Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отказва да пали след лек удар


Fabianowhite

Recommended Posts

Здравейте приятели, бях ожулен от един недобросъвестен водач преди 10дни. За жалост се отървах без вдлъбнатини, а само с одраскана задна броня на комбито. След случката карах 140км извънградско, после още 10-на градско. Като при градското изведнъж ми се включи плафона по средата-лампата в купето при позиция неутрална. За да я оправя превключих на друг режим и най-накрая угасна. Впоследствие пак по време на движение я върнах в неутрално положение-без да светва отново. Прибрах се и паркирах и тъкмо  изключих фаровете и ми се разпилка датчика за забравени светлини, като се загледах, забелязах че преден десен габарит работи. Изключих мотора и пак го запалих, като завъртях и ключа за фаровете да е включен. Впоследствие спрях и мотора и ключа за фаровете и се угаси въпросния габарит. На другия ден си отидох и се върнах спокойно на работа без подобни такива своеволия, с изключение на днес сутринта. Запалих я, оставих я 1 минута да поработи, когато я палих видях, че се задържа малко повече лампата за ABS, но после угасна със самото запалване. Давам на задна да излизам и усещам, че нямам хидравлика на волана, при което нямаше как да направя маневрата за излизане на заден ход и върнах автомобила в първоначалното му положение. Като ми светна и лампата на хидравликата-волан с удивителен. Зимно време ръчни спирачки не дърпам. Зачудих се и угасих автомобила, заедно с фарове, радио. Отворих капака гледам всичко е ОК. Паля отново и пак така светнаха и останаха да светят на таблото лампата за хидравликата и за ABS, при проба да дам на заден, колата угасна и сега никак не иска да пали. Светят си тия двете лампи, а акумулатор си има иначе. Пробвах като свалих + клемата на акумулатора и изчаках 15мин, и пак не пали. По стартера чуках, но не става. После свалих и двете клеми на акумулатора и пак нищо. Според мен компютърът е натрупал грешки и отказва да запали. Огледал съм всичко като масла, ремъци и т.н. Всичко си е добре. Дайте съвет какво да правя и къде да търся специалист-дали в Еуратек или понеже съм в Борово, ако има някой читав сервиз.

Колата е Fabia 1.2 64к.с. газов инжекцион

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай първо за хлабави връзки бушоните над акумулатора , след това връзките между акумулатор , стартет и алтернатор и на края състоянието на алтернатора.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледах всичко, включително и бушоните. Според мен не е там проблема, ами е в компютъра. Дайте съвет кой да повикам да ми я погледне на място с компютър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всички светлини без мигачите са дирктни, без управлие на компютър. Двигател, рейка, ABS, разни функции в купето са със собствени компютри. По скоро нещо е удавено и бъзика всичко останало, тъй като всички са в обща мрежа.

Бих ти препоръчал Пепино за диагностика и евентуално за ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега, казваш не пали... А чуваш ли помпата да слаботва при полужение контакт ? А относно електричката, колегата е прав... Някъде, някоя от контролните (Нецензорна и много благозвучна дума-червената точка моля корегите от апаратната) я побърква... Аз съм със същия проблем... Като в един прекрасен момент ми (пак нецензорна брат, мой брат) половината контролно табло... А имам съмнения и за починал Body electronics contrl module... А там вариантите са два и нито един от тях не е никак евтин :angry_jumping:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега,направи си една пробна лампа 12 волта/ 21 вата ( от крушка за стоп ),закачи единия край на + на акумулатора и с другия кабел от крушката провери свети ли  към всички метални части на купето и двигателя.Повредата ми прилича на липсваща маса,която оставя определени датчици без захранване.

Друга възможна повреда е ниско напрежение от акумулатора - при падане под 10 волта (мисля,че беше толкова,не съм сигурен) се изключва хидравликата на АБС-а,за да не сработи лъжливо.

Иначе  сервиз Елбатрон много го хвалят,не съм ходил лично ,някъде в Павлово май бяха - виж във форума на Голф,там има координати.

Успех!

Редактирано от Драганов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа си работи, защото веднага вдига нивото. Колегата Пепино как мога да го намеря ?

Редактирано от Fabianowhite
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издърпа ме един познат, докато ме дръпна АБС-а така беше блокирал, че цялата тресеше и пилкаше. Извиках пътна помощ и директно в Еуратек. Дано да я оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.