Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Неработещ преден ляв габарит


Engibar

Recommended Posts

Здравейте колеги, от една седмица и аз съм собственик на Шкода Фабия 2002г 1.4 мпи, забелязах че предния ми ляв габарит не свети и задния десен за регистрацията (но не съм го отварял още). Проверих таблото на бушончетата но всичко си е ок, смених крушката на предния ляв габарит (беше изгоряла) и не тръгва. Идеи от какво може да е? Извинете ако темата не е в правилното място.

Редактирано от Engibar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да мериш с мултицет къде изчезва напрежението 12V. Moже пластинката на фасунгата на крушката да не контактува (малко я изправи с малки клещички),може ключа да не дава верига...причини много,виж на бушона ходят ли 12V при запален габарит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледах за бушоните но все пак ако някой може да ми каже кои номера на бушоните са за габаритите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ходих до колата както каза колегата и пробвах, значи в таблото за бушоните имам ток, но на кебала и пластинката няма, по голяма вероятност кабела някъде е прекъснат по мое мислене. Но все пак вие ще кажете, и ако е така, от къде и как да си прекарам кабела или от къде минава да я видя къде е прекъсната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да тръгнеш да разплиташ инсталация , провери на куплунга преди фара има ли напрежение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои номера са за габаритите? Или просто трябва да се допират на всички и да се види дали има ток..? (Извинете за закъснението, нямах време да се занимавам с колата.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, проверих каплунга преди фара има напрежение 8V, проверих самата пластинка където влиза габарита там няма изобщо, изправих размърдах леко (както каза колегата по горе) но не свети. По същия начин проверих на другия фар, там всичко си е ок, също така проверих и бушоните, там също всичко си е наред. Но имам чувството че си пиша сам в темата?

Редактирано от Engibar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, проверих каплунга преди фара има напрежение 8V, проверих самата пластинка където влиза габарита там няма изобщо, изправих размърдах леко (както каза колегата по горе) но не свети. По същия начин проверих на другия фар, там всичко си е ок, също така проверих и бушоните, там също всичко си е наред. Но имам чувството че си пиша сам в темата?

С какво мериш тия 8 волта? Всички крушки са на 12 волта и толкова трябва да имаш.Направи си една пробна лампа - 12V крушка със запоени на нея  2 жици,едната жица вържи някъде на ламарината на колата  и с другата жица  търси къде ти се губи напрежението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мерих със мултицета както ми каза, на десния фар го показва че е 12V на каплунга, а пък на левия че е 8V не знам защо е така... На бушоните също са 12V.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мерих със мултицета както ми каза, на десния фар го показва че е 12V на каплунга, а пък на левия че е 8V не знам защо е така... На бушоните също са 12V.

Направи си крушката,с нея е най-сигурно.Мултицета най-вероятно хваща някакво паразитно напрежение,което под товар ще изчезне.Или пък в някой куплунг има лош контакт и трябва да се почисти.

В краен случай,ако не откриеш повредата ,дръпни една жица от плюса (минуса е корпуса на колата) на работещия габарит,до плюса на неработещия. Нали така или иначе винаги светят заедно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, левите и десните габарити са на отделни вериги. Не тегли проводник от другия габарит! Забии една карфица преди буксата където мериш 8 волта или ако имаш достъп мери директно проводника. Понякога самата букса може да е проблемна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, колега пробвах както каза със кърфицата, резултата е пак същия, но странното беше че когато размърдам буксата кабелите отзад също се размърдат и си играе на 8V 9V но иначе показва 8V, някъде по на долу (под акумулатора) има и други кабели които са със изолир банд но не мога да стигна до там без да махна акумулатора. Ще го видя след като се по стопли времето. Благодаря все пак за съвета. Колега (felicialx) щом не можеш да помогнеш тогава недей да пишеш, мен това ме дразни и искам да си го оправя първо търся из форума ако не мога да си го оправя сам ще ходя на някой гараж. Нищо против нямам но нали все пак сме тук да си помагаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показва 8.0в., защото някъде по веригата няма добър контакт и напрежението от 13-14в. пада. Лошият контакт е съпротивление. Трябва да откриеш проблемното место. На старите коли беше лесно, малко кабели на лесни места и бързо се откриваше проблема. Сега при по новите са едни снопове набутани у майна си Райна.

Тук си измерил 8.0в. тръгни по веригата и мери докато се появи нормално напрежение. Проблемът ще е между двете точки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време сменях ключа за фарове заради нагорели контакти . В тоз ред на мисли само предния ли не работи или и двата леви ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То само това остава но понеже времето не позволява и не мога да смъкна акумулатора, под акумулатора има един сноп кабели дето кабелите на фара слизат на там, пробвах размърдъх кабелите там но пак не светна, видях изолир банд там, може би там е проблема, ще проверя като се постопли малко.

Колега (Тhe Best Forman) на ключа не мисля че има проблем, понеже останалите всички фарове си светят нормално от пред от зад, само габарита и то левия. Ще се опитам да меря къде точно имам 12V и ще пиша отново. Благодаря на всички за съветите. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте отново, след доста ровене във нета, вчера попаднах на една тема във VW форума, четох обаче при колегата проблема е в задния габарит, и се оказал някакъв кабел от цд-то който прави маса но после откриват че е друг кабел от предните ел стъкла. Та днес и аз се разрових в моята кола махнах цд-то да  видя какво е положението и видях едни кабели които просто са ги изкарали от iso буксата, а странното е че има 2 кабела които като ги допра един в друг цялата конзола светва със ключа за фаровете, копчетата за прозорците и аварийния бутон. Също така във iso буксата има един кабел който просто са го изрязали ей така. Направих малко снимки за да ми кажете повече и къде са местата на кабелите. Благодаря.

16651921_1408970219144193_1862153627_n.j

Този кабел нямам си на представа от къде може да е.

16559315_1408970189144196_744074799_n.jp

Исо буксата от колата.

16652018_1408970175810864_620858652_n.jp

Ето тук се вижда ясно че свети.

16652547_1408970149144200_876141595_n.jp

Ето и снимки на ключа, не се вижда много ясно за което се извинявам.

Това е като не свети.

16651662_1408967105811171_1211189778_n.j

Тук е когато съм ги допрял.

16559024_1408967655811116_252359479_n.jp

Редактирано от Engibar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, след доста ровене във нета, вчера попаднах на една тема във VW форума, четох обаче при колегата проблема е в задния габарит, и се оказал някакъв кабел от цд-то който прави маса но после откриват че е друг кабел от предните ел стъкла. Та днес и аз се разрових в моята кола махнах цд-то да  видя какво е положението и видях едни кабели които просто са ги изкарали от iso буксата, а странното е че има 2 кабела които като ги допра един в друг цялата конзола светва със ключа за фаровете, копчетата за прозорците и аварийния бутон. Също така във iso буксата има един кабел който просто са го изрязали ей така. Направих малко снимки за да ми кажете повече и къде са местата на кабелите. Благодаря.

 

 

http://avtozvuk-info.ru/rashodnyj-material/provoda/kakie-byvayut-razemy-avtomagnitol-191

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мой цитат от тук

ака е подреден фабрично куплунга. Дори и да е променен, цветове си остават същите. Цифрите са сечение на проводника.  ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! да не се свързва нищо към 1 и 3 пин!!! Те са само за оригинални радиа!

 

1 гала (скорост) бяло/лилав 0,5
3 К линия зелено/бял 0,5
5 + постоянен черен/син 1,5
7 + постоянен черен/син 1,5

2 Мute
4 + контакт кафян/червен 0,5
6 + подсветка зелен/син 0,5
8 - кафяв 1,5

 

Радиото трябва да се захранва само през 5 или 7 пин!!! Другото са само оперативни сигнали. А ти светва подсветката, защото от постоянен плюс връщаш към подсветката през нейния плюс.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.