Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лошо парно!!!


vikosa

Recommended Posts

Здравейте колеги на Skoda Octavia 1 1.9 tdi, преди две седмици смених термостат и антифриз , обезвъздуших - всичко беше наред. Парното беше супер. Когато обезвъздушавах имаше кафява пяна в казанчето?!?! Преди 2 3 дни парното отслабна , и маркуча на термостата е топъл само преди него , надолу е студен.Моля дайде ми някаква насока. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги на Skoda Octavia 1 1.9 tdi, преди две седмици смених термостат и антифриз , обезвъздуших - всичко беше наред. Парното беше супер. Когато обезвъздушавах имаше кафява пяна в казанчето?!?! Преди 2 3 дни парното отслабна , и маркуча на термостата е топъл само преди него , надолу е студен.Моля дайде ми някаква насока. Благодаря предварително.

Това е ръжда,и не е изключено да ти е запушено радиаторчето на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли загуба на антифриз

Имах загуба преди да сменя термостата о антифриза. Сега няма но има все още пяна в разширителното казанче. А термостата дали е за смяна сега как мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако загрява и поддържа работна температура 90 градуса няма смисъл да сменяш термостат моят съвет е да направиш черта с маркер на казанчето на антифриза и да следиш нивото му,ако искаш мога да ти препоръчам доверен сервиз в,който могат да ти кажат дали е гарнитура на глава или радиаторчето на парното

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го направя това с маркера колега , но тръбата преди термостата е студена. Не е ли възможно да съм попаднал на кофти термостат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи тръбата студена? Обикновено е към големия кръг на охлаждането. Към радиатора. Това означава, че термостата не е отворил и трябва вътре в колата да е баня. Що се съмняваш в термостат при тези симптоми. Какви градуси показва уреда на таблото, когато нямаш парно? Питат те и не казваш. Това е важно! Аз също си мисла за запушен радиатор на парното.

И се чудя как става това, след като сте толкова стриктни и си сменяте антифриза през година. И то на нова кола. Масово задръстени радиатори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Така , нямах възможност да влезна за да отговоря.Работната температура е точно посредата , има парно , анрифриза започна да се избистря и да се вижда цвета. Маркуча точно преди термостата беше топла , надолу към радиатора студена!!! Сега е наред всичко

Редактирано от vikosa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя проглем е същия. Но и с добавка: освен, че парното хич го няма, освен ако оборотите не са твърдо над 2500, над споменатите обороти, антифриза бега яко! За да съм по-ясен, ще го изредя:

 

1. При движение с под 2500 об/мин. - няюа парно.

 

2. При движение с над 2500 об/мин. - бяга антифриза.

 

Идеи от какво може да е? Двигателя е 1.9 TDI, AGR. Благодаря предварително на споделилите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма дебит/не минава антифриз няма да имаш хубаво парно.

Ако има ръжда в системата може да е запушено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Моя проглем е същия. Но и с добавка: освен, че парното хич го няма, освен ако оборотите не са твърдо над 2500, над споменатите обороти, антифриза бега яко! За да съм по-ясен, ще го изредя:

 

1. При движение с под 2500 об/мин. - няюа парно.

 

2. При движение с над 2500 об/мин. - бяга антифриза.

 

Идеи от какво може да е? Двигателя е 1.9 TDI, AGR. Благодаря предварително на споделилите :)

Пробвай да смениш капачката на разширителя
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на тема отопление тия дни.Благодарение на запушени отводнителни канали под корите и навлезлата вода в купето,вентилатора остана да работи на 4 степен.Смених термо защитата на вентилатора и всички степени заработиха.Вътре в колата вече си е яка жега.Но сега забелязах нещо станно.Вентилатора го слагам на 1,че да не се потим много.Духа си топло от въздуховодите,но навлезна ли в кръгово,от духалките започва да духа студен въздух.Нарочно се завъртам по 2 пъти и пак си е така.Топлото се губи.В момента в който изляза и започно праволинейно движение всичко се оправя.Някакви идеи закакво става така?Този уикенд ако съм по свободен,ще направя малка разходка по планински път да видя дали ще ги прави тия номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.