Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тежък волан


flo

Recommended Posts

Вчера вечерта минах през една брутална дупка с дясната гума. Спуках гумата и от там гръмна десния еърбег на седалката и волана стана адски тежък. Евентуално заминала рейка или електрическа помпа. Сутринта под колата нямаше следи от изтекла течност. Всичко това се случва само на дясната гума, а горе изброените части се намират от ляво, та как аджеба се прееба така работата. В понеделник ще я карам на сервиз, че утре имам работа. Междувременно, колеги, дайте някакви идеи да проверя да не е разкачен някой кабел или датчик.

Редактирано от flo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При гръмнал еърбег, май нещо трябваше да се чисти от компютъра. Някакъв статус/грешка за станалото. Защо не я закачиш за грешки първо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се е разкачило нещо електрическо по хидравликата ще светне нещо по таблото и ще запише грешка , но при описания случай аз залагам на нещо механично (счупено или изкривено) - накрайници (външен вътрешен) , лагер на макферсон , шарнир или комбинация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С еърбега ще се занимавам като оправя първо хидравликата.

 

След като минах през дупката ми светнаха 2 лампи на таблото: за еърбега, което е нормално след като е гръмнал и едно жълто воланче с !. На вагкома ще я закача в понеделник да видим какво ще излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като ти е свеннало жълтото воланче, значи колата си е казала всичко. Хидравлика нямаш в момента, изключила е. Прегледай дали има щети по окачването, включи я с компютър и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Положението е следното: в понеделник сутринта закачих колата на вагкома с един приятел. Изкара грешка, че е имало катастрофа и от там се е отворил еърбега и се е изключила хидравликата. Изчистихме грешката и сервото се оправи. След това я закарах на сервеиз. Оказа се скъсана лява пружина и изтекъл десен амортисьор. Сега съм с изцяло ново предно окачване: нови амортисьори, пружини, нови биалетки и лагери на макферсоните. Само, че какво се случва днес като я взех от сервиза. Още преди да я закарарам в сервиза есп-то ми мигаше без да въртя гуми на сух път и аз винаги го изключвах щото ме дразнеше. Днес я карах няколко километра и усетих, че колата няма никаква тяга, все едно съм без турбина, около 2к оборота пълна гробница. Разликата само аз си я усещам, щото съм й свикнал. Отделно като я изгася пристриса яко. Това го нямаше преди да я закарам на сервиз. А есп-то започна да мига без причина след като влязох в тая брутална дупка. Забелязвам, че разхода ми е малко по-висок, но за това още не съм сигурен. Утре ще я закача пак на вагкома. Някакви идеи?

 

PS: Да подчертая, че всичко, което излиза от ауспуха е безцветно на загряла кола на 90Ц.

Редактирано от flo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я пробвай дали при всяко спиране, не чуваш и ABS-а , защото май си изкривил сензорния диск на колелото. Оттам фалшива информация че колата буксува и ESP се намесва. А за турбината, виж си актуатора дали не се е пробил или рамото откъснало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуатора е наред. Дайте някой, точен форумджия да му я карам на него, че имам чувството, че тия от сервиза са бъзикали нещо в компютъра. Тоя проблем с тягата го нямаше преди да им я закарам вчера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз напоследък имам следния проблем: светва ми лампа-волан, от там хидравликата не мога да каже, че се нямам защото имам, но по-слаба, преди нова година ми светваше понякога но знам, че беше от стария акумулатор, но сега с чисто нов акумулатор почна да го прави, по често и след като изгася и пак запаля няма проблеми, течността я гледах и мисля, че е нормално, на самата капачка има една пръчица и краят му се потапя, но ще направя по-късно снимки да видите. Със светнала лампа я закачих на лап-топа на един приятел с уред на Делфи(някакъв универсален за коли до 2012) и никаква грешка не показваше. Какъв може да е проблема и така ако карам примерно няколко километра дали мога да навредя на нещо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Тази сутрин понеже температурите паднаха отново, паля и веднага светва волана, което ме води до мисълта, че е от студеното време, но акумулаторът е нов и пак не схващам таз работа :exclaim:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте това клипче.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8Oxr4gUEg-o

 

Тежък волан ,при мене се появи преди  14 дни.
Нищо не свети.
При завои с употреба на спирачки ,се получава нещо като заключване на волана.
Не съм махал кората на левият калник или кутията на акумулатора,да стигна до резервоарчето .
Един поглед отдолу,забелязах ,от към дясната страна омасляване.
 
Този клип /подобен/ми стига
 
 
p.s
Другият месец ще я правят.На 27.02.им я оставям.
 
Сега разглеждам това.
 
 
 
 
 
 
 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Някакъв напредък по-темата и такъв датчик от къде може да се закупи и на каква цена за момента, онзи ден изкарах моя датчик и веднага се изсипа от гнездото една шепа мръсна течност и от тогава на сетне вече лампата не изгасва, преди след като изгася и запаля гаснеше и хидравликата бачкаше напълно, но сега.. :nea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.