Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Още една Октавия 3 Едишън Комби 1.4 TSI 6M


Recommended Posts

Здравейте, Колеги,

 

След почти 6 месеца чакане вече 3 седмици се радваме и на нашата нова кола:

 

Октавия Комби Едишън 1.4 TSI EURO6 150 кс, 6М със следните допълнителни екстри:

- Цвят кафяв топаз металик

- BI-Xenon-ви светлини + AFS, с динамичен контрол на ъгъла, LED дневни светлини и пръскачки на фаровете (PK9)
- Пакет Simply Clever (PKC) - двулицева стелка за багажника, кошче и стойка за телефон
- Фарове за мъгла, черни (PW8)
- HHC - Асистент за потегляне по наклон (UG1)
- Подгряване на дюзите на стъкломиячната уредба (9T1)
- Интериорно осветление в краката на пътниците отпред и отзад (6T2)
- Електрическо отваряне на петата врата (4E7)
- Мрежа, разделяща купето от багажното отделение (3CX)
- Smart Link
 
След близо 2600 км впечатленията ни са отлични. Все още не съм усетил пълната мощ на двигателя и не съм превишавал 3000 оборота, но и не се е налагало - двигателят осигурява достатъчно мощност за ежедневното шофиране. Разходът до момента е 6,8 по компютър и 7,2 по колонка. Очаквах малко по-нисък разход, защото изобщо не се настъпва, но засега това е положението. Маслото не съм го проверявал още и не знам дали е изгорила нещо. При предаването беше на максимум. Коженият гръб на седалките върши чудесна работа срещу детските обувки :) В момента нещо не се сещам какво повеше да напиша. Поздрави на всички!
 
20160403_171226.jpg?dl=0
 
20160403_171210.jpg?dl=0
 
20160403_171130.jpg?dl=0
 
20160403_171241.jpg?dl=0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mirizlivpor

    12

  • shaft

    8

  • b3lq7a

    6

  • joro-120L

    5

Най-много писали в темата

Честито, колега! По описание звучи много добре. Качи снимки някъде в нета и пусни линкове тук, за да можем да я видим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си ги е пуснал, човекът, снимките, но форума не може да се разбере с дропбокс... защото дропбокс не показва самата снимка, а страница с името на снимката.

Ето ги:
https://www.dropbox.com/s/tuqof9jfo2tv3vl/20160403_171226.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/v0n56fh3yzesb3l/20160403_171210.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/9gpttxgyhnfts9t/20160403_171130.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/3nv8wjk723zlxru/20160403_171241.jpg?dl=0

Честито за колата! Много безаварийни!!!

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауууууу много хубава! Честита да ви е и със здраве да си е карате. Веднага ми се наби на очи и Е30-ката под навеса :) Можеш ли да покажеш стойката да телефон в клевер пакета?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за красавицата :) Обичам комбитата много ! Със здраве и да е безаварийна. Като цяло едва ли ще има много комбита 1.4 TSI, но пък си е индивидуална  :)

 

Добра конфигурация и много си я лъснал. Електрическият багажник е голяма глезотия, първоначално не виждах смисъл, но жена ми го искаше...и сега много съм свикнал и си ме кефи :blush:

 

Признавам, малко странно ми стои хром на прозорците и на решетката,  пък рейките да са черни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията - да ви се връщат! Засега пускам снимки на стойката за телефон (заедно с пепелника, който не ползваме) като линкове от дропбокс. Посъветвайте ме в кой сайт мога да ги кача и да се отварят нормално във форума и ще ги оправя. Стойката за телефон изглежда супер, на усет е супер, пасва супер в отвора за чашите ... но телефоните не се събират вътре! Аз ползвам Samsung Galaxy S5, свързах Sygic с Mirror Link и аха да бодна телефона и да се помотая - няма шанс! Дори Galaxy S3 на жената не се събира :( Не знам за какъв телефон е предвидена, но S3 вече не се брои за голям телефон. Иначе кошчето е тарикатско, а постелката за багажника е страхотна.

 

https://www.dropbox.com/s/yho7hihruj6jgm3/20160404_202857.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/kzngmerm1czlydd/20160404_202918.jpg?dl=0

 

@yanko78 - Е30-ката е на съседката. Баща й минава веднъж месечно да й я поизлъска :)

 

@PUF-PAF - аз също съм фен на комбита, а сега е и от необходимост. За двигателя имаш предвид, че е малък ли? С нашето каране и 1.2 сигурно щеше да върши работа :D. За рейките съм съгласен, но в един момент трябваше да теглим чертата. С по-тъмния цвят не ми се набиват толкова на очи. И при нас мнението на жената натежа за ел. багажника и сега също много му се кефим.

 

Единствена забележка в момента е, че шофьорската врата не се затваря плътно със същото малко усилие като останалите. Ще изчакам още малко и ако продължава да се случва ще я закарам да я погледнат. Ето още няколко снимки от пътуването, тъкмо да видите как се оползотворяват 1700те литра :)

 

https://www.dropbox.com/s/f4cbpuahm1zrk18/20160309_134050.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/761cjx06sw8nz7s/20160309_134102.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/3u3du104ctih1uk/20160309_134115.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/a1imf407jeakhji/20160309_134126.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/5ed6bwdqqx27s9r/20160309_134148.jpg?dl=0

Редактирано от mirizlivpor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Само хубави моменти с тази чудна кола. На мен много ми хареса немският номер, много добре и стои.

П.п за снимките използвай някой сайт за хостване на снимки. Аз ползвам postimage.org като използвам втория линк и го поставям с бутона за вмъкване на снимки. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам, че може би нещо по ключалката ще се доразработи. Ще му дам още 2-3 седмици и ще отида.

 

@setfan - стана супер с този сайт, но не мога да си редактирам старите мнения. Мерси за идеята! А номерът по избор струва 10 евро отгоре и хората често се възползват ако желанието им е свободно :)

Редактирано от mirizlivpor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Със закъснение честито и от мен колега!Със здраве да си возиш семейството :)

 

Много красива,много...

 

Какви са ти наблюденията с по-продължително каране?

 

p.s. Самсунга с вградена поддръжка на mirrorlink ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията, да ти се връщат! Колата я кара жената и засега всичко й харесва. Единствено остава това странно скърцане при въртене на волана на място и може би ще посетим Шкода когато изляза в отпуск. Аз я карах преди 3 седмици за около 500км на една разходка и със 140 на автопилот нямаше грижи. Пътуването беше комфортно, мястото в багажника ни е достатъчно, навигацията през мирорлинк работи много добре, разход 6,7. До момента по мои сметки, т.е. по колонка, средният разход е 7, като се кара както и на по-дълги разстояния, така и за по 2-3 км. По борд беше малко по-малко 6,7-6,8 мисля, но не съм го гледал от доста време. Все още не съм я тествал за максимална скорост, но скоро и това мисля да направя, че вече е на близо 6000 км и трябва да се е разработила. Маслото е на ниво както ми гопоказаха в ЕТ - точно по средата. Цветът, поне според мен, носи доста на леко запрашаване и на капки от дъжд, и сме много доволни от избора. На няколко пъти виждам вече странни точки тук таме по боята и веднага си мисля, че има ожулено, но засега е само мръсотия :) Прави ми впечатление, че джантите се цапат доста от накладките, особено предните. Самсунгът S5 има mirrorlink от андроид версия 5 - свързвам го с кабела и колата автоматично го разпознава. Правя опити да го подкарам и на S3, но засега не успявам. Самсунг са пуснали едно приложение Drivelink, което би трябвало да прави връзката за по-старите модели и си мисля, че може би болерото отказва свързването. Друго конкретно за колата не се сещам да кажа - всичко е както трябва за нов автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен,да си я караш със здраве и в сервиза само за смяна на консумативи да влизаш,а на бензиностанцията по-рядко:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Малко впечатления след близо 10000 км:

- имахме още няколко пътувания на по-дълги разстояния и пътувахме комфортно, без притеснения откъм място

- поддържа 160 км/ч без проблеми, но се отразява на разхода - доближава 8/100. При последното пътуване от около 1100 км изхарчи 7/100.

- пробвах я и с 200, но ми се стори нестабилна и карах така само няколко км. За повече не ми се рискуваше :)

- при скорости над 120 км/ч ускорява достатъчно бързо, за безопасно изпреварване.

- скърцането на място, за което бях писал по-горе ми се струва, че всъщност е ННС - понякога го има, понякога го няма

- гледам, че в първия пост съм писал, че когато съм я взел маслото е било до горе, а после - до средата. Не помня кое е вярното, но едно е факт - в момента няма нищо по щеката! С какво масло се доставят и само дилърът ли го продава?

- антифризът също е почти на минимум. Ако не се лъжа във форума за Фабия 3 се обсъждаше изчезващ антифриз.

- стелката в багажника е перфектна - ползваме само гумената й страна и под нея всичко е ново. Същото важи и за гумените стелки на Шкода за краката - пасват много добре и пазят много добре.

- Smart Link - работи много добре като цяло. Ползвам основно Sygic за навигиране. Случва се няколко пъти да губи връзка с телефона, но не знам поради каква причина. Гугъл мапс през андроид ауто работи супер, особено с гласови команди.

- за целият пробег разходът по мое засичане е малко под 7/100, а по-борд е някоя десета по-надолу.

- 50 литра резервоар са малко. Според мен 60 трябва да е минимум, а 70 би било супер. За дизеловите мотори сигурно са достатъчни да се изминат около 1000км, но на бензин пробегът е с поне 25% по-къс.

- за съжаление я ожулихме леко на 1-2 места по задната броня в един храст, но си личи само ако се вгледаме. Цветът все така си кефи.

- няма никакви следи от износване по салона, както и необичайни звуци.

 

Друго не се сещам да споделя. Ако някой има конкретен въпрос съм насреща. Поздрави.

Редактирано от mirizlivpor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко впечатления след близо 10000 км:

- имахме още няколко пътувания на по-дълги разстояния и пътувахме комфортно, без притеснения откъм място

- поддържа 160 км/ч без проблеми, но се отразява на разхода - доближава 8/100. При последното пътуване от около 1100 км изхарчи 7/100.

- пробвах я и с 200, но ми се стори нестабилна и карах така само няколко км. За повече не ми се рискуваше :)

- при скорости над 120 км/ч ускорява достатъчно бързо, за безопасно изпреварване.

- скърцането на място, за което бях писал по-горе ми се струва, че всъщност е ННС - понякога го има, понякога го няма

- гледам, че в първия пост съм писал, че когато съм я взел маслото е било до горе, а после - до средата. Не помня кое е вярното, но едно е факт - в момента няма нищо по щеката! С какво масло се доставят и само дилърът ли го продава?

- антифризът също е почти на минимум. Ако не се лъжа във форума за Фабия 3 се обсъждаше изчезващ антифриз.

- стелката в багажника е перфектна - ползваме само гумената й страна и под нея всичко е ново. Същото важи и за гумените стелки на Шкода за краката - пасват много добре и пазят много добре.

- Smart Link - работи много добре като цяло. Ползвам основно Sygic за навигиране. Случва се няколко пъти да губи връзка с телефона, но не знам поради каква причина. Гугъл мапс през андроид ауто работи супер, особено с гласови команди.

- за целият пробег разходът по мое засичане е малко под 7/100, а по-борд е някоя десета по-надолу.

- 50 литра резервоар са малко. Според мен 60 трябва да е минимум, а 70 би било супер. За дизеловите мотори сигурно са достатъчни да се изминат около 1000км, но на бензин пробегът е с поне 25% по-къс.

- за съжаление я ожулихме леко на 1-2 места по задната броня в един храст, но си личи само ако се вгледаме. Цветът все така си кефи.

- няма никакви следи от износване по салона, както и необичайни звуци.

 

Друго не се сещам да споделя. Ако някой има конкретен въпрос съм насреща. Поздрави.

Относно губещия се сигнал да попитам,държите ли телефона в отделението на централната конзола долу с капачето.Пише че там има индуктивно усилване на сигнала до 20%,а също и че се държи на затворено капаче .Телефона трябва да е с гърба на долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е на 10000 км. със същия мотор.Това явление с антифриза е много интересно,честно казано не съм поглеждал явно трябва да се вгледам. Вчера мой роднина се огледа в колата и си завря пръста в ауспуха, като го извади,пръста черен..каза,че това било,защото подхарчвала масло.. При проверка, маслото беше малко под средата на щеката (имам впредвид оребрението с чертичките,което е и показател съответно. Направих снимка ,но е много занимавка да я кача. Въпросния роднина кара Fiat Chroma 2.4 jtd от 2006-та година.. неговия ауспух беше чист като сълза.

Все още не съм сменявал маслото,мисля това да се случи скоро,тъй като тези 30000 км. пробег ми изглеждат нереални.

Иначе колата си се изтрелва доволно ,при по-екстремни изпреварваня всичко става с лекота. Като я паля сутрин,понякога се чуват странни звуци които изчезват след 20 секунди работа на празен ход.

Преди 3000 км.. екрана блокира,докато пътувах..нито можех да намаля,нито да спра музиката,камо ли да си видя разхода,съответно звъннах на еуротек и отговора беше,че колата трябва да остане поне един ден за да се установи грешката.Обясних им,че трябва да пътувам в чужбина и колата ми трябва за това и звъннах на приятел който е много в час с колите и електрическата част.. Накара ме да навия волана няколко пъти,следвайки инструкциите му и грешката изчезна,като каза,че е отишла в нещо ,като място за грешки и трябва да отида просто да я изчисти. Та спестих няколко дена без кола..

Извинявам се на колегата автор на темата за спама,но исках да покажа моите наблюдения за същите километри.

Като цяло не съжалявам за избора на автомобил..

За разхода.. бордкомпютъра се нулира след блокирането и за сега разхода за 4000 км. Предимно извънградско каране е 5.9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно губещия се сигнал да попитам,държите ли телефона в отделението на централната конзола долу с капачето.Пише че там има индуктивно усилване на сигнала до 20%,а също и че се държи на затворено капаче .Телефона трябва да е с гърба на долу.

GPS сигналът не се губи където и да поставя телефона. Честно казано се притеснявам ако го сложа в това отделение да не прегрее, а и няма как напълно да го затворя, защото кабелът пречи. Губи ми се връзката между Болеро и телефона - все едно съм разкачил кабела от единия край. Възможните причини могат да са няколко - кабелът почва да дава фира, защото стои навит около скоростния лост; губи контакт с телефона - пак бих обвинил кабела, защото с други кабели нямам проблем, т.е. едва ли е USB порта на телефона; губи контакт с Болеро - кабелът пасва много плътно в USB порта на радиото, така че ме съмнява да е от там; недоизчистен бъг в софтуера на Болеро. Засега се е случвало 2-3 пъти и странното е, че влиза в серия - губи се, намира се, губи се, намира се. Съответно постоянно ми превключва гласовите команди ту от телефона, ту през тонколоните на колата. Това ме навежда на мисълта за софтуерен проблем, но не е нищо страшно.

 

 

И моята е на 10000 км. със същия мотор.Това явление с антифриза е много интересно,честно казано не съм поглеждал явно трябва да се вгледам. Вчера мой роднина се огледа в колата и си завря пръста в ауспуха, като го извади,пръста черен..каза,че това било,защото подхарчвала масло.. При проверка, маслото беше малко под средата на щеката (имам впредвид оребрението с чертичките,което е и показател съответно. Направих снимка ,но е много занимавка да я кача. Въпросния роднина кара Fiat Chroma 2.4 jtd от 2006-та година.. неговия ауспух беше чист като сълза.

Все още не съм сменявал маслото,мисля това да се случи скоро,тъй като тези 30000 км. пробег ми изглеждат нереални.

Иначе колата си се изтрелва доволно ,при по-екстремни изпреварваня всичко става с лекота. Като я паля сутрин,понякога се чуват странни звуци които изчезват след 20 секунди работа на празен ход.

Преди 3000 км.. екрана блокира,докато пътувах..нито можех да намаля,нито да спра музиката,камо ли да си видя разхода,съответно звъннах на еуротек и отговора беше,че колата трябва да остане поне един ден за да се установи грешката.Обясних им,че трябва да пътувам в чужбина и колата ми трябва за това и звъннах на приятел който е много в час с колите и електрическата част.. Накара ме да навия волана няколко пъти,следвайки инструкциите му и грешката изчезна,като каза,че е отишла в нещо ,като място за грешки и трябва да отида просто да я изчисти. Та спестих няколко дена без кола..

Извинявам се на колегата автор на темата за спама,но исках да покажа моите наблюдения за същите километри.

Като цяло не съжалявам за избора на автомобил..

За разхода.. бордкомпютъра се нулира след блокирането и за сега разхода за 4000 км. Предимно извънградско каране е 5.9

Много неприятна работа с това забиване - хубавото е, че имаш такива приятели :) Ще проверя ауспуха още утре - не ми хрумна вчера като я оглеждах. Щеката 4 пъти я мушках и я гледах, защото не ми се вярваше толкова много масло да е изчезнало. Дори се чудя дали да не се отбия в дилъра, вместо да си доливам сам. Разходът ти е супер!

Редактирано от mirizlivpor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът е постигнат главно със спокойно каране.. Включително си направих експеримент, София-Кулата с 80-100 км.- 4.2

През почивните дни,когато столичаните се бяха изнесли от столицата, с много галене без трафик успях да сваля до 6.3.

Вчера по същия маршрут 8.5..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много тъпо е направено това с маслото!

Как го мерите, на студено като е стояла преди да я запалите? Индикаторът е грапавото място нали?

Аз първите няколко хил км опитах,но е толкова рядко и се размазва по цялата щека, че едвам видях къде е.

Светна ли ви лампичка за нивото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаете, че масло се мери на загрят двигател. Имаше и тема в която е разисквано на дълго и широко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Милене и аз така разбрах от форума, затова ги питах. Не я знам темата, може ли да я линкнеш и тук.

 

Не успявам да я намеря темата, най-вероятно бъркам заглавието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.