Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Маховиците на инжекциона са рязани заради датчика , но в съединителя няма разлика (поне при Фаворит/Фелиция) , за Фабия нямам идея , а зъбните венци би трябвало да са взаимозаменяеми.

  • Отговори 91
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • x.d.x

    40

  • fulcrum

    11

  • Skoda 130LR/h

    10

  • Krankenstein

    9

Най-много писали в темата

Публикувано

Най лесно щее ако мога да подменя венците ама така като гедам май е нарязан в маховика (или ще играе големия домоуправител) а като маси някой да ги е сравнявал?

Публикувано

 (или ще играе големия домоуправител)

Неее , само с газова горелка! Нагряваш и сам пада

Публикувано

шегувам се чука е само за респект

Публикувано

Аз го вадя с чук (два чука) и го слагам с нагряване ... лесно излиза венеца.

Публикувано

филма ще се окаже голям...много разлики...

Публикувано

В коя област?

Публикувано

имали някой който е наясно с компютрите и имобилайзерите става въпрос за система simos 3 PA

Публикувано

имали някой който е наясно с компютрите и имобилайзерите става въпрос за система simos 3 PA

В тоз случай е уместен лафа на Сашко (maxrpm) "сложи си един карбуратор (в твоя случай 4) и си карай колата" :sorry:

Ето един ЛИНК по темата (седи си най-отгоре в раздела Фаворит/Фелиция.

Публикувано

ще трябва май да се чете повечко....

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

с двигатела работите се понаредиха но забелязах друг проблем ...не спира пущината чвно гумите и идват големи та започнах да се замислям за по големи дискове някой можели да сподели от какво мога да използвам?

Публикувано

Прегледай, ревизирай всичко по спирачките. Моя рапид спира уникално добре . Аз го карах с 195/50/15 с тежки фланци и тн. Ако всичко по спирачките е наред спира доста добре. Отпред все пак е с 4 бутален апарат и накладките да почти двойно по-големи от на 120 ките.       

Публикувано

Другия вариант е дискове и апарати от Вектра 2000, като на колегата anastas, но трябва да се съобрази и с какво междуболтово караш. Като цяло е въпрос на въображение и имаш човек, който да ти сметне и изработи съпорта за спирачния апарат.

Публикувано

Прегледай, ревизирай всичко по спирачките. Моя рапид спира уникално добре . Аз го карах с 195/50/15 с тежки фланци и тн. Ако всичко по спирачките е наред спира доста добре. Отпред все пак е с 4 бутален апарат и накладките да почти двойно по-големи от на 120 ките.       

Пепи го е казал , и аз ще го кажа - ревизирай спирачките , Шкода/Рапид 130 /135/136 спират убийствено добре :PDT_Armataz_07: :)

Публикувано (Редактирано)

195/50/15 с масивни фланци накладките са нови (меки мисля брембо)дисковете са добри нова спирачна помпа нова течност нови маркучи 4бр.и не мога да я накарам да провлачи гуми та затова искам да и сложа по големи дискове някой има ли идея от какво долу горе могат да паснат?То е ясно че отворите ще са други , но поне Е то да отговаря .супорта за апарата  не ми е проблем мога да си го изработя.

Редактирано от x.d.x
Публикувано (Редактирано)

И още малко помощ какъв е размера на семеринга на привода за скоростите на кутията,че бая масло капе за 3000км предния месец около литър.

Редактирано от x.d.x

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.