Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

RAPID 1.2 TSI с LPG


Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги.

Имам питане към всички които имат Рапиди с мотор 1.2 TSI и са си сложили газови уредби на този мотор.Молбата ми е да ми дадете мнения как се държат тези мотори с газовите уредби.Не чувам много добри отзиви от хората, но не мога да разбера какви проблеми създава.Моля ако някой има такъв автомобил да си изкаже мнение.Ще му бъда много благодарен

Публикувано

Аз съм с 1.2 и газ, няма никакви проблеми. Върви си супер, разхода е учудващо нисък, около 5 извънградско и 6.5-7 градско. Зимата си пали без проблем, единственото което е, че се налага малко по-редовна смяна на свещи, но с икономията от гориво свещите са нищо :)

Публикувано

Здравей колега 

Благодаря ти за отговора.Би ли ми казал на колко км. е колата ти и на колко км.сменяш свещите?

Разбрах , че гори 30% бензин и 70% газ.

Публикувано

Не е добре тая газова... Само течна фаза или бензин!

Публикувано

Колата е почти на 56 000км, свещите се сменят на 35 000. Колкото и да ми обясняват, че газовата не струва колата си върви доволно, харчи малко, а газта е на половината на бензина :)

Публикувано

А относно горенето, под 1500 оборота е изцяло на бензин като колкото по-високи са оборотите, толкова по-голям процент газ използва двигателят.

Публикувано (Редактирано)

И какво е съотношението икономия - амортизация в твоя случай -30% от стойността на гориво, цената на газовата, обслужване, технически преглед и незнайно какво ще излезе след 100х км като изтече гаранцията...

Или по-просто казано - харчи 6-7л бензин на 100км. На газ - 5л газ на 2л бензин. 11-12лв на бензин срещу 4лв газ и 3,50лв бензин - разлика около 4-5лв на 100км. Ако струва 1500лв газовата ще я избиваш 30-40х км - след това започваш да икономисваш! 15лв технически - след 3тата година ще избиваш и тях 300+км всяка година, 2та филтъра в БРЦ са 50лв със смяната - на 15х км или малко над 30ст на 100км. Казваш свещи като по-честта смяна - извади и тяхната смяна от стойността на икономията и ще излезе под 4лв на 100км разликата без ремонтите на клапани и турбо, които и на 150х км да са необходими пак ти отиде половината от цялата работа. Да приемем 1000лв смяна на турбо и 500лв реглаж на клапани за 150х км, ако извадиш и стойността на газовата излизат около 2лв на 100км икономия! Добави и намаления обем на багажника или липсата на резервна гума...

За мен поставянето не е икономически обосновано!

Пс. На 3такта - 4тия е на бензин винаги иначе ще запекат бензиновите инжектори. Освен че под 1500об си винаги на бензин!

Редактирано от b3lq7a
Публикувано

Основен ремонт на 100 х км си пропуснал. Дай пример за кола с тси двигател, на която са и се прецакали клапаните и турбото от газта за 100 х км. Малко несериозно е това мнение.

Публикувано

150х км... Но и на 200х да стане пак. За турбото е ясно, че и по-рано ще отиде ;)

Публикувано (Редактирано)

И какво е съотношението икономия - амортизация в твоя случай -30% от стойността на гориво, цената на газовата, обслужване, технически преглед и незнайно какво ще излезе след 100х км като изтече гаранцията...

 

Или по-просто казано - харчи 6-7л бензин на 100км. На газ - 5л газ на 2л бензин. 11-12лв на бензин срещу 4лв газ и 3,50лв бензин - разлика около 4-5лв на 100км. Ако струва 1500лв газовата ще я избиваш 30-40х км - след това започваш да икономисваш! 15лв технически - след 3тата година ще избиваш и тях 300+км всяка година, 2та филтъра в БРЦ са 50лв със смяната - на 15х км или малко над 30ст на 100км. Казваш свещи като по-честта смяна - извади и тяхната смяна от стойността на икономията и ще излезе под 4лв на 100км разликата без ремонтите на клапани и турбо, които и на 150х км да са необходими пак ти отиде половината от цялата работа. Да приемем 1000лв смяна на турбо и 500лв реглаж на клапани за 150х км, ако извадиш и стойността на газовата излизат около 2лв на 100км икономия! Добави и намаления обем на багажника или липсата на резервна гума...

 

За мен поставянето не е икономически обосновано!

 

Пс. На 3такта - 4тия е на бензин винаги иначе ще запекат бензиновите инжектори. Освен че под 1500об си винаги на бензин!

Колега много негативно мнение.Да ти кажа честно колата има доста добър багажник.На мен лично ми харесва много този автомобил и съм много доволен от стария мотор 1.2   имам три такива шкоди.Тъй като вече този мотор е спрян от прoпроизводство / evro5 /  и вече има само 1.2 TSI  и за това ме интересува мнението на хора които имат такива.Колите ми пътуват много / на година правят 100хил/км / и за това питането ми е дали ще правят много проблеми с тази нова система и  ще посещавам ли всеки месец сервизите.Благодаря предварително на всички

Редактирано от bengy76
Публикувано

Мотора си е хубав и не харчи много, за да ти трябва газова. Още повече тази система, която предлагат за монтаж тук в БГ от уж БРЦ - няма нищо общо с БРЦ Италия освен компютъра. Пак казвам - течна фаза! Това е правилната газова система... 

Публикувано

Aз не могa да си обясня кaк на всеки три тaктa четвъртия е на бензин ?

Публикувано (Редактирано)

Компа на газовата е вързан с компа на колата и на 3 впръсквания на газ прави 1 на бензин(през бензиновите инжектори) или 2ри вариант - постоянно 70/30, 80/20 и тн до 50/50 газ-бензин(но при тези варианти се оплакват от висок разход на бензин, затова го правят по другия начин). Субару би-фуел са с такива системи за в Италия от 2004та!Някои ползват valve oil в система за смазване на клапаните(но това работи само при атмосферни, при турбо колите само на подналягане - на място или на 0-лева). Без тази система за мазане, клапаните на Субарата се скапват за 100х км... нищо, че казват като е 80/20 как нямало проблем. Положението при ТСИ-то няма да е по-друго - газта ще скъси експлоатационния период доста!

Редактирано от b3lq7a
Публикувано

Е добре де как 3 такта на газ и един на бензин?

Публикувано

Опции за настройки на газовия компютър. Такава им е системата на БРЦ.

Публикувано

Хм...дълбоко се съмнявам  :nea:,много нереалистично,пък и досега не се е чуло някой да е измислил такова нещо  :sorry:

Публикувано (Редактирано)

Хм...дълбоко се съмнявам  :nea:,много нереалистично,пък и досега не се е чуло някой да е измислил такова нещо  :sorry:

При автомобили с директно впръскваненаприме VW Passat 2.0 FSi системата е SEQUENT SDi, като при нея се изисква допълнителна информация за типа на бензиновия компютър и кода на самия двигател. При тази система с цел предпазване на бензиновата система, инжектори , помпа за високо налягане и сензори се налага използването на специална стратегия за работа. Двигателя в определени режими работи за извесно време на бензин, като през останалото време се използва газ+бензин. За всеки отделен тип двигател има разработен софтуер с които се контролират горивата. Съпоставена със стандартния газов инжекцион тази система има занижен икономичен ефект , но той не е по-малко от 35%.

 

 

 

Горното е цитат от страницата на БРЦ БГ и е измислено преди 12год. 

Редактирано от b3lq7a
Публикувано

Странно?!?Никъде не се споменава,че на всеки три такта,четвъртия е на бензин ... :nea:

Публикувано

Странно?!?Никъде не се споменава,че на всеки три такта,четвъртия е на бензин ... :nea:

Като идеш да ти я настройват - така казват че правят ;) - имах нещастието да карам кола с газова от БРЦ БГ и съм правил 50тина настройки и все не ставаше като хората. 2300лв за газова...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.