Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Felicia Laurin & Klement OEM


malkiq

Recommended Posts

Здравейте.

Преди време, питахте дали ще има засилване на двигателя. Отговора беше ДА, и дойде момента да разкажа какво се направи по колата.

След срещата на "Бонсови поляни"...

post-587-0-44240100-1504716383_thumb.jpg

...комбето влезе в гаража...

post-587-0-74659800-1504716433_thumb.jpg

...налях му добавка за промиване на маслената система...

post-587-0-88558500-1504716468_thumb.jpg

...както и на охладителната...

post-587-0-68147900-1504716513_thumb.jpg

... започнах да разглобявам задната част на периферията на двигателя...

post-587-0-80124400-1504717195_thumb.jpg

...опитах да сложа колектори и турбо от Голф МК2 1.6 ТД...

post-587-0-33491900-1504717258_thumb.jpg

post-587-0-66396700-1504717285_thumb.jpg

...но както се вижда, всичко комплект, стърчеше двадесетина сантиметра над капака...

post-587-0-47257700-1504717381_thumb.jpg

... след половин час разговори и умуване по телефона, на гости ни дойде Валката (Valsanik) от VW BUS CLUB BG...

post-587-0-02128800-1504717622_thumb.jpg

...след няколко проби измислихме концепцията...

post-587-0-80292100-1504717692_thumb.jpg

post-587-0-78055600-1504717744_thumb.jpg

...след, като се изясни концепцията за задната част, намерих и друго ГНП...

post-587-0-60303600-1504717833_thumb.jpg

...заради новата помпа се налага да се смени и стойката...

post-587-0-27933100-1504718080_thumb.jpg

post-587-0-68271900-1504718104_thumb.jpg

... след нея трябваше да се изпили и стойката на двигателя...

post-587-0-02649700-1504718164_thumb.jpg

... при поредното пробно сглобяване, се оказа, че има огромна разлика в щитовете на ангренажа...

post-587-0-29808000-1504718233_thumb.jpg

... наложи се да се изработи комбинация от капака за ангренажа на 1.6тд и 1.9д, за да запазя пластмасовия оригинален капак...

post-587-0-59924900-1504718316_thumb.jpg

...след това последно се разглоби всичко...

post-587-0-40816500-1504718395_thumb.jpg

...помпата се ревизира...

post-587-0-69528600-1504718449_thumb.jpg

...подбрах подходящи тръбички, нови дюзи, преправих жилото и стойката за него, монтирах маркучите за обратната нафта, вакумите и всичко свързано с помпата...

post-587-0-06126200-1504718717_thumb.jpg

... след това се разглобих "дъното"...

post-587-0-60572000-1504718804_thumb.jpg

... подмених маслената помпа...

post-587-0-79496500-1504718842_thumb.jpg

post-587-0-50734400-1504718869_thumb.jpg

...След това пробих резервоара за щуцера за ниско налягане от турбото...

post-587-0-55260500-1504718935_thumb.jpg

... и започнах монтажа...

post-587-0-87527100-1504718990_thumb.jpg

... наложи се да си преправя и тръбичката за ниското налягане на турбото...

post-587-0-90566200-1504719075_thumb.jpg

...после изработих тръба за входящия въздух...

post-587-0-77934800-1504719138_thumb.jpg

...както и "гофре"...

post-587-0-76283000-1504719203_thumb.jpg

post-587-0-89539900-1504719230_thumb.jpg

...и всичко заспа...

post-587-0-62873900-1504719277_thumb.jpg

...оставаше да се направи изпускателната система...

post-587-0-29260800-1504719396_thumb.jpg

...и да се монтира...

post-587-0-00964000-1504719438_thumb.jpg

post-587-0-34116900-1504719462_thumb.jpg

Окончателния вариант на подредбата изглежда горе долу така.

post-587-0-14828400-1504719548_thumb.jpg

 

За финал на мнението мога да обобщя списък с частите необходими за тази модификация.

1. Изпускателен колектор + турбо - SEAT IBIZA 1.9TDI 90 коня

2. Всмукателен колектор - VW GOLF 2 1.6 TD (променя си входящия диаметър от 47 на 37)

3. Маркуч от турбото до колектора - OPEL KADET E (скъсява се маркуч от охладителната система, входа към радиатора)

4. ГНП - VW GOLF 3 1.9 TD

5. Колело за ГНП - VW GOLF 2 1.6 TD

6. Метален капак на ангренажа - VW GOLF 2 1.6 TD

7. Входящи тръбички от помпата към дюзите - VW GOLF 2 1.6 TD

8. Дюзи 155 бара - VW GOLF 3 1.9 TD

9. Стойки за ГНП - VW GOLF 2 1.6 TD

10. Тръба за високото налягане към турбината - SEAT IBIZA 1.9TDI

11. Тяло за масления филтър + охладител - VW GOLF 2 1.6 TD

12. Тръба за ниското налягане + щуцер за каретра - VW GOLF 2 1.6 TD + BMW 2.5 TDS

13. Гофре за въздушния филтър - SEAT IBIZA 1.9TDI (скъсено и с променен диаметър от едната страна)

14. Тръба за входящ въздух - SEAT IBIZA 1.9TDI

15. Даунпайп + мека връзка - SEAT IBIZA 1.9TDI (променят се ъглите и се удължава)

16. Тапа за ЕГР 

17. Стойка за жилото на помпата - SKODA 1.9D (променя се захвата за да отговори на ГНП BOSH)

 

Освен тези неща по двигателя се смениха: Масло, Антифриз, всички видове гарнитури, всички видове филтри, всички ремъци, водна помпа, термостат, обтяжна ролка, семеринги, обслужи се климатика (промита система и зареден фреон), масло на хидравликата може би и други неща (не помня вече).

 

Специални благодарности на Гената, Патрик, Марто и човека заради който се хванах Валката (Valsanik) ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ!!! 

post-587-0-38104100-1504717721_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 113
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • malkiq

    30

  • kukumitcin

    17

  • The Best Forman

    13

  • Mishelle

    10

Мисля , че вече ще трябва да раздаваш памперси за желаещите кръгче :) браво Коце с две ръце горе :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-луксозната, най-бързата и най-спиращата Фелиция на Балканския полуостров!   :plate_skoda:  :running:  :beach_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз от известно време му обяснявам ,че колата ще върви на страх. Все още не вярва. Според мен не я настъпва нормално, защото му треперят краката , като види на 1ва, какъв е звяр :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравос! На живо видях чест от процеса - адмирации за реализацията и цялото творчество около турбинирането!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Форума е мястото, в което да се получават похвали и критики, които мотивират адски много. Благодаря за мненията!

 

За да не съм напълно офф...

 

Това, че идва зима не е причина да не си обслужим климатика.

post-587-0-12495200-1505503258_thumb.jpg

post-587-0-82654200-1505503290_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Това, че идва зима не е причина да не си обслужим климатика...

Като си прав, прав си!

Ако случайно се чудиш, момента е повече от перфектен и за комлект нови летни гуми ;)

 

Майтапа на страна, голямо браво за всичко постигнато до момента, особено за "охлювизирането" :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Малък, обеща, още като я купуваше в кантората, и го направи - Голям си, спор няма!!!

Чакам си возенето ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Боре, само пожелай бе братко.

Днес Сашето имаше желание да го повозя, дадох и малко газ, после малко спирачки, нека сподели мнение ако иска, така и не каза харесало ли му е. Чувах само, че съм луд, което не е вярно !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много приятна за возене, определено може да накаже някое Ауди по магистралата, ефекта от занимавката ми харесва и си е заслужавал. Има добра тяга, тихичка е, което ми хареса много, под капака е подредено, спирачките .... са като на обикновена кола със серво апарат. Очаквах да ме залепи за седалката, но като се вземе предвид ужасния път по който се возихме, разбирам защо не натисна, то си беше "тих бял дунав се вълнува". Колата е перфектна за мен в момента, все пак е само на 0.7 бара, има накъде да се понадуе, знам че знаеш как да стане и затова не се притеснявам. :)  Трябва да се помисли за проблема с гумите и имаш да смениш една крушка на таблото, че е изгоряла подсветката. :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Малък, нещо застой май има тука. Мързела ли те е налегнал бре :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то не остана много за творене! Не е мързела, по скоро липса на време заради останалите проекти. Мога да се похваля, че минах около 4000 км. след турбинирането. Все още не съм надувал турбината и вее само на 0.7 бара. Като разход извън града е средно 7. Проблеми не са се появявали след интервенцията, явно съм направил всичко горе долу добре. В общи линии съм доволен!

 

Сега се сещам, че не съм ви показал къде и как монтирах контролера. Понеже не съм фен на уреди по колонките и къде ли не другъде, го „скрих” на местото на духалката. Ползвах духалка от фаворит защото е с прав профил, а на фелицията е с овален. Челно запоих капак от същата пластмаса, и изрязах в него дупката за уреда. Крайния резултат е това.

post-587-0-70769900-1507719390_thumb.jpgpost-587-0-52096100-1507719524_thumb.jpg

 

Също така пробвах и нови джанти, но няма да са те!

post-587-0-26673000-1507719798_thumb.jpgpost-587-0-03976300-1507719936_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уреда е заспал. Ама за долните две снимки търпиш критика, която можеш да решиш лесно - флекса и 2 витки надолу :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тоя флекс, здрава пружина не остана в Орландовци покрай него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо, на мен може да ми потрябват парчетата, че Фабията все като претоварена стои :).  Малък,                                  не ми харесва мястото на буустметърчето. Някое по-малко на мястото за бордкомпютъра няма ли повече да ти хареса?

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е налягане на турбото, по-важно е от оборотомера. Не трябва да е дискретно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, почвам ви по ред на номерата.

 

Юли, За критиката съм на ясно, срам ме е, дори леко ме е страх за живота ми, защото вече подушвам дим от подклаждането на кладата в квартала. Както доста от Вас са запознати, идвайки ми на гости, в населението на махалата ми не се е притаила и капка толерантност, към водачи на високи автомобили, доста от тях бяха изгорени живи или прокудени завинаги!!! В интерес на истината, корекция на височината е планувана, но за целта е необходимо първо да се спра на правилните джанти и размери на гуми!

 

Ники, бъди спокоен брат! В съзнанието ми е останал някакъв отпечатък от миналото и технологиите, виждани на кадри от филми, като "Манта, Манта". В тази кола ще ползвам похват различен от флекса. Този път ще се опитам да заложа на гайки. Градацията е важна, колкото и бавна да е тя при мен!!!

 

Ивак, РАЗТОВАРИ МЕТАНА, ЩЕ ПОТЪНЕ КАТЕРА!!! За сега мястото на борда остава да си чака. Някога се надявам да се докопам до толкова безсмисления борд, както и до пръскалки на фаровете! 

 

Цецо, колата ми е нормална ежедневка! Не смятам, че ще има извращения по нея, за да е необходимо бустметъра да ми е постоянно пред погледа. Имам някакви идеи, неусетно да се изкачи леко на горе и по централно, но за сега това е само идея. Целта е, като отвориш вратата и се качиш, да не се различава много от оригинала. Сегашната му позиция е компромисна, за да го има, докато не замести един от ненужните заводски прибори!

 

Дявола е в детайла! 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

Както всички знаете...

post-587-0-26634400-1511187981_thumb.jpg

 

Снабдих се на бързо с едни нови гуменца 195/50/15...(благодаря на Ники)

post-587-0-89067200-1511188082_thumb.jpg

 

Паркирахме се при гумаджията...

post-587-0-34214400-1511188616_thumb.jpg

 

След това пробвах едни джанти който бях забравил че имам...

post-587-0-59364800-1511188156_thumb.jpg

Не ми хареса как стоят на колата, за това отиват на "Най-доброто комби", честити да са ти Гена

 

Зимния сетъп беше решен...

post-587-0-22895100-1511188267_thumb.jpg

Джантите са същите като оригиналните 13', но 15'

 

Изглеждат доста добре с ринг и преправен шкодов тас, поне според мен...

post-587-0-19052600-1511188447_thumb.jpg

 

Малко след като се подготвихме за зимата, изпадна и доста лека концепция за лятото... лабилен съм и ги купих...

post-587-0-47234800-1511188558_thumb.jpg

 

Редактирано от malkiq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаххаха!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коце, за това твое състояние учените от десетилетия търсят лек, но все още удрят на камък. Давай смело докато не са успяли, че тогава какво ще правиш не знам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.