Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Национален Шкода събор 2016 - Впечатления


Recommended Posts

На мен ми беше 3-ти събор тази година. И всики път казвам едно и също. Аз тръгвам за събор надъхан,че ще си изкарам яко и точно така си тръгвам. Евала на виновниците.

Апропо ! останаха едни бири, който трябва да се изпият ! Правете му сметката !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    7

  • Mishelle

    6

  • Vladi_a

    4

  • Boxer

    4

Най-много писали в темата

Прекарахме си чудесно за втора поредна година. Определено повече няма да правя миналогодишната грешка да си тръгна по-рано.

Голямо евала на всички за цялата организация. 

Събор 2017, там сме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400 кончета, а собственика си има "Дино", няма смисъл да лъже ;)

А, и се видя, и се чу, сивия звяр...

 Иронията е че човека който ми каза че са подготвяли  400 коня октавия на колелата, ми спаси живота, и ми донесе нестандартен ремък с 50 кубиково моторче, избягал човека от работа, за да мога аз да стигна до събора, евала на такива хора! Само и само да стане в Петък!

 

За изкарването на събора - въобще не съжалявам! Беше много яко, само кенефа беше малко далече, но видяхте, оправих се с кеф :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодря много на добрите организатори за професионализма , с който бяха подготвили всичко ,за невероятното изживяване с многото положителни емоции и висок адреналин с нашата любима Шкода :)

И не на последно място благодаря на моята половинка която каза че е изкарала един невероятен уикенд с много готини хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, Съби никога не се сърди, когато го "шпориш", все пак е астматик, а не "Нутри Булет", "Ръката на татко", "Мирикъл чопър" и прочие турбинирани кухненски уреди, опаковани като автомобили ... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея коли бяха нечовешки. Особено 1-чката. Няма такъв звяр.Добре би било някой да поразкаже за тези коли. Сивата я засякох на отиване към Калояново на репатрак и си помислих, че може би сме в една посока :).

Аз също ги задминах на магистралата, но щом видях че комбито е със сликове ми стана ясна работата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се накефих на Аудито. Шкодата верно, че беше много напомпана, ама завъртя 10 обиколко и се предаде.

 

Докато това Ауди, що бой отнесе... Просто го разпориха от каране. Не мисля, че друга кола навъртя и половината от неговите обиколко в такова темпо. И се кара така всеки път, само бой и яко мачкане. Обаче здраво магаре, няма друга такава кола, ей. С външен вид "предадено за скраб". Евала на Влади (ако не бъркам името), тоя човек верно има бензин в кръвта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбито иска още малко донастройка , понеже не беше карано от 2 години затова накрая излезнаха някакви дребни дефекти.Скоро като имаме по-свободно време,ще го нагласим.Най- важното е че колата мина тестовете на съеденителя,скоростите и другите задвижващи елементи по мостовете. Щом не се предадоха на сликове и с лънч контрол,значи сме направили вярната комбинация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен много ми хареса. Включително и тази сутрин с кафето с колегите на работа обсъждахме събора. Бих отишъл и на соколски другия weekend. От времето на 120-ката искам да отида там. Не знам защо като бях първи курс не се престраших да отида.

 

Като градивна критика бих споделил следното:

 

Причината да не съм идвал с предишната ми шкода е доста прозаична. Винаги съм си мислел, че на тези събори трябва да си добър приятел с повечето хора, едва ли не от детството, колата ти да е като за изложба, да си някакъв мега добрия шофьор и да трябва да изръсиш една торба пари. И най-важното нито едно от тези да не отсъства :blush:  Хубаво е някъде да се спомене, че това са глупости и някои по-срамежливи колеги с по-скромни възможности да се присъединят. Не знам от кога се мъча да дойда на НИМ и все не ми се получава и размишлявам - "Аз щом на НИМ не мога да отида какво ще правя на националната среща?". Това е доста грешно. Но човек, явно трябва да го изживее.  

 

Бих посъветвал "новите" колеги, които ще им е за първи път да отделят ден и да попрочетат. Какво е било преди, какво се очаква и да питат. По-добре да ти се посмеят няколко човека, отколкото да не се ориентира човек за някои елементарни неща. Например аз изобщо не разбрах как ще се процедира с това "италианско преследване", а още по-малко знаех какво е това. Разбрах, след като вече купона приключи. А отстрани ми изглеждаше супер яко. Отделих не повече от час да прегледам за срещата.. Голяма грешка и още по-голяма черна точка в моята колонка.

 

Дори не бях видял темата за табелките. Колко ме е яд, че не си взех табелка с ника за колата не е истина. 

 

На няколко места срещнах "Колегите с по-слабите двигатели да не се срамуват и да излязат на пистата". НЕ съжалявам и за секунда, че го направих! Голяма работа, че не победих никой :Р Беше мега яко! 

 

Аз съм изключително самоук шофьор и имам много вредни навици при шофиране и много неща не знам за управлението на автомобила. Би било много хубаво, ако някой с повече умения се навива на уроци. Бирите после да бъдат от учениците, няма ядове в тази насока. Забелязъл съм, че бързо усвоявам някои неща от другите шофьори. Така например дадох моята кола на 2ма колеги да ми я карат и да видя какво може октавийката в по-опитни ръце. Та колеги майстори  - не се стеснявайте - предложете услогите си  :plate_skoda:

 

Мога да пиша до утре, но все пак съм на работа  :blush:  

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тайм атака, октавия1 1.12хх

И една 2-ка рс 1.14хх

Добре е...сток Октавия 3 РС със сток гуми, трудно пада под 1.18.. , това са сериозни времена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия Октавии нямаха много общо със стоковите :) 1чката беше към 400 кончета на дино, 2ката, ако става дума за черната, според собственика и беше 240 на дино ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е...сток Октавия 3 РС със сток гуми, трудно пада под 1.18.. , това са сериозни времена

Времената са сериозни да, но и шофьорите също :) единичката си е наистина 410 к.с. на мотор а и беше със сликове. РС-ката беше единствено със стари yokohami neova отпред, но момчето си кара сериозно. 

Бойчо а какво ще кажеш за клио 3 рс на 1.13хх :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи черната е моята. 238к.с. е на двигателя. Който не вярва, може във всеки един момент да я кача на диното и да покажа колко е. Абсолютно всичко друго по колата е стоково.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boxer, колицата наистина се представи добре. За съжаление направих грешката да не оставя време на Съби да изстуди гумите и на втората обиколка прегряха :( Не случайно огледах твоите, но не видях дори и след от прегряване.

 

И не на последно място - браво за карането! Заслуежено си спечели финала  :PDT_Armataz_07:  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали на теб обясних или на друг колега,че е важно с какво налягане се излиза да се кара. От това зависи до голяма степен, дали ще загреят или прегреят. Твойте са били със сигурност прегряли заради голямо налягане

 

А Съби ме изненада много. На тази конфигурация колата седеше много добре и даде стабилен отпор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите си бяха със стандартното налягане, май 2.3. Все пак колата не е моя и не знам как се помпат. Догодина, живи-здрави, ще понатисна и моята, че още сме в период на разработка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весело сте си изкарали, поздравления на всички участвали в надпреварите! 

Аз не разбрах последно колко коня е октавията 350 или 410? Нещо слабо се представи срещу Аудито на драга, очаквах друго да видя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито беше куаттро. Трудно е да му вземеш старта, пък и не е като да не е пипано и то ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весело сте си изкарали, поздравления на всички участвали в надпреварите! 

Аз не разбрах последно колко коня е октавията 350 или 410? Нещо слабо се представи срещу Аудито на драга, очаквах друго да видя.

Незнам колко е Октавията , но ми се струва , че Фаворита ми в ръцете на Марто е поне 80 :D ... нищо , че от старта се чуваше как влизат и втора и трета :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата също е 4х4. Според собственикът й, колата не е подходяща за драг, поради прекалено късите скорости (на финала е на 5та). Освен това, Октавията не е била карана дълго време и се напасваха с шофьора й. За сметка на това, на тайм атак даде доста добро време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростите на комбито са от ауди с3 6ст и са къси. От 5та са дълги, ама на Дракон няма къде да изпъне 5та. Отделно колата излезе за 1ви тест след модификациите и 2год не е карана! Поздравления на колегата за правилната бегачка! 4х4то си е 4х4, видяхте всички разликата... надявам се да видя тема за тая кола и за тази на Boxer в нашия форум!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.