Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тестдрайв на ŠKODA KODIAQ и ŠKODA OCTAVIA Facelift, 18.03.2017г.


Recommended Posts

На 18 март 2017 г., на VIP паркинга на София Ринг Мол, вносителя на Шкода за България Еуратек ООД проведе тестдрайв на новата Skoda Kodiaq и фейслифта на Skoda Octavia 3. Времето беше с нас, слънчево, макар и ветровито. Имайки предвид, че седмица по-рано беше студено и дъждовно. Тестови коли имаше много, но както се вижда и от снимките - гостите на мероприятието също бяха много. Още преди обяд свършиха часовете за записване за тесдрайв на Kodiaq. Аналогичното се случи малко по-късно и с Octavia. Домакините  от Еуратек бяха създали отлична организация. Кетъринга, музиката и аранжимента на паркинга бяха на много високо ниво. Бяха осигурили и кула за катерене за малките гости на тестдрайва. Имаше и обособено офроуд трасе за Kodiaq, по което калта беше в изобилие.

 

Skoda Kodiaq оправда всички очаквания след грандиозната му премиера наскоро. Тестовите бройки бяха с различни нива на оборудване. Модела е много просторен и удобен както на първия ред, така и на втория ред седалки. На една от снимките по-долу се вижда как Марто (mrt) се чувства удобно зад шофьорската седалка, която беше дръпната в крайно задно положение. Kodiaq ни изненада приятно с редицата удобства, глезотийки и аксесоари, които предлага. Включително и възможността за постоянната връзка със смарт устройство (телефон или таблет). На екрана на телефона си дори може да видите зададен периметър, който ако бъде напуснат, Kodiaq ще ви информира за това.

 

Фейслифта на Skoda Octavia 3 получи в последно време критики към дизайна на фаровете, основно на база снимки в интернет пространството. На живо, обаче, колата е красива и разделените фарове внасят разчупена и модерна визия на цялата предница. С колеги от клуба се повозихме на една от тестовите бройки. Умишленно седнах отзад, за да се убедя, че дори за по-едри хора, аналогично на Kodiaq, пътуването на втория ред седалки на дълги разстояния ще бъде комфортно. Дизайна на интериора, типично за Skoda, е разчупен, функционален и красив.

 

Пускам част от снимките, които направих на тестдрайва:

 

Image00001.jpg Image00002.jpg Image00003.jpg Image00004.jpg

 

Image00005.jpg Image00006.jpg Image00007.jpg Image00008.jpg

 

Image00009.jpg Image00010.jpg Image00011.jpg Image00012.jpg

 

Image00013.jpg Image00014.jpg Image00015.jpg Image00016.jpg

 

Image00017.jpg Image00018.jpg Image00019.jpg Image00020.jpg

 

Image00021.jpg Image00022.jpg Image00023.jpg Image00024.jpg

 

Image00025.jpg Image00026.jpg Image00027.jpg Image00028.jpg

 

Image00029.jpg Image00030.jpg Image00031.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Споделям написаното от Юли  по-горе .

Kodiaq определено е доста приятен и функционален и на мен ми допадна. Фейслифта на Октавия 3 , също ми хареса на живо (а даже нямаше vRS :tongue_1:  ) , а организацията от страна на Еуратек бе на ниво !

Офроуд трасето бе доста интересно и атрактивно , а Kodiaq и Yeti  се представиха чудесно . 

 

Няколко кадъра и от мен ...

 

post-4899-0-74837900-1490266120_thumb.jpg post-4899-0-31376700-1490266140_thumb.jpg post-4899-0-72739200-1490266162_thumb.jpg post-4899-0-01104500-1490266189_thumb.jpg

 

:dance:

post-4899-0-13218600-1490266979_thumb.jpg post-4899-0-58108400-1490267254_thumb.jpg post-4899-0-15063100-1490267300_thumb.jpg post-4899-0-97777300-1490267330_thumb.jpg

 

post-4899-0-25648800-1490267036_thumb.jpg post-4899-0-93034800-1490267056_thumb.jpg post-4899-0-92528400-1490267149_thumb.jpg post-4899-0-07321400-1490267174_thumb.jpg

 

Yeti-то се поизкаля добре ...

post-4899-0-17508100-1490267416_thumb.jpg  post-4899-0-04274700-1490267466_thumb.jpg post-4899-0-89536600-1490267490_thumb.jpg

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно изглеждат колите на снимките! Много съжалявам, че точно този weekend се наложи да пътувам и да изпусна това събитие в София. Така или иначе мисля, че скоро време честичко ще почвам да виждам Кодиака по улиците в София. ;)

 

P. S. : Аз си мислех, че моето Йети беше ужасно мръсно след като минах през Петрохан миналата седмица. Но това Йети на снимката горе...  :crazy:  :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна забава се е получила. За жалост имах други ангажименти и пропуснах. Едно "птиче" ми каза, че ще видя и видео материал? Интересно ми е как го изцапаха така това Йети? Кодиака е доста красив, определено Шкода ще вземе голям пазарен дял с него от q5 и Тигуан(предполагам, ще стане като с Октавия и Гоуф). ФЛ на о3, не видях сниман? Да не чакаме снимки от "човека с японския гранатомет"  :cowboy: ? Крайно време е да покаже качествен резултат, не само да приказва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............. Едно "птиче" ми каза, че ще видя и видео материал? Интересно ми е как го изцапаха така това Йети? ...............

 

Мда , ще има и видео ... там ще се ориентираш за Йетито ...  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда , ще има и видео ... там ще се ориентираш за Йетито ... :tongue_1:

Чудесно, ще следя темата! А на О3 ФЛ няма ли и една снимка да качиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моят материал  :beach_2: 

post-224-0-43790300-1490301770_thumb.jpg post-224-0-50251000-1490301768_thumb.jpg post-224-0-57208100-1490301766_thumb.jpg post-224-0-66467600-1490301764_thumb.jpg

 

post-224-0-51437000-1490301762_thumb.jpg post-224-0-69401300-1490301760_thumb.jpg post-224-0-69363600-1490301758_thumb.jpg

 

post-224-0-92556200-1490301849_thumb.jpg post-224-0-51943600-1490301852_thumb.jpg post-224-0-07760000-1490301855_thumb.jpg

 

post-224-0-13984200-1490301857_thumb.jpg post-224-0-50478900-1490301858_thumb.jpg post-224-0-62978900-1490301860_thumb.jpg post-224-0-61006600-1490301862_thumb.jpg

 

post-224-0-70428000-1490301864_thumb.jpg post-224-0-14304400-1490301867_thumb.jpg post-224-0-69088100-1490301869_thumb.jpg post-224-0-81673400-1490301973_thumb.jpg

 

post-224-0-84624600-1490301975_thumb.jpg post-224-0-92466400-1490301977_thumb.jpg post-224-0-30292800-1490301980_thumb.jpg post-224-0-38959700-1490301982_thumb.jpg

 

post-224-0-52296000-1490301984_thumb.jpg post-224-0-55717000-1490301986_thumb.jpg post-224-0-03529400-1490301989_thumb.jpg post-224-0-49559400-1490302058_thumb.jpg

 

post-224-0-77040600-1490302060_thumb.jpg post-224-0-66719000-1490302062_thumb.jpg post-224-0-90566900-1490302065_thumb.jpg post-224-0-39170600-1490302067_thumb.jpg

 

post-224-0-32595300-1490302069_thumb.jpg post-224-0-86201800-1490302071_thumb.jpg post-224-0-43092500-1490302073_thumb.jpg post-224-0-50987500-1490302075_thumb.jpg

 

Това е вече към края на деня, тестовете продължаваха с пълна сила! :D

 

post-224-0-21318200-1490302138_thumb.jpg post-224-0-24638800-1490302140_thumb.jpg

 

post-224-0-10386600-1490302142_thumb.jpg post-224-0-64071600-1490302144_thumb.jpg post-224-0-25109800-1490302147_thumb.jpg

 

Ето и няколко клипа от офроуд трасето:

 

 

 

 

Организацията на събитието беше превъзходна! Изкарах си страхотно! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам и с кола на предно ще се мине спокойно през трасето :). Не показа тръгни-спри-тръгни в кал, няма нито един момент със страничен наклон, все е на плитко, няма момент на закантарване да се види как се справя 4х4то при нужда от предаване само на 1 колело и тн...! Цопвал в малко кал и толкоз. Слабо ми изглежда, Йетито може повече, доста повече! Кодиака ми се вижда нисък,тежък и дълъг, вероятно ще е по-слаб от Йети на офроуд. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам и с кола на предно ще се мине спокойно през трасето :). Не показа тръгни-спри-тръгни в кал, няма нито един момент със страничен наклон, все е на плитко, няма момент на закантарване да се види как се справя 4х4то при нужда от предаване само на 1 колело и тн...! Цопвал в малко кал и толкоз. Слабо ми изглежда, Йетито може повече, доста повече! Кодиака ми се вижда нисък,тежък и дълъг, вероятно ще е по-слаб от Йети на офроуд.

Абсолютно същото мнение имам и аз...както и един приятел, който го видя трасето...само с предно е достатъчно там. Там където ходя за риба, това няма да мине без последствия... :) щом на това наклонче праговете почти подпират...

 

Иначе, като за това, за което е измислена колата, а именно да върви по шосе и кален път, където да не си цапа човек обувките е супер!

 

Иво, за кантарене, виж това клипче по-долу, страхотно ми се струва!!! Много малко машини така го минават теста, въпреки, че тук се движи нон-стоп, без да спира:

 

https://youtube.com/watch?v=jkPmB1qzQ9A

 

И все пак, не е за в калта това, но става за спешни случаи :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Виж как с малко желание може да се покаже доста повече от възможностите на Кодиак. Не са си направили труда много организаторите. Иначе не за това закантарване имам в предвид - т.нар лостов тест - 2 от колелата по диагонал да са във въздуха, а едно от тези със сцепление да е в кал и така да остане само едно колело, което да може да я извади от ситуацията. И се прави 2 пъти -  само предно със сцепление и само задно със сцепление(това е по-трудното за паркетните джиБки). За Йети с офроуд асистент не е проблем, пробвал съм, но не съм снимал... Все е било яко кално и не съм искал да се калям. Това умишлено да изцапаш една кола минавайки в плитки локви и въртейки гуми не е никакъв тест... Всички се цапат :). Очаквах да видя нещо по-сериозно като подготовка и интересно като резултати от организаторите. 

 

пс. Не намерих такъв тест на Кодиак, вероятно заради теглото и дългото си междуосие не е ОК с това изпитание и гледат да не се излагат ;)

 

ps 2 - 

 

виж форестера, след средата... 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това няма как да стане - на 100% едва ли ще излезе при такива условия... На Йетито ще му е по-лесно, определено - по-късичко е и по-леко... Нали ти казвам - тая "кочина" не е за тая кочина /баси колко точно/ :D

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Йетито преди 3 седмици вадих по спешност и по среднощ приятел с Субару Аутбек H6 2006та на Витоша, беше потънал в дълбок мокър сняг(по чуждо тръгнал и на, решил там където аз ходя да иде :Д )... Голям смях е да видиш нацупената физиономия на заклет субарист, след като една Шкода може повече от прехваленото субару аутбек(това е офроуд версията им). Изкарах го, ама той сам си се метна в дере след това и там и си остана, после 2 дена търси, кой да го извади оттам, поне е лек и с лебедка за 1.5 тона стана . Един друг познат с Q7 се опита да помогне и остана там където Йетито мина и напред и назад(с пуснати XDS - Пепино го направи, и ОФФРОУД асистент успях закантарил да сляза и да видя как и 4те колела се въртят постоянно)  ;) него 3 дена и  различни офроуд машини не можаха да го извадят. Накрая с лебедка за ТИР, че е близо 3 тона това прасе. Смях голям беше, като се видим ще ти покажа снимки. Йетито в 50+ см кишкав сняг си минава, дори и по корем, бута, отъпква и така леко по-леко стана.

 

Можеха повече да покажат на този тест драйв. Те "пилотите" дори не знаят с какъв мотор и гуми са им колите, смятай каква е била подготовката, остави трасето! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.