Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Луфт на клапани.


bocmana77

Recommended Posts

Здравейте.Радвам се,че съм част от вашия клуб.Извинявам се,че почвам така но работата ми е малко на зор.Преди няколко дни колата ми направо се побърка,светнаха лампи,взе да прекъсва,не иска да се форсира.Та отидох на майстор.Оказа се проблем в трети цилиндър.Гарнитурата се е скапала и се пълни с вода.Разглобих главата и я дадох за шлайфане и смяна на гумички.Всичко събрахме по обратния ред.Дойде време за регулиране на клапаните и -греда.В ''ауто дата''моя модел ги дават хидравлични а те са механични.Допитвахме се и до други сервизи но и при тях е същото.Някой от вас има ли нужната информация?Интересува ме хлабина на смукателни и изпускателни клапани за -Шкода Фабия(комби)2002г. бензин,1,4MPI 68 к.с.двигател AQW(по книга а реално го чета AQV) Моля ако някой може да ми помогне да драсне някой ред.Сега сме ги регулирали на 0,20 всички и не знам така до кога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам,че темата е преглеждана но без отговор.Да почвам ли да се филмирам или да го .....Не знам??Ще ми се всичко да е по изчисления на производителя а не по научкване,ма като нямам друг избор ще е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на този двигател клапаните са с хидравлични повдигачи и не се регулират. Единствено трябва да подредиш и върнеш прътите по местата им .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Миналата година правих ремонт на моята фабия с мотор 1.4 AZE. При теб е същото с хидравлични повдигачи. Регулировка се прави, нищо че са хидравлични. Но не се оставя хлабина.

В аутодата е описано как става:

1.Въртиш коляновият вал  до такт сгъстяване на цилиндърът, който ще регулираш за да се затворени клапаните.
2.Отвиваш законтрящите гайки и охлабваш, докато се усети хлабина между повдигателният прът и кобилицата.
3.Обираш луфта между кобилицата и пръта и навиваш още два оборота. ( на мен два оборота ми се видяха много и ги оставих на 1.5,защото и главата ми беше доста шлайфана)

4. Затягаш законтрящата гайка и продължаваш с другите цилиндри.

 

И предполагам знаеш, че регулировките се правят при студен двигател.

Редактирано от Eagle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега имам време да споделя развитието.г-н Best Forman ми беше писал,че са хидравлични прословутите ми клапани.Позамислих се и май е прав просто хидравличната част е отдолу а не отгоре както аз очаквах .Днес проверих и да наистина е така просто не се бях загледал в долната им част и си мислех,че лягат директно на разпределителния вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.