Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

И аз брах ядове с барабаните на моята и вече е с дискове. Те като цяло задните спирачки бяха трагични, а ръчната не  ми се коментира. И моята я натягаха, чистеха барабаните на някои от инспекциите, нищо. И айде в боклука. Сега с дискови задни на TRW и Brembo Xtra предни, най после имам спирачки и колата дава 1.19.500 на Дракон ? ? 

  • Одобрявам 1
Публикувано
Преди 1 час, Моджо написа:

Варианти има много. И  този , който ще се случи е нов автомобил :)) Ся ще направи 6 години - стига толкова.

Ако си виждал новите интериори , няма въобще да си помислиш да я сменяш  ;) ... ако па си ги виждал и са ти харесали , значи нямаш вкус ?

Публикувано
преди 46 минути, Typi_taratajki написа:

И аз брах ядове с барабаните на моята и вече е с дискове. Те като цяло задните спирачки бяха трагични, а ръчната не  ми се коментира. И моята я натягаха, чистеха барабаните на някои от инспекциите, нищо. И айде в боклука. Сега с дискови задни на TRW и Brembo Xtra предни, най после имам спирачки и колата дава 1.19.500 на Дракон ? ? 

Има мегдан за още .. ако не се лъжа предните са 256 мм. Носят 288 без проблем .. ти и без друго не караш с 14"

Публикувано (Редактирано)

Не съм казал, че ще е Шкода. Нямам вкус, вярно е. Предпочитам нови коли, хахахахаха. Стари имам достатъчно.

И понеже се загледах на картинки, кво му е на интериора на фабия 4 ?  Харесва ми, да.

Редактирано от Моджо
Публикувано

На живо (специално буренцата на волана) изглеждат като долнокачествено китайско менте , а и доста други такива детайли има , които не приличат на Шкода.

Публикувано
На 30.09.2023 г. at 16:47, Моджо написа:

Едно от нещата , които не съм "доволен" е баш ръчната. Първо не държи кой знае колко и второ непрекъснато "олабва", всяка година ми я натягат.

 

На 2.10.2023 г. at 10:30, Моджо написа:

даже и барабаните са сменяни (май).

 

Няма логика всяка година ръчната да отпуска заради накладките. И нямам обяснение за поведението на ръчната, дори и саморегулирането да не работи. Лошото за мен е, че не виждам друга причина, освен дискутираната.

Задните накладки изкарват двоен пробег на предните. Или, при нормални условия, около 100к км. Това е незначително износване за година. С колко ще им падне размера, за да се отрази на хода. С някакви десети. Също ми се вижда странно смяната на барабани, ако реално са ги сменяли. Това го пиша с уговорката, че не знам на какъв пробег е колата и с колко зъба се увеличава хода на ръчната за година.

п.п.Гена, прав си - Пети зъб долу в дясно. Този свободен ход гарантира, че накладките не опират в барабана.

.... и още нещо - Този саморегулиращ механизъм не е ли общ и за спирачния педал.

 

На 2.10.2023 г. at 10:44, The Best Forman написа:

Нормата при барабаните е пети зъб (по принцип).

 

Публикувано

На 123 000 е в момента. 5 зъб е на границата да не ми се опира ръката в подлакътника . От там нагоре треа го дигам или да си извъртам китката като млад гей на прайд. Да не говорим, че иска и сила. 3 зъб си е екстра. Голяма дискусия стана за нещо незначително. Ако кара както досега 6-ти път няма да има. Държи си все още където искам. Вече 9 месеца от последното ТО. Сменяха нещо в еуратек...дискове 100% дали и барабани - не помня, трябва да видя във фактурата. Накладки са сменяни 2 пъти - може би и само предни да са били. Така си е по процедура иначе нямаха нужда от смяна предните, че и 2 пъти...ама ся.  Задълбавате в несъществени неща...кво като отпуска..натяга се и въпроса приключва. Драма няма.

  • Благодаря 1
Публикувано

Моджо, карай си колата, както прецениш за необходимо. Не съм си и помислял нещо друго.

Като човек, интересуващ се от техника ми стана интересно споделеното от теб. Просто си разсъждавам на глас.

Благодаря за отговора и отделеното внимание.

Публикувано

Ми може жилата да отпускат, знам ли ги какви са и как са закрепени...тоя механизъм на барабаните няма безкрайно много възможности да обере луфта. Така си мисля.

Публикувано
Преди 1 час, Моджо написа:

тоя механизъм на барабаните няма безкрайно много възможности да обере луфта. Така си мисля.

 

Има. Докато застърже на желязо. Предвидено е.

Публикувано
Преди 8 часа, Моджо написа:

На 123 000 е в момента....Накладки са сменяни 2 пъти - може би и само предни да са били....

Как караш (по точно спираш) .. моита е на почти 70 000 и съм сменил едни задни накладки .. предните са на над 6 мм.

Публикувано

Първия път предни. Втория път предни и задни.

 

Преди 10 часа, joro-120L написа:

Този саморегулиращ механизъм не е ли общ и за спирачния педал.

Гена, отговори на този въпрос, че е важен и да ходя да си лягам.

Публикувано

При смесените (предни дискови , задни барабанни) определя хода на педала (поне това са моите наблюдения) , но по описания по-горе начин за регулиране всичко си е ОК .. нито на Фаворита , нито на старата Фабия съм пипал въжета , на тез от ЕураТек явно им е по-лесно така :)

Публикувано
преди 42 минути, The Best Forman написа:

При смесените (предни дискови , задни барабанни) определя хода на педала (поне това са моите наблюдения)...

И моите.

Мерси. За барабанната спирачка говорим. Дисковите нямат.

Значи, саморегулирането работи без проблем, защото Моджо не споменава за увеличен ход на спирачния педал.

Публикувано
Преди 9 часа, The Best Forman написа:

Как караш (по точно спираш) .. моита е на почти 70 000 и съм сменил едни задни накладки .. предните са на над 6 мм.

Добро утро и успешен ден!

Аз пък да те питам ти как караш, защото ми изглеждаш съмнителен.

По-бързо износване на задните накладки от предните... Дрифтаджия на предно с ръчна. ?

  • Одобрявам 1
Публикувано (Редактирано)
Преди 9 часа, The Best Forman написа:

Как караш (по точно спираш) .. моита е на почти 70 000 и съм сменил едни задни накладки .. предните са на над 6 мм.

Нали качих картинки с разхода :)) Карам супер лежерно, спирам с мотора винаги когато може /камионджийски навици/ и те така. Аз градско много нямам. 70 извън/30 градско примерно. Но като цяло спирачки не ползвам ако е възможно. Примерно София-Сливен и обратно с НУЛА натискания на спирачката по магистралата. Е, ако съм спирал да зареждам или за кафе - само тогава. Педала на спирачката си е наред. Там нямам увеличен ход.

EDIT Е ся излязох и я запалих да се грее да им е топло на децата до училище. И , естествено, стои с дръпната ръчна. И така ще е до началото на лятото :)) Може да не и понася пък така:))

Редактирано от Моджо
Публикувано
преди 10 минути, Моджо написа:

Педала на спирачката си е наред. Там нямам увеличен ход.

Супер! Механизмът за саморегулиране работи и е вън от съмнения.

Публикувано
преди 37 минути, joro-120L написа:

Добро утро и успешен ден!

Аз пък да те питам ти как караш, защото ми изглеждаш съмнителен.

По-бързо износване на задните накладки от предните... Дрифтаджия на предно с ръчна. ?

Ааа аз нямам нищо общо , питай Шкода какви накладки влагат в завода .. новите са на повече от 10 000 и са като нови ;)

  • Благодаря 1
Публикувано
Преди 1 час, Моджо написа:

Е ся излязох и я запалих да се грее да им е топло на децата до училище. И , естествено, стои с дръпната ръчна. И така ще е до началото на лятото :)) Може да не и понася пък така:))

Няма проблем. Всеки си е изградил някакви навици. Нищо и няма на ръчната. От честата употреба най-много да й се протрият въжетата и да заяждат в бронята. В студено и мокро време не се препоръчва, защото може да замръзне и не освобождава.

Аз я ползвам само по необходимост. При паркиране на наклон, или ситуацията го налага.

Публикувано
Преди 2 часа, joro-120L написа:

Аз пък да те питам ти как караш, защото ми изглеждаш съмнителен.

По-бързо износване на задните накладки от предните... Дрифтаджия на предно с ръчна. ?

И аз това се чудех - моите задни накладки изкарват по 90 000 (включително първите заводски изхараха толкова), а предните свършват на около 45 000. Предни дискове на 90 000, задните издаяниха до 180 000

Публикувано

Замръзва чат пат :)) Трика е да включиш на задна и веднага отлепя. Напред не ще, влачи колелата и стиска :)) Обаче на задна пуска веднага.

Публикувано
Преди 1 час, Izolini написа:

И аз това се чудех - моите задни накладки изкарват по 90 000 (включително първите заводски изхараха толкова), а предните свършват на около 45 000.

Това е първият случай в моята практика, в който чувам за по-бързо износване на задни накладки.

А знаем, че спирачното усилие е по-голямо на предните колела и от там идва разликата.

 

Преди 1 час, Izolini написа:

Предни дискове на 90 000, задните издаяниха до 180 000

Да, същата закономерност е и при дисковете.

 

преди 46 минути, Моджо написа:

Замръзва чат пат :)) Трика е да включиш на задна и веднага отлепя. Напред не ще, влачи колелата и стиска :)) Обаче на задна пуска веднага.

Отлепя, но може и да отлепи накладките. Феродото.

Може да замръзне и на друго място, което е по-гадно и тогава няма мърдане. Влизане на вода в бронята и замръзване на въжето.

Публикувано

Може. Обаче нямам избор. Малко моторче, не държи само на него. И като е наклонена полека лека си се придвижва :)) Мисля, че ако е наклонена напред и съм на задна /или обратно/ помагаше да не мърда, но вече съм свикнал да си дърпам ръчната. Даже и на другите коли, които нямат шанс да се помръднат на скорост и на тях я дърпам. Навик. И понеже ми трябва да работи , да държи и да не я опъвам като инатлива коза - трябва да е натегната и да държи. Виж като спирам пред дома просто навивам колелата към бордюра , заключвам волана и няма яд. Ама почти не спирам отпред.

  • Одобрявам 1
Публикувано

Малко се разводни темата, но да се включа и аз с един коментар. 

Преди 3 часа, joro-120L написа:

Няма проблем. Всеки си е изградил някакви навици. Нищо и няма на ръчната. От честата употреба най-много да й се протрият въжетата и да заяждат в бронята. В студено и мокро време не се препоръчва, защото може да замръзне и не освобождава.

Аз я ползвам само по необходимост. При паркиране на наклон, или ситуацията го налага.

При мен нещата се регулират от употребата. Аз рядко ползвам ръчната, особено като паркирам в 95% на равно. От друга страна, жена ми я използва винаги. Смятам, че е добър навик и по този начин се раздвижват жилата и не ме е страх да я дърпам независимо от климатичните условия. 

Не че те критикувам, но за теб е особено важно да я използваш дори и при лек наклон, заради автомата. Мисля че и в ръководствата за експлоатация го пише, независимо от марката и модела на колата. 

  • Одобрявам 2
Публикувано
Преди 1 час, Моджо написа:

Може. Обаче нямам избор......

Разбира се. Всичко е според условията.

 

преди 46 минути, ghost_rider написа:

Малко се разводни темата, но да се включа и аз с един коментар. 

Гената е тук, има права, ако реши, чисти наред. Или мести другаде.

 

преди 46 минути, ghost_rider написа:

Не че те критикувам, но за теб е особено важно да я използваш дори и при лек наклон, заради автомата. Мисля че и в ръководствата за експлоатация го пише, независимо от марката и модела на колата. 

Каква критика, направо съм си за бой. С автомата действам по друг начин. Както си го описал. Единствено в гаража е без ръчна. ?

Ако проследиш хронологията, Моджо е с ръчна кутия и това, което си ме цитирал е отговор към негово питане или съмнение за ръчната спирачка.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.