Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с първо запалване


Venci_V

Recommended Posts

Здравейте,

 

От скоро съм собственик на Фабия 1, бензин 1.4, 100 к.с, 74кв.ч., 2001 г. В последния един месец имам проблем с първото запалване на колата. Когато е престояла повече от 7-8 часа при първо палене върти няколко пъти, дави се за малко пали и изгасва. При втория опит се получава. Отнема около 10-15 секунди да запали. Веднъж запали ли, вече няма проблем и ако я изгасиш веднага - после пали от раз. Карах я на майстор - прегледаха всичко - горивна система, маркучи, свещи, филтри и не откриха нищо. Прави ми впечатление, че колкото по студено става времето, толкова по трудно е първото запалване. Ако някой се сеща къде може да е проблемът, моля да ме насочи.

 

 

Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай утре на Шкода срещата, ще ми е приятно да се запознаем. Ако някой вземе кабел, може да го помолиш да я закачите. ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом нямаш газова( при мен тя правеше проблем) може да е от температурен датчик(имал съм проблем на Голф 3 с 1,6 бензинов мотор от него и точна първото палене му беше проблем) и датчик на коляновия вал - беше предположение от доста хора за моя проблем с не паленето от първия път но излезе както казах газовата уредба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е температурен датчик , при изключване на буксата му би трябвало да запали.

Датчик на коляновия вал е малко несериозно.

Аз лично бих заложил на горивна помпа ... имал съм подобни проблеми и се оправяше със смяна на помпата (китайските карат по около година и половина)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е температурен датчик , при изключване на буксата му би трябвало да запали.

Датчик на коляновия вал е малко несериозно.

Аз лично бих заложил на горивна помпа ... имал съм подобни проблеми и се оправяше със смяна на помпата (китайските карат по около година и половина)

Да темепературния датчик с откачене го хванах. Относно този на коляновия вал просто споделих на мен какво ми казваха да сменям и то не един майстор, не че го смених защото колата нямаше никакви грешки и понеже си бях патил при цитирания Голф и с газовата уредба първо нея проверих и така и не стигнах до смяна на този датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.