Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с Тойота Аурис


PUF-PAF

Recommended Posts

Юнаци,

 

Помагайте с идеи. Ауриса за трети път това лято е мъртъв на сутринта.

 

Не се отключва с ключа и не пали.

 

Първия път в ТМ Ауто смениха акумулатор. ОК разбирам, на колата от нова никога не беше сменян.

 

Направи го след месец втори път. В ТМ Ауто казаха всичко е наред, забравили сте светнала лампа в колата и е изцедила акумулатора. Заредиха го

 

Сега няколко седмици по-късно - отново мъртвец в гаража. Колата не е зарязана, кара се през ден.

 

Винаги всичко й е работело, нямало е никакви индикации по време на движение за проблем.

 

За пореден път ще дам ток със синята птица и ще я докарам до ТМ Ауто. Но подозирам хората там, че пак няма да им се занимава да видят какъв е проблема в електрониката дето я праща в мозъчна смърт.

 

Вече не е в гаранция - казвайте къде да я завлека

 

Благодаря!

 

Павката

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало премерете колко ток харчи след като се заключи колата и компютърът заспи (около 15-20 мин след заключването).

Меренето става като се откачи едната букса на акумулатора и се върже мултицет последователно. След това колата се заключва и се гледа какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по-горе е прав обаче аз бих отишъл да си купя нов акумулатор от тези дето нямат нищо общо с ТМ Авто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Акумулатора тотално умрял ли го намираш или като тръгнеш да въртиш гасне всичко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо място бих проверил дали има завишена консумация след като изгасиш колата и дали акумулатора се зарежда адекватно по време на шофиране. Какъвто и акумулатор да са ти сложили от Тойота, без причина не би трябвало да свършва толкова бързо. На второ място бих отишъл в Трансексперт, които най-вероятно ще ти свършат повече работа от ТМ Ауто. Даже са ти по-наблизо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, никакво въртене няма.

 

Сутринта не иска да се отключи колата. Затова вадя металния ключ и отварям през ключалката. А като седна зад волана е тотален мъртвец - ни звук, ни стон.

 

И двата пъти като й давах ток с Шкодата работеше на някакъв авариен режим явно с минимални обороти, такава тресяща се по светофарите. Колкото да я закарам до ТМ Ауто

 

Сега за да направя замерванията ще трябва да си дам ток, да я оставя цял ден да се зарежда акумулатора и после да видя колко ток смуче.

 

Вероятно е по-ефективно да си дам ток и да я закарам полужива някъде, където хората да я прегледат. Но очевидно не в ТМ Ауто....В най-добрия случай са ми дали скапан акумулатор. В най-лошия - не ми се мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери добре за осветлението в джапката и багажника. Малка вероятност но ако имаш развален ключ, възможно е една крушка да източи за два дена акумулатора.

Ако имаш в наличност уреди, зареди акумулатора и после провери с уреда колко ток харчи когато е в покой.

Мисля че трабва да е в порядъка на 0.05 А. Според мен е малка вероятност нещо от уредите на колата да харчи.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и вариянт да не може да се зареди акумулатора .Така че аз бих първо проверил него за да не си губя времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е нов и гаранционен, нали. Поне така разбирам от написаното. И ако е в гаранция -

 - казвайте къде да я завлека

 

 

Знам, че не ти се ходи там, но на предишното ходене трябваше да я свършиш /или свършат/ тази работа.

 

В ТМ Ауто и ще ти кажа защо. Всеки уважаващ себе си сервиз при поставянето на нов акумулатор, мери зареждането от алтернатора дали е в норми и чак след това пише гаранцията. И за продавача добре и за клиента да си знае състоянието на автомобила.

Там трябва да разберат дали причината е в зареждането или в акумулатора и да замерят за утечка. Елементарни операции за един грамотен ел. техник по автомобилите. Също трябва да имат и товарна вилка, с която могат да разберат колко "държи" акумулатора. И ако проблема е в акумулатора, да го заменят гаранционно.

п.п. може за мнение преди това да посетиш и друг сервиз или магазинче за акумулатори. Там ще ти направят замерванията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих се учудил ако втория акумулатор не е нов а само да избута до края на гаранцията на автомобила .Но дори и нов да е бил се тая .Виж ми първия пост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих се учудил ако втория акумулатор не е нов а само да избута до края на гаранцията на автомобила .Но дори и нов да е бил се тая .Виж ми първия пост.

 

Трябва да е ясно дали акумулатора има гаранция. Ако има такава - виж моя пост.

А за първият ти пост...Видях го, но аз първо бих открил причината, защото и новия акумулатор може да го сполети същата съдба.

Не отричам, че проблема може да е в акумулатора, но може и да е другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Дали ще го огрее дори и да има гаранция?Иначе съм напълно съгласен с казаното от теб.Първо причината .Може и с оборотен акумулатор във всеки сервиз.Предполагам този е укъсил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как няма да го огрее? Трябва да си търсим правата. Има и КЗП. Той Павката ще каже какъв е "статута" на акумулатора.

Един нов акумулатор си е цифра. Не е 5лв. и да махнеш с ръка. И с оборотен става. Стига да намери. Или да свали от Шкодата.

Също не знам дали го е платил или гаранционно на колата са го сменили. Това обръща нещата и няма за какво да ходи в този сервиз.

Да, симптомите са за заминал акумулатор с мъртва клетка. Ама не мога да съм на 100% сигурен. Затова и избягвам да дам прогноза. ;)

Замерванията са елементарни. Не е като да сменяш гарнитура на глава. Те ще покажат.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, съгласен съм. Разбира се акумулаторът е в гаранция - със сигурност ще им пусна жалба на тези жмульовци. Преди да отида за трети път със същия проблем при тях искам да мина през читав сервиз да ме замерят.

 

Май ще се ходи до Трансексперт тези дни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че и хората от акумулатори.бг на Сливница също могат да проверят и замерят, какво е нужно и биха ти дали мнение. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем преди години и след ходене на 2-3-ма майстори и постоянно падане на също новия акумулатор, ме пратиха тук: https://goo.gl/maps/ar2xD5KzLc82 

 

Локализираха проблема за 5 минути и го оправиха за още толкова.   

 

Като се замисля това е било преди поне 6-7 години, така че може и да не е актуално и все пак ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка, моя Аурис прави почти същото. Не свети лампата за слабо зареждане. Само дето не става за една нощ, а за една седмица. И да, колата е почти зарязана и се кара веднъж-два пъти в месеца. Пред-последния акумулатор изкара малко над две години и една от клетките умря. Започна да умира не за една нощ, а за 5 минути. И аз съм се заканил да го карам в Трансексперт, най-малкото защото като купих новия акумулатор я замериха и според магазина (не ТМАуто разбира се) не зареждала достатъчно. Да, ама аз отидох до там с последните издихания на стария акумулатор и след като сложихме новия (а и след всяко зареждане със зарядно, което съм ѝ правил през годините след напълно паднал акумулатор) след запалване работи на минимални обороти и се тресе като мокро куче поне 20 минути. Иначе нормалните ѝ обороти са около 800, освен това след запалване по принцип се форсира до 2000 за 10 секунди, после слиза на 1500 за още 10 секунди, после държи още поне минута 1200 оборота, докато отлепи стрелката на водата.

Сега заминавам за две седмици, не съм я карал от още толкова. Акумулатора е чисто нов, но съм 90% сигурен, че като се върна ще е мъртвец. Може да си направим Аурис събиране в Трансексперт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, правя трета спасителна операция...

 

CnPTZWo.jpg

 

И отивам да я оставям в Трансексперт. Ще пиша, като има развитие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Пуф Пав

Знам че ще скочиш на мнението ми обаче мисля че бъркаш като правиш така да я водиш на майстор вместо сам да направиш ЕЛЕМЕНТАРНИ три-четири измервания.Така че Жоро120 е прав.

 

Казвам защото това е много прост дефект който обаче изисква мислене от страна на сервиза (евентуалния майстор) което почти сигурно няма да положат.Тяхното становище ще е да си сменяш акумулатора и толкоз... Защото още не може да се разбере в колата ли е проблема или просто акумулатора е скапан.

За да се оправи проблема трябва да се знае историята фактологията да се направят коректни измервания. Ами не мисля че ще го направят.

Знам че ще кажеш че не си майстор и не ти е работата да знаеш обаче ако имаш елементарен уред и под диктовка по телефона направиш няколко измервания почти сигурно ще хванем проблема...

И това твърдя че е по лесно и бързо и евтино защото самото водене до сервиз си е проблемно.Иди ходи зареждай пали губи си времето..Ами това също са пари и нерви.

Отделно от това като имаш данните от измерванията може лесно да разбереш кога от сервиза бъркат и в крайна сметка да се спестят излишни скъпи проби.А всички грешки ги плащаш ти!!!

 

П.П един качествен уред е около 15-30 кинта... а пък с около 90 кинта (новите комб.ам.клещи и малко указания)си ГОСПОД бог и сервиза ряпа яде.

Редактирано от mishoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, ше скоча аз ;)

Т.е. Павката може и да си няма понятие от + и - . Може и да не го влече тази материя и да няма желание да се учи....и ел. измервателни уреди да си купува. Казал съм, че и на пътя пред който и да е ел.сервиз или магазин за акумулатори за 5 мин. ще му направят измерванията. Няма смисъл той да се занимава с това.

Както ясно е написал по-горе, вече виждаме, че е взел някакви мерки. Ще я закара в сервиз с добро име и там ще му направят замерванията.

Ще поставят диагнозата и така подготвен вече, ако желае, може да отиде в ТМ Ауто да си търси правата....ако се установи, че е акумулатор.

 

Поздрави и благодаря за подкрепата :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.