Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Хубаво е клещите да с по-дълги браншове , защото подложката е далеко от центъра и няма опора в средата.

IMG_20221126_151141.thumb.jpg.43d29411600ddb1f246850fb11a247d9.jpg

IMG_20221126_151145.thumb.jpg.a0e876773142d7f382d97976ec541e0d.jpg

Публикувано

Това зъболекарски клещи ли са? :)

 

преди 40 минути, The Best Forman написа:

Ето и един джокер за един стар проблем , заради който много километражи са отишли в кофата , а решението е толкова просто. 

Проблема е , че след време алуминиевото колело започва да боксува върху оста и спира да отчита пробега. Решението - няколко удара с чук върху малка отвертка по периферията на задния край на колелото (края с многото зъби) 

 

Гена, връщаш ме незнам си колко години назад. Сега си спомням, че имах същия проблем и го реших, като с режещата част на комбинираните клещи направих релеф на оста. Все едно ще я режа но с контролирано усилие, колкото да стане грапава.

Чудесно си се справил. Формана е чисто нов вече. :)

Публикувано
преди 5 минути, joro-120L написа:

Това зъболекарски клещи ли са? :)

 

 

Гена, връщаш ме незнам си колко години назад. Сега си спомням, че имах същия проблем и го реших, като с режещата част на комбинираните клещи направих релеф на оста. Все едно ще я режа но с контролирано усилие. Колкото да стане грапава оста и набих колелото.

Чудесно си се справил. Формана е чисто нов вече. :)

Термина е накатка ;)

Това не е за Формана , ползвам го само за тренировка и да показвам на Краси да се учи дистанционно (модерни сме) .. от този ще правя хибрид за Баба , че от Пловдив я докарах без табло , защото вече е с ФЛ -а инсталация и ще ползвам платката и кутията.

Клещите са обикновенни криви и износени клещи .. без тях съм като без лява ръка ?

  • Одобрявам 2
Публикувано

 Излезе! 

 Вече разбрах как се маха, но стрелката я закривих(вече я оправих). Дано от напън не съм изкривил оста на стрелката. 

Добре, че е резервен иначе да съм вдигнал кръвно:) 

 Минавам към месинговата втулка и пружина. 

Публикувано
преди 1 минута, krasipask написа:

 Излезе! 

 Вече разбрах как се маха, но стрелката я закривих(вече я оправих). Дано от напън не съм изкривил оста на стрелката. 

Добре, че е резервен иначе да съм вдигнал кръвно:) 

 Минавам към месинговата втулка и пружина. 

Баси бедняка ... аз имам 2-3 ... табла ?

Публикувано

Имаш запас! Вече трудно се намират. 

 Махам пружината и ще пиша... ?

Публикувано

Пружина и втулка извадени! Сега как процедираме. 

IMG_20221126_152113.jpg

IMG_20221126_160147.jpg

Публикувано

Отвии двете винтчета в края на планката и я свали , свали и редуктора (да ти е по-удобно разглобяването и сглобяването на цифрите) и вади оста им.

Публикувано

Редуктора е месинговия винт встрани ли? 

 Нищо не хвръквало но коя е дистанционната шайба. 

IMG_20221126_160845.jpg

Публикувано

Въйии престарал си се резбовата втулка на планката .. редуктора , където се завива жилото (на гърба) .. сваляш го и оста на стрелката.

Публикувано

 А, добре! Не съм пипил месинговото болче. Ясно!!! 

Публикувано

Така ли! 

 

16694728366243675972212284113902.jpg

  • Одобрявам 1
Публикувано

Ай похвали се де , стана ракиено време .. или вече правиш работещия :)

Публикувано

 Имах излизане! Извинявам се! 

 Кажи сега как да извадя оста. 

Публикувано

Дърпаш към пластмасовото колело .. може да я почукнеш от другата страна , за да тръгне.

Публикувано

  Готово! 

 Утре ще го съберем! 

Много благодаря! Без твоите напътствия нямаше да стигна до никъде. Незнам кога ще се видим, но имаш почерпка от мене ?

  За утре ще кажеш как трябва да ги подредя. И как да чукна сивото колелце за да зацепва, защото може заради него колелцата да въртят само при извадена ос. 

 Поздрави и Благодарност! 

 

Публикувано

Ето! 

16694787531388756041410892507419.jpg

Публикувано

Ай подреди километрите на другия от първата снимка.

Публикувано

 Евгени, когато си свободен пиши как да подредя колелцата. 

 Аз слизам до менгемето да ударя 4-5 отвертки на сивото колело ?

16695404503866415055741235156367.jpg

Публикувано

Избутваш зъбните колелца в десния край и започваш да редиш цифрите една по една и зацепваш по едно колелце с тесен зъб. От време на време проверяваш , като налагаш плаката.

Публикувано

 Сивото колелце има ли заначение в каква позиция застава. Нали е първо? 

Публикувано

Сивото е на финала , редиш от ляво на дясно и няма значение позицията , стига многото зъбчета да са обърнати навън.

Публикувано

 Аз го наредих наобратно-от дясно на ляво?

 Помогнах си с една телчица. Единствено заради сивото колелце оста влезе много трудно  в леглото на финала. 

 Като цяло си е часовникарска работа. 

 Отбележи, че имаш още един поправен километраж. Аз бях само изпълнител. 

 Още веднъж Благодаря! 

 След час, може и утре ще сглобя редуктори, птужини и т. н. 

IMG_20221127_143958.jpg

IMG_20221127_154846.jpg

IMG_20221127_155049.jpg

  • Одобрявам 2
Публикувано

Изкара си майсторското!

То това е идеята на подбиването - да не боксува на оста .. е на заден ход връща няколко метра , но това не е проблем.

На другия може да не правиш цялостно разглобяване , а само да наклониш оста и да преместиш цифрите нагоре..

Публикувано

  Изхарах го! С добър учител се получават нещата. 

 Този скоростомер затова и не работеше, плюс червяка и зъбното колелце. За тях какви са вариантите като не се продават вече  . 

  На дргугия може да опитам по- лесния начин. А може да сложа и този нулирания, нали си функционира вече ?. На ГТП ми казаха, че при върнати километри и ремонт на километража се попълва декларация че си извършил ремонт. 

 Последно: пружината с втулката само се поставят в оста на стрелката ( не се притискат нещо, защото нали се разтваря леко за да излезе). 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.