Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна задни удърни тампони.


sashom

Recommended Posts

Привет,

 

Моля за съвет правилите го!

 

Мисля да си сменя прахоуловителите, че са се разпаднали и много ме дразни как дрънкна пластмасата по неравности.

 

За обучение използвах youtube и по - специално това видео:
 

https://www.youtube.com/watch?v=T1dWjGnPmKU

 

На пръв поглед не изглежда труден ремонт. Трябва да си взема единствено удължител за тресчотката. 

Освен гъбите които са по около 15 лв. хубаво ли е да се смени и друго, примерно болтовете и има ли като цяло някакви уловки които не се виждат от видеото?

 

Намерих мнения, че е по-добре, дори много по-добре да се заместят с маншони. Хем по-здраво хем няма да има никакво тракане. Дайте съвет !

 

пс: Ако някой е слагал маншони нека пейстне линк какъв размер точно да взема.

 

Поздрави,

А.

Редактирано от sashom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако ще е маншон в долния край мисля да го захвана с най-обикновена скоба за маркуч:

 

clamp-9-mm-band.large.jpg

Не се сещам как обаче да го захвана горе понеже мястото за такава скоба няма.

Редактирано от sashom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо особено не е тази манипулация - правил съм го на паркинг , и на бензиностанция по сред нощ ... тънкостта е , че ако не тръгне гайката хващаш стеблото на амортесьора с хубави раздвижни клещи през парцал или нещо друго за защита на стеблото , стискаш здраво и развиваш (горе високо под конзолата) , защото тоя немец нещя да покаже как се развива 15 годишна гайка с ключе 6 и лула .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

 

Ти нови тампони ли сложи или маншони ?

 

Поздрави,

 

А.

 

Колега, маншоните биха заменили пластмасовата прахозащитна капачка, но не и самия тампон! Неговата функция се подразбира от името му - ударен тампон (буфер). Така че няма как да минеш без него, той пази най-малко амортисьора и закрепването му от удара при рязко свиване (един пример - минаване на легнал полицай с натоварен автомобил).

Маншонът, ако сложиш евентуално, ще е само за защита от кал и прах, той няма никаква товароспособност.

 

Между другото, ако сегашните ти прахозащитни капачки са здрави, няма нужда да ги сменяш - едно измиване и ще са си като нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрави са и доста тропат, че като се е разкъсал тампона и са паднали долу при всяка неравност дрънкат. 

Благодаря за информацията. Ако не беше писал вероятно нямаше да сложа тампони. 

 

Поздрави,

А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното ми отвиване на двата болта ( на австрийска октавия), които държат амортисьора за купето в горната му част завърши със скъсан болт :( Последва едно разпробиване на болт с над 10 якост, счупени няколко бургии и мн ядове...  :wacko_1:  :wacko_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Взех си вложка 16-ска както и лула за контра. Закупих си и нови болтове горни и долни с гайки и две нови гайки за оста. Излязоха ми 18 лв. от ЕТ.

 

Не успявам да разбера само трябва ли да се маже и с какво удърния тампон в горната част която влиза в другия тампон както прави този младеж:

 

https://youtu.be/T1dWjGnPmKU?t=466

 

Предполагам е просто някаква смазка за да влезе по лесно, но все пак да питам.

 

Поздрави,

А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.