Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фаворит любимец


krasipask

Recommended Posts

Добре ще го мисля с бронята. А за пломбата не може ли финно да я загладя с мини шлайф и да стане сферична (все пак имам две жила).Стига да не отслабя спойката. Идеята е да не се разкарвам не за друго. 

1724523102170241009314861600499.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай , това е олово и лесно се пили .. ползвай фрези , че камъчетата ще се скапят за секунди (ще се задръстят от мекото олово).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, krasipask написа:

Добре ще го мисля с бронята. А за пломбата не може ли финно да я загладя с мини шлайф и да стане сферична (все пак имам две жила).Стига да не отслабя спойката. Идеята е да не се разкарвам не за друго. 

Ако беше снимал и мястото, където влиза топуза, щеше да е по-ценно.

Новото жило няма ли заварка в края против разплитане? И да няма, навирай в старата броня.

Ако пломбата влиза на място, монтирай без пасване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

 За тези които следят темата! 

 Днес смених жилото на капака без бронята. Пъхнах го през старата броня, но бях топнал върха на жилото в лепило (течен метал). Без лепило наистина ще задере !  

 Капака се отваря :) Благодаря за помоща! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

 Привет! 

 Днес при палене на мотора лампата за алтернатора при работещ мотор светеше 2мин. След като изгасна замерих дали зарежда и стойностите бяха 14,25 смукач и 14,20 на празен ход. Колата не беше палена точно седмица. Понеже я карам на къси разстояния и после в гаража възможно ли е да изкунсумира ток който не може после да възстанови или да започна да търся проблем в алтернатора. Акумулатора е купен края на 2022г.Запали от раз! Съботата ще я карам и ще видя какво е положението. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ти ми подари един комплект! 

Да взема утре да го сменя. 

 Благодаря! 

 

IMG_20250116_154840.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я седи на топло .. разкачи минуса и толкоз .. тоз алтернатор в идеални условия (в лаборатория) 14.4 не може да даде .. екстра си е.

А колектора с 4 мм. медни писти .. с доживотна гаранция ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега вече незнам какво да правя! :) Най-много четките или в събота като я покарам повечко ще видим. Евгени, помня като ми монтира модула каза нещо за + совия кабел. (купил съм). Досега лампата е задържала секунда две да свети. Утре може за проба да я припаля да ли ще светне и ще решавам! 

Благодаря Ви! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, The Best Forman написа:

 .. разкачи минуса и толкоз .. ;)

 Да добавя! Като седи в гаража обикновено минуса е разкачен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бях на 23, свалях алтернатора на фелицията на бившата с фенер за под 10мин в студа , сваляш кората с ключ 10 , оставяш я да виси , сваляш долния болт , разбира се косата ти става само масло. Слагаш си го у вас на бюрото и много спокойно си го преглеждаш. Болтовете на регулатора , първо ги затегни , за да разпукат, после сваляш и сменяш. На макса съм го свалял и слагал на -10градуса, даже бях и с алтернатор от фабия 2 , изолирбанда ми се късаше на парчета, не мож го нави. (Това след като минах в гаража на Юли , да изхвърля климатика и хидравликата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси , казал съм ти - запалят ли дневните светлини , караш и не бараш .. ако искаш да загасне веднага ламБата , вдигни до 2500-3000 об/мин. и на края - не очаквай чудеса от този китаец Старлайн ;)

 

П.П. Релето се сменя без да се сваля алтернатора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, The Best Forman написа:

П.П. Релето се сменя без да се сваля алтернатора!

А колектора ? То, това, не е като едно време, 1989та , да се налее ракия , да се нареже мезе и нищо да не се свърши, пък Москвича , пак да си върви ... :) Аз ако бях на Краси , бих го дал на Раковска и Сливница , срещу Евроболт , в магазина с решетките, човека е много кадърен и работи бързо и много качествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , ти си изтъкан от предразсъдъци и страхове ... стига си ги насаждал и на Краси ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Днес при градско каране нямаше проблем. Евгени се оказа прав. То трябва и малко газ да се дава. Замерих пак: на смукач 14,32 /празен ход 14,20

На 16.01.2025 г. at 19:47, The Best Forman написа:

 .. ако искаш да загасне веднага ламБата , вдигни до 2500-3000 об/мин. и на края - не очаквай чудеса от този китаец Старлайн ;)

 

 

 п. п. Макс твоето реле отново отива на склад :)

 Благодаря много! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Бъркаш, свали и огледаи...

Виж, че стойностите са в норма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес съм в депресия , казаха ми че VRS -a дето си харесах , реално не е колата. Твоята норма , като те зареже някъде , звънни, въже имам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, maxrpm написа:

Днес съм в депресия , казаха ми че VRS -a дето си харесах , реално не е колата. Твоята норма , като те зареже някъде , звънни, въже имам...

Саше , ти винаги си в депресия 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.