Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

  • Отговори 91
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • x.d.x

    40

  • fulcrum

    11

  • Skoda 130LR/h

    10

  • Krankenstein

    9

Най-много писали в темата

Публикувано

http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/4311-martin-skoda-120l/?x=1&offset=20#tab-3Разгледай тази, виж и клипчетата, интересен проект с доста добро "сърце".

Публикувано

Става има хубави идеи за салона и окачването .Седалките изглеждат добре .

Публикувано

и още един въпрос как да се преборя с разкрачването отзад

Публикувано

Погледни темата над твоята ... :)

Публикувано

Да ама не тампоните са здрави

явно са поддали носачите и още един проблем след смяна на втулките на шенкелите не се връща волана

Публикувано

Той е един тампон на скоростите. А за шенкелите, правен ли е реглаж на предницата след смяната?

Публикувано (Редактирано)

Да ама не тампоните са здрави

явно са поддали носачите и още един проблем след смяна на втулките на шенкелите не се връща волана

Сменяш всички тампони които имаш отзад . Дори и подложките на пружините , има на самия носач и вътре в бомбето . А на шенкелните втулки се прави райбероване , иначе трябва със чука да набиваш шенкела :D

Редактирано от Skoda 130LR/h
Публикувано

правен е реглаж на предницата а втулките са с някаква тефлонова мрежа дето не виждам как ще се райберова.А отзад тампоните ги напъвах с щангата и не мърдаха.

Публикувано

Райбера се води 16, ако не ме лъже паметта (можеш да провериш в зелената книга Аз ремонтирам Шкода). Райбероват се скед като се набият на шенкела ...

Публикувано

А втория пост в горната тема прочете ли го?

 

...успяхме да свалим гредата и я сменихме с вече готова, на която ушите за напречните носачи бяха повдигнати с 10мм

Мисля, че това е основното помогнало за изравняването, макар че няма снимка и не мога да си го представя как изглежда... на моя Рапид също не съм го пробвал. Всъщност харесва ми отзад да стои с леко отворен спортен камбер. Така и задницата е по-стабилна, стига да не яде много гумите, а досега не съм забелязап такова явление, обаче съм карал малко поради ред други проблеми, коиито често вадеха колата от движение за дълги периоди.

Публикувано

за мен това не е решение на проблема(удължаване на планките за тампона)защото неможе до безкрайност да се удължават.

Публикувано

най сетне  довечера си взимам новия двигател и започва едно творене :dash:

Публикувано

Колега, пусни малко снимки, видим за къде се гласи този мотор. :)

Публикувано

най сетне  довечера си взимам новия двигател и започва едно творене :dash:

А какъв ще бъде той ?

Публикувано

fabia 1.4 8v почти окомплектован на около120 000км. с компа и една шепа датчици към него остана да му издиря инсталацията и да разстържа коляновия вал за амбр.лагер. Следващият въпрос е как да сложа редукторен стартер и от какво.по късно ще пробвам да пусна снимки.

Публикувано (Редактирано)

някой слагал ли е редукторен стартер и от какво.че май няма да мога да използвам 130 ковия венец.

Редактирано от x.d.x
Публикувано

Редукторен стартер от Фелиция 1.3, знам че му се престъргва малко корпуса за да пасне в/у камбаната на скоростите.

Публикувано

а дали на фабиата на първо време може да се сложи делко ,че да го карам с карбуратора докато събера другите чаркала по инжекцията?

Публикувано

Ако сложиш капак на веригата от Фелиция/Фаворит може ... инак на Фобията няма въобще заготовка за делко.

Публикувано (Редактирано)

малко по подробно

По-подробно не мога, щото лично не съм го правил, само са ми разказвали. Най-общо казано, като вкарваш стартера в камбаната на скоростите виждаш къде опира и му стържеш там корпуса. Повече тънкости и опит може да сподели някой дето го е парвил, ако чете тук де.

 

п.с. сменя се и зъбния венец на маховика с такъв от Фав/Фелиция, защото е с диагонални зъби докато оригиналния на 130/Рапид е с прави

Редактирано от Krankenstein
Публикувано (Редактирано)

Аз до сега не съм попадал на венец със диагонални зъби . Просто стъпката е друга ...

 

Редактирано от Skoda 130LR/h
Публикувано

Май най простия вариант ще е да си оставя моя маховик и стартер.А някой знае ли каква е разликата между маховиците освен венеца.

Публикувано

Между Фаворит и 120/130 има разлика в отворите на захващане към коляновия вал. Между Фаворит и Фабия не съм запознат.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.