Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Да ,и аз обмислях нещо по-този начин .Лошото е, че не се научих да заварявам :(

Ще се прави ,защото е доста тежичка 5-тата врата.

Мерси за бързите отговори и на двама ви

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Mинали са 10-тина дни от поста, но щом се помещаваш в София, мога да ти помогна със заварките по 5-тата врата.  Помощта ще е напълно безвъзмездна, но ако поста ми се счете за реклама нека бъде изтрит от модератор.

Публикувано

Много благодаря колега, но вече всичко е направено - повредата е отстранена .Заварена е планка с гайка и всичко функционира както трябва . (забравих да пиша по рано,че всичко е готово за което се извинявам). Ще видим колко ще изкара от другата страна,защото най-вероятно това си е слабо място .

Благодаря и Поздрави !

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Малко да си опресня темата !  Като пролетно обновление по колата ,вече съм с нов съединител,лагер главина и външно каре. Благодарение на Симо .

 Основния проблем обаче си остава гнилото по коша- майстора при който ходих леко се стресна ,а и не съм мо само аз на главата . Евгени (The Best Forman ) видя за какво става въпрос .И като него смятам,че най добрия вариант ще е да оголя целия кош и тогава да се изкърпи както трябва. Живи и здрави на есен го обмислям да оголя всичко ,но ще трябва пак да говоря с майстора дали ще е съгласен.

 Ще видим- за лятото искам колата да си е в движение .

 Поздрави !

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Привет! 

 Някой знае ли какво контролира релето от снимката (виж стрелката). 

Гнездото на това реле се беше разпоило и колата обикновено гаснеше по време на движение - не винаги, де. Плюс това светваше лампата за акумулатора  -оборотомер, мигачи и чистачки нямаше. 

  Питам информативно, защото платката беше свалена и запоена в близкия ТВ сервиз. Не е сложно за сваляне, като изключим буксите - много са неудобни. 

IMG_20200527_153019.jpg

Публикувано

Много вероятно да минават всички консуматори през контакт .. като събереш колата сложи ръка върху него и цъкни контакта и ако щракне , ще си сигурен , че колата повече няма да гасне.

Като си го свалил прегледай всички спойки на бушоните.

Публикувано

Другите спойки бяха добре. 

Аз вече я карах и засега проблема го няма - дано и занапред е така. 

 Ще пробвам, но мисля че си цъка като дам на контакт. 

 

Публикувано (Редактирано)

Румени бузки , попарват оргазма й ?!? ... Що за вестници си намерил в кварталната кофа ?!?  :D:D Имам някакви релета , останали ми от на чаво фелицията, снимай му номера , ако е разтоварващо реле ,имам от фелиция 1.6 , може да ти дойда на гости , да прочета статията!!! :)

 

п.с . това табло не е ли мокрено ?

Редактирано от maxrpm
Публикувано

Саше , моито е къпано с киселина и пак работи , нищо им няма на тези релета .

Публикувано
Преди 1 час, maxrpm написа:

Румени бузки , попарват оргазма й ?!? ... Що за вестници си намерил в кварталната кофа ?!?  :D:D Имам някакви релета , останали ми от на чаво фелицията, снимай му номера , ако е разтоварващо реле ,имам от фелиция 1.6 , може да ти дойда на гости , да прочета статията!!! :)

 

п.с . това табло не е ли мокрено ?

   Много си наблюдателен за статията - трябва да е от в. Телеграф и в бързината съм отворил на правилната страница ;)

  Релето си работи! И платката не е мокрена, а е пръскана с wd-40 защото проблема е стар, но с wd-то закрепваше за месеци напред, докато в един момент и то непомагаше. 

 Вече е забърсана и монтирана :)

  • 5 месеци по-късно...
Публикувано

Здр. колеги! 

Имам проблем с десния фар-къси светлини. Всичко друго свети, дълги светлини и т. н. Прегледах букси, бушони, нова крушка и така и не иска да светне. Има ли реле което отговаря за късите светлини? 

  Надявам се да не се окаже пак платката. Лятото когато я свалях прегледах отзад спойките и не видях проблем-притесняваме гнездото където влиза бушона да не е спукано вътре крачето. Незнам. 

 Ако не намеря решение ще я закарам на жичкаджия да видим какво ще каже. 

Публикувано

Принципно има реле , но мисля е за захранващия плюс , след това се дели в ключа .

Проблем едно - бутона.

Проблем две - ключа на волана.

Сваляш бутона и мериш - има ли изходен плюс , отиваш на волана .

Обикновенно става дума за нагорели или разхлабени контакти (най-често в ключа на волана).

Случвало ми се е да се разконтри кабелната обувка в буксата преди фара .

Ако до петък не го подкараш , пиши/звъни .. в събота или неделя ще го запалим.

Публикувано

Утре ще прегледам нещата които казваш и ще пиша. Имам резервни копчета, ще ги пробвам. 

 

Публикувано

Незнам какво да кажа и пиша:

Започнах с резервни бутони - не свети. 

 Буксите на контактния ключ, видимо наред - нищо. 

 Буксите на самия фар, всичко наред-пак нищо. 

 И отново се заиграх с бушона-при вадене и слагане плюс разместване.....Опс фара светна, като явно даде късо и изгоря бушона на габарита(десен). Напръсках с Wd-40, нов бушон за габарита и всичко сега работи както трябва. Явно донякъде си знам, както казват бакиите. 

 Преди около десетилетие, когато купих колата помня, че имаше подобен проблем, но със смяна на бушон и наместване след това всичко е било наред. 

 Когато свалях платката помня, че отзад спойките на бушоните бяха наред(но не са били),а и тогава проблема беше реле и припоихме няколко спойки и вниманието ми беше насочено към релетата. Моя грешка, трябвало е да припоим и спойките на бушоните. Вчера си се поядосах на себе си :)

 Тази платка при мене си е проблемна и колкото пъти се налага да вадя реле/бушон дърпайки имам чувството че отзад спойките заминават. 

 Важното е че вече знам къде е проблема, но засега нямам намерение да свалям отново платката(поне до пролетта). Дано с Wd-40 и контричката която сложих за да подпира и дава контакт си свети(на снимката). 

 Евгени за пореден път ти Благодаря за насоките и подкрепата. Направо се бях отказал. Преди да пиша бях гледал букси, фар, разместване бушон и нищо. 

Тази платка се проявява винаги когато застудее! 

IMG_20201124_225417.jpg

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Здравейте и за много години! 

Да драсна с какво се занимавам по колата! 

 През изминалото лято в едно от Софийските задръствания, жега и задух се бях зарекъл че перката на радиатора ще я заменя с по-мощна. Каквато имах и буквално си седеше зад леглото ми с години от Vw Golf2. 

  Рамката обаче искаше доста преправяне. Като начало я изшлайфах от ръждата, след това искаше скъсяване, защото идваше широка. Накрая изработих скоби за захващане към радиатора. Всичко съм фиксирал с нитове, но основният въпрос който ме интересува може ли рамката да се точкова с телоподаващо там където съм я застъпил с 2см.навътре +скобите за здравина? 

 Питам защото рамката е от пресована ламарина и ме притеснява да не се изкриви при заваряването. 

IMG_20210106_124121.jpg

IMG_20210106_124134.jpg

IMG_20210106_140011.jpg

Публикувано

То минало вече , ама защо не и парна четири "езичета" с дупки над захватите , ами си си играл с тези нитове :)

Сега мисли задължително за реле , инак ще сменяш датчици през месец ;)

Публикувано

Правя го да е по стабилно! 

 За реле въобще не съм  мислил. Идеята ми беше да сваля старата перка и да монтирам тази. Да преправям инсталацията към реле - това не го мога :(

Искам да монтирам по мощна перка, защото към заводската имам и копче което в задръстване също не помага особено. 

Публикувано

Ти сгрей ... кафето , аз ще ти го свържа :)

Публикувано

:) Ще се разберем тогава!

Само че първо трябва да я капна с телоподаващо (това ще го прави баща ми) после едно спрейче, и след това монтаж на радиатора - за да може да се върже към инсталацията. 

 Така че, когато съм готов ще ти пиша!  :)

 

  • 3 месеци по-късно...
Публикувано

Привет! 

Да попитам нещо за смяна на маслото? 

 Имах маслен филтър купуван преди време от autokelly марка filtron,  който монтирах на колата. И най - вероятно е без възвратен клапан за налягане лампата за маслото гасне секунда по-късно от преди. 

 Въпроса ми е дали би имало някакъв проблем да карам така или да си играя да го сменям пак :(

Публикувано

Ако на топло на празен ход не пресвятка , карай спокойно.

Публикувано

 Добре, ще следя! 

 След смяната съм излизал два пъти на къси разстояния и засега не е пресвяткала - ще видим. 

 Малко ме е яд, че не взех нещо по-добро, но сега хич не ми се сменя отново. 

 Благодаря ти за бързия отговор! 

  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Задно гърне от Фелиция става ли за Фаворит?

 Взех ново от autokelly, но като се прибрах го огледах.Единствено е по широко. 

 Да ходя ли утре да го сменям-ако въобще ми го сменят. 

Редактирано от krasipask
Публикувано

Само накрайниците са различни (на Фаворит е кръгъл и обърнат , на Фелицията правоъгълен) , всичко друго е еднакво.

Публикувано

 Имаш предвид да си го монтирам! 

Премерих го с ролетката и единствената разлика, която измерих че е по широчко. 

 Накрайника отзад е без значение освен визуално. 

 Гърнето е марка bosal, другото което гледах в сайта на autokelly  беше starline и явно то беше конкретното за Фаворит. 

 Щом това става определено съм доволен! 

 Благодаря за пореден път! 

Поздрави! 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.