блока при Хонда/Волво двигателите, за да държат ризите на налягане за турбиниране. Нещо подобно може ли да се измисли и за шкодовия двигател?

Публикувано (Редактирано)

Принципно между ризата и блока има достатъчно място проблема е че ризите са почти плътно рдна до друга.Мисля че не е необходимо виждал съм шкоди с турбо без такива доработки форсирани до към 200коня.

Редактирано от x.d.x
Публикувано

Ще стане аз обичам експериментите.Само да намеря необходимия двигател и го почвам.Кога ще отговорят за вала.Пък за 100кубика отгоре точно 78 мм. бутала ще станат и ризите не отъняват много 1,25мм на стена.

Ами Вземаш Фабия 1.4 и правиш ризите 78 мм . и получаваш 1.5 . Днес мерих една риза и има " хляб " до 78 мм преспокойно . :)

Публикувано

Ето нещо за надъхване

http://www.skoda110r.cz/article.php?id=646

http://www.skoda140rs.wz.cz/

Тази реплика е правена точно с мотор от Фабия 1.4 16V 101 коня.

Публикувано

Е да, ама този мотор няма нищо общо със Шкодовия. 

Публикувано

Този проект си е направо с пресаждане на мотор. С този ли мотор става най-лесно или?

Жалко, но колата явно е претърпяла катастрофа на някое рали...

 

Ето на тази снимка се вижда как е напасната скоростната к-я:

nehoda6.jpg

Публикувано (Редактирано)

Със заводски чешки фланец от Фелиция 1,6Mpi /1,9 D става процедурата ....на всичко що е големия братчед VW

Редактирано от fulcrum

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.