Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с отварянето на багажника


breg

Recommended Posts

Здравейте,

Не съм писал до този момент, по-скоро чета с интерес. От няколко месеца у дома се радваме на чешкото автомобилостроене от по-ранните му немски години - взехме си Фабия 1, 1.9 SDI, комби, купувана от Еуратек, там поддържана, оказа се, че и километрите й са истински и много малко за 11-те години и липсата на каквито и да е екстри не ни спря. Направихме обслужване като хората в един от предпочитаните форумни сервизи, порадвахме й се на колата. И почнаха дребните, но гадни проблеми, за които ще питам тук:
1. Колата е без централно, но като дръпна лостчето до шофьорската седалка за отваряне на багажника се чува характерният за освобождаване на багажника звук, но не последва пълно отваряне - капакът остава закопчан и просто помръдва между купето и захождането за отваряне. Затварям отново, отново дърпам лостчето и така след 20-25 опита някой път се отваря, но само ако няма бързо развалящи се храни, ако има - с дни си стоят там, готови да ни нахранят и в късната пролет :nea:

2. Микроключето/или както му е названието/ на шофьорската врата е счупено и няма осветление в купето. В сервиза най-добронамерено ми подсказаха, че от форума хората могат да помогнат :beach_2:

3. Липсата на екстри/слава Богу, климатик има/ не  е  кой знае какъв проблем, но липсата на централно ме връща в детските години със спомените за семейния Москвич Алеко. Бихте ли препоръчали централно от бракувана Фабия ли да търся или да се доверя на някой софийски алармаджия и кой да бъде той?

 

Та това е, който може да помага, аз ще се отблагодарявам със смешни технически питания.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега и честита придобивка.

Моята е същата,но внос от Италия.Километрите са и над 300К но ми дава разход около 4,5 - 5 литра.

Това,което определено не ми харесва в нея е ,че бавно загрява.Сега в студа - 10-15 минути или 15-20 км. за да задуха топло.Смених термостата,но ефекта е малък.

Та на твойте въпроси - много е вероятно да не достига ход на жилото при дърпане на лостчето.На мойта ако го дръпна лекичко,също не отваря багажника и трябва по-силно да дръпна втори път.

Лампата в купето ако не ти работи при ръчно палене с ключето,може да е изгоряла крушката.

Относно централното - освен вграждане на електронни ключалки,мисля,че трябва и комфорт модула да е предвиден да ги управлява. Иначе може да се приспособи един модул с дистанционно,който да не е свързан с компютъра на колата а да си е независим,с отделно опроводяване до заключващите механизми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Здравей колега и честита придобивка.

Хубаво е някой алармаджия да ти замери микроключетата в бравата (те са няколко). Смяната не е трудна, по-трудното е да стигнеш до тях а и не са скъпи             https://www.olx.bg/ad/mikroklyuche-za-vrati-bravi-bagazhnik-vw-audi-skoda-seat-vag-mikro-ID4XXCA.html#21f02f804d

     Един съвет: микроключетата не ги запоявайте, а свържете с кабелни обувки и термошлаух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола - не съм виждал Фабия 1 без централно , но механизма за багажника мисля , че е механичен - ръчка , жило и един плец , който натиска друг от бравата ... пробвай като се отвори да провериш настройките и луфтовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За багажника просто трбва центровка както каза колегата горе. А за загряването не е нормално 15минути да загрява докато задуха топло. Максимум на петата духа топло а след 20 минути е на 90 градуса какъвто ида е студа на вън!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Благодаря ва всички ви за бързите и изчерпателни отговори!

Няма да ползвам цитати, ще отговоря по следния начин:

1. Проблемът с багажника се оказа именно жилото - отремонтирахме го с обилно смазване и пристягане на бравите - работи безотказно.

2. За микроключето - ще се занимая с него след великите януарски студове.
3. Относно бавното загряване - и при мен е така, въпреки че, за да не се тормози колата в студа, винаги след стартирането на мотора я чакам 2-3 минути на място да се постопли. Но отново загрява доста бавно, а топло започва да обдухва вентилацията едва след 15 мин каране. :angry_jumping:

Тъй като The Best Forman доста шкоди е видял, но Фабия без централно не е - предлагам да му я предоставя за ден-два - да се наслади какво е наслаждението от "влез да ми отвориш" и "заключи ли си вратата?" :blush: 
 

Поздрави


 

Редактирано от breg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За багажника просто трбва центровка както каза колегата горе. А за загряването не е нормално 15минути да загрява докато задуха топло. Максимум на петата духа топло а след 20 минути е на 90 градуса какъвто ида е студа на вън!

И аз имах Лада Самара преди тая шкода,но я дадох за скраб,защото изгни.Загряваше за 2-3 минути и духаше горещо,та се не седеше вътре. Но на тоя модел Шкода и е сбъркана конструкцията. Термостата е на блока,зад алтернатора,на изходящия маркуч от радиатора (този,който отива отдолу ). Не съм гледал къде е датчика за температурата на антифриза,но е факт,че стрелката на таблото "отлепва" след 5-10 километра каране.Някой ден ще проследя загрява ли маркуча преди да е отворил термостата,но е сменен с нов - Mahle - Made in Germany, такъв е и този,който беше на колата ,даже ми се вижда,че си е бил здрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола - не съм виждал Фабия 1 без централно , но механизма за багажника мисля , че е механичен - ръчка , жило и един плец , който натиска друг от бравата ... пробвай като се отвори да провериш настройките и луфтовете.

Излъга :) Моята е с афтърмаркет китайско за 50лв и бачка перфектно. За ОЕМ си трябва друг конвиниънс модул и доста жици.

Всички класици излизат без централно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички класици излизат без централно.

Моята е със. Внос от Италия,пише отстрани до мигача Classic. Има и темпомат -(май така се казваше),дето показва разход на гориво,външна температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е темпомат, а борд комютър- и моята има. Имало е опция да се доплати към съответното оборудване да се добави екстра/-и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за БГ имаше и ниво Джуниър. Без абсолютно нищо, без хидравлика дори и без врата на жабката, с черни брони :)

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах Лада Самара преди тая шкода,но я дадох за скраб,защото изгни.Загряваше за 2-3 минути и духаше горещо,та се не седеше вътре. Но на тоя модел Шкода и е сбъркана конструкцията. Термостата е на блока,зад алтернатора,на изходящия маркуч от радиатора (този,който отива отдолу ). Не съм гледал къде е датчика за температурата на антифриза,но е факт,че стрелката на таблото "отлепва" след 5-10 километра каране.Някой ден ще проследя загрява ли маркуча преди да е отворил термостата,но е сменен с нов - Mahle - Made in Germany, такъв е и този,който беше на колата ,даже ми се вижда,че си е бил здрав.

Дизелова ли беше самарата ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелова ли беше самарата ? 

Не,бензин,1600м3 и двигателя беше супер,но ръждяса отвсякъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.