Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ремонт на предница (окачване) на Пасат Б4


jorojoro

Recommended Posts

Здравейте, Колеги!

 

Чичо ми има Пасат Б4, на който трябва да смени предница - прословутото окачване на този модел :D

Питането ми е: Откъде да купим частите? Гоним цена/качество, разбира се :)

Ще се радвам някой запознат с това да сподели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не е B5 защото B4 https://commons.wikimedia.org/wiki/File:VW_Passat_B4_Variant_front_20080212.jpg е с сравнително просто окачване

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не е B5 защото B4 https://commons.wikimedia.org/wiki/File:VW_Passat_B4_Variant_front_20080212.jpg е с сравнително просто окачване

Абсолютно си прав! Следващият модел е! ;) Става дума за Б5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - В5 е модела.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=419890- има писано тук точно по твоя проблем. А иначе освен за Пасат, същите носачи са за Ауди А4 (В5) и Ауди А6 (С5). По спомен от един познат на АТЕК са около 300-350лв. комплекта - 4 носача, 4 биалетки, 2 шарнира и още купчина метал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро един познат ми хвали някаква турска марка, която според него била доста прилична. За съжаление не помня името й, но целия комплект за предницата на Ауди А6 Ц5, който мисля че е абсолютно същия и за Пасат Б5, струваше около 300-300 и няколко лв. Дали обаче това е вярно, при положение, че е поне два пъти по-евтино от добре познатите ни и утвърдени марки, не мога да кажа със сигурност.  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро един познат ми хвали някаква турска марка, която според него била доста прилична. За съжаление не помня името й, но целия комплект за предницата на Ауди А6 Ц5, който мисля че е абсолютно същия и за Пасат Б5, струваше около 300-300 и няколко лв. Дали обаче това е вярно, при положение, че е поне два пъти по-евтино от добре познатите ни и утвърдени марки, не мога да кажа със сигурност.  :eusa_think:

BESA e марката,има добри отзиви за това окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Питането ми е: Откъде да купим частите? Гоним цена/качество, разбира се :)

 

Аз съм собственик и на Ауди А4 със същото окачване. Оригиналното е Лемфьордер (доволен съм), но ако се търси цена бих заложил на ТRW. Всеки сам си решава и е въпрос на бюджет. Има разни алтернативи от южни съседки за по 300лева и ще изкарат 20000км, но заслужава ли си? Откъде да купим - където е най-голямата отстъпка. Аз моите от вземах от един пич от Ауди форума - Кокича :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма еднозначен отговор на това питане.

Вариантите са 3:

1. Лемфьордер за 1100 - 1200 лв

2. всички останали за 300 - 400 лв

3. рецилкиране на оригиналните

 

Ето тук може да се провери какво правят колегите за последните 7 години с това окачване: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=149482&start=735

Миналката година изчетох цялата тема, което доведе до още по-голямо объркване в главата ми, но като цяло витае мнението че БЕСА са добър бюджетен вриант.

Всичко изписано обаче е строго субективно разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като бивш собственик на Суперб1, само да спомена, че МАЙ има разлика в единия от носачите на окачването за пасат б5 и б5.5, т.е. ако се купува комплект, да се провери със сигурност, че е за б5 (модела 97-01 г), а не за 5.5 (01-05).

Иначе с две думи, при евтините е малко на късмет, има едни HEAVY DUTY комплекти, които са средна работа. Но, и лефьордер да вземеш, ако не знаеш как да го смениш, пак ще имаш проблеми. Има си особеност на затягането, за да не го скапеш след 20 000км.

Носачите може и да се рециклират, като им се подменят тампоните, но пак зависи, кой къде и как. 

Окачването си е здраво, просто трябва да се ремонтира цялото когато се разхлопа, защото после постоянно ще има нещо потропващо. Единствено цената му и половинчатите ремонти са му наложили името, че е кекаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Superba, е напълно прав..

Като бивш собственик на Пасат Б 5.5, те съветвам да не се скъпиш - докато е при теб автомобилът, надали ще ти се наложи последващ ремонт!

Избягвай рециклажи и забрави за смяна на тампони на носачи.

Мой близък приятел, щеше да се убие с Ауди А4, ако не бе намалил драстично преди един завой. Точно в завоя, носача се извади.

Окачването е много добро, просто иска читави части и майстори.

За близо 9 години, 130 хиляди км., съм сменил два долни и един горен носач.

А не съм го жалил, ама хич.

Поздрави

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.