Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Škoda 100S - malkiq


malkiq

Recommended Posts

Не мога да скрия разочарованието си, че съм посочен на последно място в благодарствената реч...но пък от друга страна, ако трябва да съм честен,  даже не съм присъствал на иначе добре свършената работа (за което ви поздравявам )...та ще го преглътна тоя срам някак  -_-

 

П.С. Представям си другия път, ако дойда...току виж изместя г-н Патрик от третото място  :tongue_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 150
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • malkiq

    48

  • SKODA 105 RS

    19

  • maxrpm

    16

  • sharpshooter_

    11

Имам някои забележчици, но като цяло ми събра очите с това кантарче и как си успял да развиеш шпилките 8мм за главата. Аз на нито един мотор ,не съм успявал.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всички трудности и препятствия по време на ремонта, крайният резултат е отново чудесен,а усмивките от стартирането на двигателя са безценни! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм че сте били всички в масло до ушите, освен Гената, той носи ръкавици и на него ръцете са му били чисти, усмивките са били на ниво с тази къса кутия, особено на лицето на водачите, докато шофират. Евала че я събрахте, банда. Чакаме се на събора. Аз си говорих вчера с малкия по вайбъра, още не вярва че с желание ще нахраня Съби. Както казваше монтанския Цецо -  добра центровка и хубав бензин и си точка в огледалото :P

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте.

От доста време не съм писал, но по колата се работи доста преди събора.

 

Довършителни дейности преди прегледа...

post-587-0-29858500-1499363343_thumb.jpg

post-587-0-95163800-1499363373_thumb.jpg

След това Боре налива правилните течности...

post-587-0-09705800-1499363233_thumb.jpg

Понеже избра правилните течности, но наля освен в радиатора и в собствения организъм, се наложи да го вози Марто...

post-587-0-92063500-1499363500_thumb.jpg

post-587-0-39139300-1499363526_thumb.jpg

Имам и клип, как влиза и излиза... не е за широката аудитория!!!

 

След всички механични доизпипвания, дойде деня Х...

post-587-0-75087300-1499363615_thumb.jpg

Смяна на жителството!!!

post-587-0-12490200-1499363655_thumb.jpg

Смятам, че подбрахме добро номерче за кола произведена 1977г.

 

След посещението в кат се започнаха глезотиите.

Поразрових дълбокия резерв и монтирах чисто нови стопове и осветление за номера (лакирани за да не избеляват), полирана алуминиева решетка и махнах таблата на номера... 

post-587-0-15384900-1499363753_thumb.jpg

Подмених броните с по-добри, излъсках ги и им махнах гадните буфери...

post-587-0-90324100-1499364097_thumb.jpg

След това монтирах нови кристални фарове (от Голф II), нови лакирани мигачи, нови рингове на фаровете, нова лайсна между фаровете и гадна стара емблема...

post-587-0-74384100-1499364318_thumb.jpg

 

Доста време обмислях, кой модел джанти да подбера от склада и реших да са тези...

post-587-0-69295100-1499364496_thumb.jpg

Веднага ги закарах на бояджията, да ги вароса в сива и черна перла (доста едрички)

post-587-0-96470900-1499364631_thumb.jpg

За така получилите се джанти трябваше да подбера хубави гуми. Знаех какво искам, но намирането беше доооста трудно...

На края се сдобих с 4 броя чисто нови...

post-587-0-05050200-1499364759_thumb.jpg

post-587-0-13847300-1499364782_thumb.jpg

post-587-0-24958300-1499364824_thumb.jpg

 

С тези гуми и джанти се наложи сериозна корекция във височината на колата...(много съм добър с флекса!!!)

post-587-0-64678800-1499364901_thumb.jpg

 

След всички перипетии бяхме готови за събор 2017. Между другото прекарах прекрасно!

post-587-0-08071500-1499364994_thumb.jpg

post-587-0-87185600-1499365017_thumb.jpg

post-587-0-21838400-1499365048_thumb.jpg

 

И да знаете !!! Ножа в ръка с тая височина!!!

post-587-0-25304200-1499365169_thumb.jpg

 

Пътуването не мина без проблеми. Бубината прегря, колата изгасна на един паркинг, пребаяхме и и отново към София.

post-587-0-01213500-1499365275_thumb.jpg

 

В общи линии е това... колата причинява усмивки!!!

post-587-0-33252700-1499365369_thumb.jpg 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Здравейте.

 

Зимата е сезона, в който нашитите стари дами се нуждаят от ласки и смазки. По тази причина, с една от дамите в моя "старчески дом" се разходихме, последно за сезона...

post-587-0-03125300-1518369601_thumb.jpg

post-587-0-13493200-1518369685_thumb.jpg

 

...след това я вдигнах на трупчета...

post-587-0-83076000-1518369735_thumb.jpg

 

...махнах бронята, маската и радиатора...

post-587-0-38606400-1518369774_thumb.jpg

 

...изработих си количка, с която да мога да свалям сам двигателя без да демонтирам нищо от него...

post-587-0-16021200-1518369954_thumb.jpg

 

...реших, че трябва да си изработя количка и за скоростната кутия...

post-587-0-18080000-1518370025_thumb.jpg

 

... след свободата, която ми дават тези инструменти, реших да ги пробвам и започнах да си разчиствам интериора...

post-587-0-50497400-1518370107_thumb.jpg

 

...преместих се под колата и разкачих полуоските...

post-587-0-88405900-1518370174_thumb.jpg

 

...полуоските ги килнах в страни...

post-587-0-32703400-1518370222_thumb.jpg

 

... след развиване на 4 гайки на стойката на кутията и 4 болтта на гредата на двигателя, двигателя и скоростите легнаха на количката...

post-587-0-15131000-1518370319_thumb.jpg

 

... двигателя беше извън колата, без да бързам и напълно сам за под 2 часа...

post-587-0-61157900-1518370387_thumb.jpg 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ти сега пак го махаш?!?..

 

Е, как да си пробва количките, ако не свали мотора и скоростите :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес с Патрик, хигиенизирахме наличните железа...

Първо извадихме двигателя и скоростите...

 

post-587-0-46342400-1518895370_thumb.jpg

 

Разделихме кутията и блока...

post-587-0-95800400-1518895462_thumb.jpg

 

Измихме новата кутия и я сложихме на количката

post-587-0-20211700-1518895623_thumb.jpg

Редактирано от malkiq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая "новата" кутия, нещо по-различна ми се струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има капак на 5-ца... явно ще играе и фллекса в тунела ;) Надявам се и по-силно мАторче си приготвил, че с дългата кутия оригиналните 42 магарета съвсем ще окуцеят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунела припадна още вчера...

post-587-0-61547000-1519059120_thumb.jpg

post-587-0-63793500-1519059136_thumb.jpg

А за Матора, магаретата одавна не са му 42, както и не знам да има куци между тях, но и там ще има вадене на жокери от ръкава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте.

 

Плановете ми, да си поиграя с колата по-задълбочено, бяха провалени, заради отпадналия участник във VW Fest 2018.

 

Наложи се да събера и подготвя колата за участието й буквално за 3 дни. 

На доста бързи обороти, възстанових тунела ...

post-587-0-61394200-1522011334_thumb.jpg

... малко епоксицен грунд...

post-587-0-09573800-1522011388_thumb.jpg    

post-587-0-35743500-1522011440_thumb.jpg

... малко битумче...

post-587-0-12902500-1522011643_thumb.jpg

... скъсяване на привода...

post-587-0-46037200-1522011687_thumb.jpg

... скоростен лост с топка от 110R ...

post-587-0-67618500-1522012056_thumb.jpg

... мотора и новите скорости, обратно по местата ...

post-587-0-37431100-1522012469_thumb.jpg

post-587-0-90276300-1522012546_thumb.jpg

... започнах събирането на задницата ...

post-587-0-75430900-1522012636_thumb.jpg

... полирахме "накрайника" ...

post-587-0-40521700-1522012831_thumb.jpg

... Енгелман на вратите ...

post-587-0-46115000-1522012777_thumb.jpg

... "липче" ...

post-587-0-66628300-1522012900_thumb.jpg

... състаряване на надписите по вратите ...

post-587-0-96444300-1522012977_thumb.jpg

... основно почистване ...

post-587-0-35378700-1522013052_thumb.jpg

... грижа за кожата...

post-587-0-58705900-1522013476_thumb.jpg

... проверка на височината ...

post-587-0-40353000-1522013125_thumb.jpg

... подмяна на скъсаната седалка ...

post-587-0-27713300-1522013176_thumb.jpg

... натоварване (липса на гражданска и преглед) ... 

post-587-0-86053100-1522013219_thumb.jpg

... пред залата, чакаме на опашка за влизане ...

post-587-0-64981600-1522013340_thumb.jpg

 

 

В залата седи и си пръска!!!

post-587-0-64645100-1522013544_thumb.jpg

post-587-0-77819600-1522013565_thumb.jpg

post-587-0-79723600-1522013653_thumb.jpg

post-587-0-21282400-1522013678_thumb.jpg

post-587-0-78857900-1522013702_thumb.jpg

... на излизане пак си пръска ...

post-587-0-57792400-1522013757_thumb.jpg

И една стойкаджийска за финал! 

post-587-0-59520700-1522013851_thumb.jpg

Редактирано от SKODA 105 RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре си направил тунела, браво! Хубави снимки от залата, то еската, къде и да я снимаш се откроява.

A за накрайника, викаш полирал си го ?!   :)

Редактирано от SKODA 105 RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо браво за вложените време, усилия и средства.

Евала и за огромния мерак и ентусиазъм, с които правиш нещата, освен да се случват, то и да изглеждат лесни отстрани  :flag_skoda:

Снимките къртят миФки...особено последната  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Както всички знаят вече, колата спечели наградата на публиката, на най голямото шкода мероприятие в годината "Национален Шкода Събор 2018"

post-587-0-34238800-1531426305_thumb.jpg

 

Искам да изкажа благодарноста си, към всички гости на събора, радвам се, че труда ми по колата, я отличава и Ви харесва!!! За мен значи много, и много ме нахъсва да продължавам на пред!!!

 

Преди всички да се порадваме на колата, за жалост тя създаваше доста проблеми.

Две седмици преди събора, се наложи малко по-продлжителен ремонт на фелицията, и стотака домуваше на улицата.

post-587-0-12645400-1531426718_thumb.jpg

 

След няколко опита за палене и много дим, на не изгоряло гориво, карбуратора започна да прелива...

Вкарах колата в гаража и се започна мъката...

 

post-587-0-99052400-1531426947_thumb.jpg

 

Свалих карбуратора, почистих го, напаснах ниво, смених гарнитурата, напаснах клапани, напаснахме делкото.... нищо не се промени...

 

След една седмица работа, 8 различни карбуратора, нови игли и настройки от мен, Евгени и Другаря Прецедател на Лада Клуб Бг Радослав Желев (Frysco), както и телефонни съвети от Киро (Fulcrum).... нищо тя се буйства и не иска да работи нормално...

 

В момент на безизходица с Евгени решихме да подобрим запалването...

Разрових се по боклуците, килнах един фаворитов мотор и му извадих делкото...

post-587-0-19905200-1531427526_thumb.jpg

 

След делкото монтирахме и бубина, комутатор, нови свещи, нова дистрибуторна капачка, нови кабели...

post-587-0-49799800-1531427627_thumb.jpg

 

И познайте... нищо... все така работеше на богато!!!

 

След разговори с Радо, той сподели, че москвича имал сериозен проблем с бензиновата помпа и често се случва, да се отдалечи по някаква причина от блока и да започне да пренадува, и иглата да не може да задържи горивото... за тва постоянно моя карб си променя нивото...

 

Ами нямаше какво друго да направя, на следващия ден бях в магазина.Напазарувах едно платно, гарнитури и плочка, рециклирах една помпа в бързината, монтирах я... и всичко заспа...

 

 

Веднага запалих скутера, отидох направих една гражданска, взех една ролетка и започнах да обикалям пунктовете за ГТП... 

Еми как да ви кажа... прекалил съм с снижаването на колата... най-ниската точка на колата е стойката на моста и е едва на около 6-7см. от земята... обиколих 12 пункта за ГТП... най ниското беше 10-12см. Кво да прави човек... започва да мисли... Пробвах да сложа по високи гуми...отзад опират в подкалника, отпред не завива... Реших че ще сменям пружинисамо за прегледите...

 

Разглобих колата, така или иначе исках да си обърна горните носачи...

post-587-0-80992600-1531428246_thumb.jpg

Както се вижда от снимката, малко биеха в купето...

Събрах всичко пробно, за да видя дали всичко е както трябва...

post-587-0-06559500-1531428751_thumb.jpg

 

Разглеждайки кое на колко минава ме усени гениална идея...

 

Две трупчета и колата става на 15см. от земята...

post-587-0-63337000-1531428781_thumb.jpg

 

На следващия ден, метнах трупчетата в багажника, и един крик, отидох пред прегледите, "напомпах" окачването и на целата се метнах на канала...

post-587-0-35071300-1531428810_thumb.jpg

post-587-0-63956300-1531428834_thumb.jpg

 

След прегледа върнах "Нормалната височина"...

post-587-0-21442500-1531428882_thumb.jpg

 

И потеглих към сервиз, приятели на Евгени, за да я закачим на тробоскоп и газ анализатор, там ни посети Ники с неговата клубна красота...

post-587-0-95264400-1531428998_thumb.jpg

post-587-0-48554700-1531429023_thumb.jpg

 

С колата всичко беше вече както трябва... на следващия ден мой другари, решиха да ме изкарат от гаража и да направим едно "кафе" движещи се в странна колона...

post-587-0-64084200-1531429143_thumb.jpg

post-587-0-04811300-1531429169_thumb.jpg

 

Естественно никое удоволствие не остава не наказано...

post-587-0-46006000-1531429220_thumb.jpg

Веднага на магазина нова тръба...

post-587-0-71418400-1531429260_thumb.jpg

Малко топлоустойчива боя...

post-587-0-90722900-1531429323_thumb.jpg

И пак на пистата, да закараме октавията на Марто в сервиз... е как така без нищо... блокира заден амортесьор...

post-587-0-95919700-1531429401_thumb.jpg

Е смених и двата с нови...

 

След още доста дреболии, като изчезнали мигачи, изчезнали дълги, не отваряща се врата и други и други ... дойде петък и трябваше да тръгвам за събор...

 

Естественно гената не посмя да ме остави да пътувам сам...

post-587-0-37968900-1531429578_thumb.jpg

 

По магистралата казах на гената "Ти гониш"... ма нещо тая фабия много върви, не можах да избягам, а дадох всичко от себе си...

post-587-0-79242400-1531429660_thumb.jpg

 

Минахме първо през Еуратек Пловдив

post-587-0-32277500-1531429747_thumb.jpg

post-587-0-84596600-1531429785_thumb.jpg

 

Следваща спирка... Хотел Тракиец...

post-587-0-50807400-1531429862_thumb.jpg

 

Поради липса на места за спане... тея шкодаджии напълниха два хотела... Се наложи да спя в хотел Житари, а там малко ме беше страх да паркирам...

post-587-0-17501000-1531429952_thumb.jpg

 

Купона на пистата и в ресторанта, ще видите в темата за Фотоматериалите, няма да се повтарям и тук.

 

След 3 дни много бой по пистата и магистралата, колата ме прибра безпроблемо (като изключим разхлабено жило на карбуратора) в проливните дъждове и заслужено си отдихна в гаража...

post-587-0-77079100-1531430102_thumb.jpg

 

Отново искам да изкажа благодарноста си към всички помагачи!!! Без вас няма кеф, няма награди, няма возене!!!

   

     

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки всичките проблеми, успя да ни зарадваш! Огромно БРАВО за положените усилия! Колата е ЖЕСТОКА, не можех да спра да я гледам на събора.

Пък и понавървява, аз само стоповете ти виждах, добре, че ме пусна малко отпред като карахме двамата, да ти се порадвам и на предницата :D

За десетте обиколки - трябва да го пробваме :)

И не на последно място - честито за приза, напълно заслужена награда! Едва ли имаше кола, която да привлича повече зрители към себе си. Още веднъж браво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се отчета Коце , честито за пололожения труд , възнаградените усилия и прекрасната индивидуалност

която се е родила от бурите в мозъка ти ! :banger_2:

Обективната и конструктивна забележка я знаеш вече - отдели време и средства за едни вътрешни алуминиеви борд фланци( със засечка ) на Kopratini /Маргаритки

джантите , оригинално са правени за 1000 МБ. Митко ( Кранка) предстои  да го направи. Джантата се центрира оригинално на 1000МБ по външния

диаметър на барабана , но там са барабани .Централния вътрешeн отвор на борд  фланеца е 85 мм  , колкото на шкода джанта.

 

Джанта конструктивно не се държи само на болтовете , основната радиална сглобка е точно на салника на главината.

 

И още една иновация - замени  час по скоро с профилна рамка  смешната ламарина , която държи стабилизиращата щанга в средата , за да подобриш значително

управлението на колата в завои и кренове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Баба Стоянка, вече е известна! :D Тук са ни хванали и как раздвижваме спирачен апарат в Неделя сутрин, преди поредната сесия на пистата. 

Позволявам си да добавя и една снимка от Драг състезанията, които също се проведоха в Неделя.

 

post-224-0-06700500-1531636639_thumb.jpg

 

Можете да видите какво сцепление и какво ускорение от място има тази малка ракета ...  :running:  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коце,няколко думи и от мен.

Гледам и пак гледам представянето на "ГОУЕМАТА" 100-ца.на тазгодишния събор.Ако може да се каже за някого,че се е подготвил сърцато за събора,това са хората успели да докарат,участват и върнат автомобили като "ГООУЕМАТА" 100-ца.

Браво за мерака. Браво за труда.И най-браво за лудостта да отделиш време за всичко това.В сравнение с този проект,аз съм просто.... Турист.

Но..Заразен от Вашия ентусиазъм-достатъчен за да направим възможно тазгодишното представяне на клуба с интересна колекция от автомобили на Wv-феста.Благодаря на всички колеги направили възможно това.

Така...Исках от начало до край да гледам шоуто на писта "Дракон",с малки прекъсвания,но...няма нищо по изненадващо от живия живот.Затова яж,пий,..., и си носи новите дрехи.

Гледам снимките на 100-ка...Километража?!?!..А бе т,ва кво е? Свободно падане...? Браво-делтапланеристи.

Гледам на пистата....Връвиии таз пущина!!! Щото си може или щото "МАЛКИЯ" така е наредил?

От мен също.Наградата е напълно ЗАСЛУЖЕНА.

Коце, това което ти можеш да направиш, повечето хора не можем дори само да го нарисуваме.

ГОУЕМ си "МАЛКИЯ"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една скромна снимка от мен, снимана с калкулатора:

 

20180708_105149e99be0b5008efbbe.md.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Здравейте, 

Зимата мина, по стара традиция аз не съм спал. 

Колата стоеше на сушинка цяла зима...

59534120_525941711144395_3760407033455575040_n.jpg.6db4b512f21d276bc84e2b4acbf3305d.jpg59839726_604233313378473_5393127052754812928_n.jpg.d52cbd147f0f7c7fc7ce43a27e247a82.jpg

Една нощ след работа я разбудих и прибрах пред нас...

53670391_365384460726411_6242360306148835328_n.thumb.jpg.74933369e571b0e56efc4d561442f6e0.jpg53518730_684394841958657_1708967482783432704_n.thumb.jpg.d9f568617cd8791999c98aa2ec2e0f82.jpg

 

Миналия сезон имах известни проблеми със зареждането, алтернатора, релета и всякакви други глупости, от които не разбирам, за тва гената ми помогна да минем на по модерен алтернатор от фаворит, с повечко амперчета...

57402373_2042952026010157_805286508071223296_n.thumb.jpg.b64602350abaffd2a4cec383f812499c.jpg59636104_444380666308161_8282283834024656896_n.thumb.jpg.dc5803a1283166b78ec514eb5e3d5a8a.jpg  

 

След като решихме проблема с тока, ми се искаше да виждам малко по-добре през ноща...

Направих си "фурна" за фаровете и им отлепих стъклата...

52486675_2206844086041212_1302777380330274816_n.thumb.jpg.5798d45442d5383936212a8e5eee297a.jpg

Но се оказа, че лупата идва дългичка и в рефлектора от Голф 2няма място за нея...

2007683943_52723194_374223989798565_8967847798007398400_n(1).thumb.jpg.8398c2bdd96d5035ed5e9d34d6f6ce7f.jpg

Но тва не ме отказа, взех 2 нормални фара, заради гладкия рефлектор на нормалния фар със орбрео стъкло, и гладкото стъкло на кристалния фар...

59345470_426434404817620_232949362458624000_n.thumb.jpg.e5a01df0c4a954aa301eaaeede1f4689.jpg

Отрязах рефлектора...

53209778_2238272266426660_692374854401261568_n.thumb.jpg.28056a06277a89e07e196c9569a8dd85.jpg  

Удължих го за да събера механизма на лупата...

53184574_300099747332032_7760785095308345344_n.thumb.jpg.5438cd16673a9c1aedf15b2f76cbb840.jpg

Боядисах гръбчетата...

53185790_787278661644651_916138037727985664_n.thumb.jpg.70571f73ef81acc5e098a1d1f8511348.jpg

Счупих едното стъкло, което наложи купуването на трети комплект фарове... 

59829841_1317960221684602_4463454516515176448_n.thumb.jpg.ebde3bf11b3f8e4832474afe95552e70.jpg

След успешното отлепване на стъклата, боядисването на рефлектора, напасването на лупата, затворих стъклата...

54731359_343043672855243_1997153856995196928_n.thumb.jpg.8b8a4ac9bd1ab76fc1577870c2a02eed.jpg

На колата стоят бруталнооооо...

53333267_405091053619683_5079941168561651712_n.thumb.jpg.9407674ca93e801b4845e7ba20fe3485.jpg

И светят бруталнооо...

55554406_431621660941499_1910058225244307456_n.thumb.jpg.240deeb81376848a766911335de50924.jpg

След направата на фаровете, след като ми навърза инсталацията, Патрик ми подари крушки за таблото, за да е в тон с оборотомера...

54728306_2075823585872394_7068580785468473344_n.thumb.jpg.1b9eeb498b97e8c75d8381752a22524c.jpg

Фаровете бяха готови, и направихме едно Калояново...

55608058_2258192714446740_6582198481048305664_n.thumb.jpg.fa9576421c2e58d9d661421981e7fef2.jpg55628868_303543363671356_5995372082874023936_n.thumb.jpg.06cb2d3d7c409ed326fb3d14c7752db2.jpg59708622_2283023545273583_614984319730974720_n.thumb.jpg.72021024b08c89d66cfb69cbab618b48.jpg55698633_437826716969892_4711043674434174976_n.thumb.jpg.827efc7ef6571a04678c5e118997507b.jpg59359858_2057652917685395_568377336089542656_n.thumb.jpg.b7d889f7c37210397f679b5abce45673.jpg

Много яко се вижда през ноща...

56500811_763943717325853_9115344585634086912_n.thumb.jpg.a1197204d2d3afdd9acbf5a66c918407.jpg

И си позволявахме да караме спокойно...

55604043_2297501437238854_3473893411566649344_n.thumb.jpg.83c680ec1c0dbff232283e39383eb5d4.jpg

Но пътуването не премина безпроблемно... спука се радиатора... решението беше взето...

54437278_2425395984171844_1969503527558447104_n.thumb.jpg.b64cc7d44348acdd2a5ada358d21f606.jpg

алуминиичето дойде, и пасна добре в коша...

59478044_458668771359761_960764483100213248_n.thumb.jpg.081d45b1eb36675aad1ae58d6c7870a7.jpg

преместихме му отворите...

56691327_288704208726535_7077852563298582528_n.thumb.jpg.5515f89c977cb2f55ee8ab49b4310a5e.jpg

изработих дифузер за новата електрическа перка...

59407756_2179240205522892_6079966617729499136_n.thumb.jpg.f689abcdb90505e63cb1fd3d0a70e688.jpg59521702_421800021983595_4284781450345054208_n.thumb.jpg.f654f64f57bd34a9a31536ee8da1b44c.jpg

И след това боя и монтаж...

59375727_1371793559644412_7197249342707597312_n.thumb.jpg.1e1286e3a7d777d0f6ce7be6dbde7758.jpg

За да намирам по лесно термостати, реших на мина на 120ково термостатно тяло, и преправих ъгала на отвора му...

56764342_1206043319572846_2406340094274306048_n.thumb.jpg.3ee61b134e12ed05f0bddb82417aac0a.jpg

След монтажа на новия радиатор, съм страшно доволен !!!

Забравих да благодаря, на Патрик за новия сенник!!!

55783850_607144353086949_6043605158313590784_n.thumb.jpg.bca23b2e082d89b64f1647a13dc3014c.jpg

В общи линии, до момента, за този сезон, това е отметнатата работа по колата за която благодаря много на @anastas, @The Best Formanи не на последно място на  @SKODA 105 RS 

 

 

Между другото имам и нова придобивка, заради която бях на ръба от изгонване от дом...

54268327_320481075490254_1092072808843837440_n.thumb.jpg.12e42009a18a01b55f679251a924de57.jpg55540648_2084089961710531_3271454079439601664_n.thumb.jpg.48440577caaf4379b1fb44c209bd6714.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Здравейте, карантинния период дава възможност да обновим темите си. Призива е към всички!!!

 

Почти година, къде заради това, че съм съсредоточен в другия проект, къде заради липса на време не съм писал за случващото се по колата.

Ще опитам на кратко, да разкажа какво съм сътровил за почти година по колата...

 

Гледам, че не съм показал, с новия радиатор и електрическата перка, махнах механичната перка, сложих стойка на мотора от 105/120, както и колелото на коляновия вал, със капака на ангренажната верига, защото предполагам знаете, че старото двуредово колело е с обратна резба, която възпрепятства протичането на масло от капака на ангренажа, а при 105/120 вече има семеринг.

90667800_541306496384423_6302345434312474624_n.jpg.d2961ab9705b9e0dd9a44d3465265380.jpg 

Освен подмяната на колелото, реших и да го олекотя...

90076439_810688342668146_1005033703157530624_n.jpg.c64547d4647dd4008dd6a896b60c33b0.jpg

Новото тяло за термостата, съм ви го показал, след него в тръба от неръждавейка заварих гайка и сложих датчика, който управлява Спал перката...

90056931_955588064843594_3422734660239622144_n.jpg.8f2156fd99c13eb02b338d93a5b8f10f.jpg 

 

След като монтирах новия радиатор, бях много доволен в градски условия, но извънградско, когато я задържа около 4000 оборота по-дълго време, което е около 130-140км/ч. започваше да загрява и да не може перката да насмогне да смъкне температурата... 

За жалост нямаше как да си оставя колата на пътя и няколко пъти излизахме от зелената зона на уреда, свалих задния капак, направих инпровизирана фуния на калника, но не и не, температурата си се вдигаше, задържа ли я на високи обороти...

IMG_20190704_221833.thumb.jpg.ef496d932b5331b89ef1e13dfd2c2c60.jpg

 

Опитвах какво ли не, голяма перка на водната помпа, малко колело на водната помпа, преди нямах тръби, маркучи и радиатор на парното... Патрик ми произведе тръбички, сложих радиаторче от фелиция... проблема продължаваше, а след като видях балончета на капачката на радиатора...нещата бяха ясни...

89962607_638292690073038_8938111763732234240_n.jpg.3b94d277fa55d3f742a8c3fb6aac0ba9.jpg

Свалих мотора...

90301589_2584294571835981_512476537140805632_n.jpg.0617ed7d50bf3ea005bbd10a88b356b2.jpg

Разглобих го отново на съставните му части, гарнитурата беше духнала.

89768880_2627824104209494_4240186203615264768_n.jpg.957640cab7aea0065666b75b52aa6b31.jpg

 Реших да обслужа всичко, почистих целия мотор, напаснах на ново клапани, почистих ризите, смених медните пръстените, всички гарнитури...

89734857_835271383641836_8030807172357029888_n.jpg.8469a8a37a6ccd9172d5317827c98a25.jpg

След разговори с Мастъра (Тодор Пецанов) обърнах внимание на масления филтър(елемент) потока на масло, минава през 1.5мм отвор, мазането на коляновия вал е минимално, което води и до прегряване на маслото... решението беше ясно, пълнопоточен филтър и маслото вече минава през 14мм отвор...Пецанов е гений!!! Всичко за този тунинг ми беше подарено от Мастъра!!!

84349778_2807517395997067_5874285770704945152_n.jpg.de6f977a107802fe48d19b3be2382d82.jpg

Качих обратно мотора и започнах подготовка на колата за сериозно пътуване...

89926866_835864856921811_3706003795113672704_n.jpg.81b91ca04aa1364e6c1c703c5b3353c7.jpg

Обслужих спирачките и почистих и промазах подкалниците...

89919427_211331196778070_8865766299511291904_n.jpg.f847cd54136ba19ebeee5e07a570d438.jpg

90428824_874830792944712_6632996077165346816_n.jpg.ddca939e9aa824bd3c869c1ab18a680e.jpg

Монтирах гума от "патерица" за VW на оригинална Шкодова 14', защото нормална резервна гума няма как да влезе в подкалника (при моята височина)

90180278_918038895296027_5982215975276118016_n.jpg.e11d574666394524a5c7a926128ac4fc.jpg

Работата по колата продължи, буквално минути пред да тръгна с нея към Трансилвания, където аз, бившата ми приятелка, Патрик @SKODA 105 RS, Лили, и Иво @__smirnoff__ щяхме да посетим техния национален събор за 2019г. специално поканени от Андрей @Kalash

Пътуването мина добре, но колата след 120, отново грееше... като изключим това че се движихме през цялото време със стотина км/ч всичко друго беше на ред, някои даже поспаха доста...

90516168_1618469608307018_5415666560087883776_n.jpg.47fc2a6a90957a5b3f2f3ff6d0ef027f.jpg

Пристигнахме рано сутринта, и там ни чакаха организаторите със двадесетина задномоторки и веднага се заехме с изкачването на Трансфагарашиан...

89692112_234368747964256_5183541822760157184_n.jpg.f45e61a20a7ae48acf603cd57969cc0b.jpg89918646_604988780052527_7819504986236125184_n.jpg.589cfe23b0ab53f51adc7242ac16e82a.jpg89924301_2810042359080166_438845623567908864_n.jpg.6007391f589b049f11b5e65d1936785d.jpg

Никакви проблеми не сме имали нито на горе нито на долу. След изкачването се запътихме към хотела където бяха и останалите посетители на събора.

Прекарахме 3 невероятни дни с невероятни хора, в невероятна обстановка, заобиколени от невероятни Шкоди!!!

85260531_832894930526052_4133435216674947072_n.jpg.221bea2c4d41d85156f5e000c3018e26.jpg

89974866_3615468651859330_676085366297460736_n.jpg.692523ba095bfad1ea73d85e33709ec6.jpg

90229740_240204124046617_241169088049577984_n.jpg.748ade27e9e14dcba763e792729bba15.jpg

571061001_67189331_486087855502695_7777276597198913536_o-Copy.jpg.40d713b2559c63c18dd3475a1de07332.jpg

След това няколко дни обикаляхме по замъци и забележителности...

90325647_148190649775023_8850443703035101184_n.jpg.a7e728033a48beb3a36735b0f7648c5b.jpg

За жалост трябваше да се прибираме...

По пътя заваля проливен дъжд и Баба Стоянка си показа рогцата... счупи се зъбното колело на чистачките и се наложи да продължа следващите около 500км, неспирен дъжд само на "химическа чистачка" , която спечелихме случайно на една от проведените игри на събора (късмет)

90143479_2602634663344874_6162451503303884800_n.jpg.5e40ea691ecfd271f81766e982256f55.jpg

 

Прибирането беше благополучно, освен прекрасните спомени, запознанства и готини моменти се прибрахме и с доста купи,грамоти,магнити и награди... Представихме Шкода Клуб България, на ниво!!!

90625275_210199343664891_2157708865620148224_n.jpg.cf2fc54f9c28ca84e977a67862060919.jpg

 

Седмица след това, с Евгени @The Best Forman посетихме Националното Стенс Барбекю

90498505_847654228995571_8137916780476628992_n.jpg.39732dbfd31522122b8e974c9e3d459a.jpg

На "Авто Лимбо", направо ги убихме!!! Най-ниската, статик кола в България за 2019г. 128см най-висока точка!!! (при колине на въздушно окачване най ниската е 127см. Излезе ни приказка, че Шкодата е единственната статик кола, която бие повечето въздуси)  

90175914_209950200215025_5158908510280351744_n.jpg.8cfc3d84a05722b693ca1882377d9607.jpg

 

През изминалата 2019г. посетих поне двадесетина автомобилни мероприятия, поне 2 пъти седмично обикаляхме кафетата, ежеседмично посещавахме срещи на различни автомобилно насочени клубове... общо взето, едни прекрасни около15000 км. с много приятели и усмивки...

90036772_231350208248206_6755522887005765632_n.jpg.b75a899599ffb32a335a50bc4dc9f8fc.jpg

Но дойде зимата, а тази година не успях да подсигуря "заслон" за бабичката, но редовно и избутвах малкото навалял сняг...

90524455_204286377471135_7674937387780145152_n.jpg.7856f30eee77530ddb6c27dee2eb675e.jpg

 

Времето леко се постопли, и следваше VW Fest 2020...

Тази година реших отново да участвам, но с коренно различна концепция...

Рат Род чешка Полицейска кола от 70'

Сложих белите врати и капаци от [S100S'75 Project] GERMAN FOLKS

83533797_585282728739883_4457922302285185024_n.jpg.3ff27845c3085af691fc1a4ff58cecf0.jpg

 

С помоща на Пепо и Пепино @Pepino боядисахме и състарихме надписите...

89924438_624484961736743_7797233098315268096_n.jpg.423dfb73cf85eba723e4152b4d510608.jpg

Реших да сеня джантата за този сезон...

89938374_645527622690122_80583305983950848_n.jpg.cd8dc8ca962fdb79cba1da19da981797.jpg

И крайния резултат беше на лице в залата...

88259181_181830699934440_9046851496624259072_n.jpg.a7293b3681ebac6cfaf9151403a2893c.jpg

 

След феста я прибрахме отново в дъжда и отново без чистачки...

90201920_244494756675829_866463987875708928_n.jpg.27379a959edd58fcb304f7bf566c143c.jpg

90314941_526929261344952_21284681097936896_n.jpg.111ed2d12af8ee620eea62a231694979.jpg

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Като гледам какъв интерес има... не се чудете що никой не пише за задномоторки... още една умираща тема ще е тази!!!

 

За да не съм напълно ОФФ... едно старо видео, което съм качвал, но отново нямаше никъв интерес...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.