Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаворит любимец


krasipask

Recommended Posts

Хубаво е клещите да с по-дълги браншове , защото подложката е далеко от центъра и няма опора в средата.

IMG_20221126_151141.thumb.jpg.43d29411600ddb1f246850fb11a247d9.jpg

IMG_20221126_151145.thumb.jpg.a0e876773142d7f382d97976ec541e0d.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това зъболекарски клещи ли са? :)

 

преди 40 минути, The Best Forman написа:

Ето и един джокер за един стар проблем , заради който много километражи са отишли в кофата , а решението е толкова просто. 

Проблема е , че след време алуминиевото колело започва да боксува върху оста и спира да отчита пробега. Решението - няколко удара с чук върху малка отвертка по периферията на задния край на колелото (края с многото зъби) 

 

Гена, връщаш ме незнам си колко години назад. Сега си спомням, че имах същия проблем и го реших, като с режещата част на комбинираните клещи направих релеф на оста. Все едно ще я режа но с контролирано усилие, колкото да стане грапава.

Чудесно си се справил. Формана е чисто нов вече. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, joro-120L написа:

Това зъболекарски клещи ли са? :)

 

 

Гена, връщаш ме незнам си колко години назад. Сега си спомням, че имах същия проблем и го реших, като с режещата част на комбинираните клещи направих релеф на оста. Все едно ще я режа но с контролирано усилие. Колкото да стане грапава оста и набих колелото.

Чудесно си се справил. Формана е чисто нов вече. :)

Термина е накатка ;)

Това не е за Формана , ползвам го само за тренировка и да показвам на Краси да се учи дистанционно (модерни сме) .. от този ще правя хибрид за Баба , че от Пловдив я докарах без табло , защото вече е с ФЛ -а инсталация и ще ползвам платката и кутията.

Клещите са обикновенни криви и износени клещи .. без тях съм като без лява ръка ?

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Излезе! 

 Вече разбрах как се маха, но стрелката я закривих(вече я оправих). Дано от напън не съм изкривил оста на стрелката. 

Добре, че е резервен иначе да съм вдигнал кръвно:) 

 Минавам към месинговата втулка и пружина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, krasipask написа:

 Излезе! 

 Вече разбрах как се маха, но стрелката я закривих(вече я оправих). Дано от напън не съм изкривил оста на стрелката. 

Добре, че е резервен иначе да съм вдигнал кръвно:) 

 Минавам към месинговата втулка и пружина. 

Баси бедняка ... аз имам 2-3 ... табла ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвии двете винтчета в края на планката и я свали , свали и редуктора (да ти е по-удобно разглобяването и сглобяването на цифрите) и вади оста им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редуктора е месинговия винт встрани ли? 

 Нищо не хвръквало но коя е дистанционната шайба. 

IMG_20221126_160845.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въйии престарал си се резбовата втулка на планката .. редуктора , където се завива жилото (на гърба) .. сваляш го и оста на стрелката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Готово! 

 Утре ще го съберем! 

Много благодаря! Без твоите напътствия нямаше да стигна до никъде. Незнам кога ще се видим, но имаш почерпка от мене ?

  За утре ще кажеш как трябва да ги подредя. И как да чукна сивото колелце за да зацепва, защото може заради него колелцата да въртят само при извадена ос. 

 Поздрави и Благодарност! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Евгени, когато си свободен пиши как да подредя колелцата. 

 Аз слизам до менгемето да ударя 4-5 отвертки на сивото колело ?

16695404503866415055741235156367.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избутваш зъбните колелца в десния край и започваш да редиш цифрите една по една и зацепваш по едно колелце с тесен зъб. От време на време проверяваш , като налагаш плаката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Сивото колелце има ли заначение в каква позиция застава. Нали е първо? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивото е на финала , редиш от ляво на дясно и няма значение позицията , стига многото зъбчета да са обърнати навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз го наредих наобратно-от дясно на ляво?

 Помогнах си с една телчица. Единствено заради сивото колелце оста влезе много трудно  в леглото на финала. 

 Като цяло си е часовникарска работа. 

 Отбележи, че имаш още един поправен километраж. Аз бях само изпълнител. 

 Още веднъж Благодаря! 

 След час, може и утре ще сглобя редуктори, птужини и т. н. 

IMG_20221127_143958.jpg

IMG_20221127_154846.jpg

IMG_20221127_155049.jpg

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкара си майсторското!

То това е идеята на подбиването - да не боксува на оста .. е на заден ход връща няколко метра , но това не е проблем.

На другия може да не правиш цялостно разглобяване , а само да наклониш оста и да преместиш цифрите нагоре..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Изхарах го! С добър учител се получават нещата. 

 Този скоростомер затова и не работеше, плюс червяка и зъбното колелце. За тях какви са вариантите като не се продават вече  . 

  На дргугия може да опитам по- лесния начин. А може да сложа и този нулирания, нали си функционира вече ?. На ГТП ми казаха, че при върнати километри и ремонт на километража се попълва декларация че си извършил ремонт. 

 Последно: пружината с втулката само се поставят в оста на стрелката ( не се притискат нещо, защото нали се разтваря леко за да излезе). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.