Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Най-простата формула е - мериш разстоянието от земята до центъра на лупата/крушката. Тази височина се намалява с 1% за всеки метър разстояние до стената, на която правиш реглажа. Примерно този център при моята октавия е на 70 см. На 10 метра от стената слагам черта на 63 см. Горния ръб на снопа на левия фар трябва да е по ръба на линията. Десния аз лично го слагам малко по-високо и изнесен помече в дясно към банкета. И на двата фара съм завъртял лостчето вътре, така че и двата снопа са ми отрязани от горе.

Публикувано

Благодаря за отговорите. Настройката височината ми е ясна, но настройката ляво/дясно не мога да я докарам. Нещо не са ги домислили добре врътките за настройка.

При мен и двете настройват едновременно нагоре/надолу и ляво/дясно. Едната врътка прави настройка по такава линия " \ ", а другата по такава " / ".

Голямо въртене пада докато преместя снопа с 2 см странично. Право напред ли трябва да светят или има някакво изместване встрани?

Публикувано

Левият фар - пред шофьора - се наглася да свети направо и леко надолу - за да не заслепява колата отсреща при разминаване. Десния фар се наглася една идея по-високо от левия и направо или леко надясно - да осветява банкета (за да виждаш вечер лисицата която се готви да скочи пред колата). След като нагласиш фаровете на стената излизаш някоя вечер и на прав път настъпваш осевата линия с левите гуми (от страна на шофьора) и гледаш къде светят фаровете - ляво, дясно и колко напред.

Да добавя че настройването се прави на максимално вдигнати фарове от, врътката на таблото, с цел да могат да се свалят надолу ако колата се натовари и вирне муцуната.

И като заключение ако не стават нещата, както ти се иска е най-добре да посетиш сервиз да ти нагласят фаровете на машина и да не се занимаваш повече. В пунктовете на СБА мисля че вземат 10 лв. 

Публикувано

Вчера си поиграх срещу една стена в мола и мисля, че се справих на около 90%. Нямах ролетка и мерих с пръсти и педи.

След това излязох малко на извънградско и никой не ми присветна, че го заслепявам. Може би могат да се вдигнат още малко, но за сега ще ги оставя така.

Публикувано

Левият фар - пред шофьора - се наглася да свети направо и леко надолу - за да не заслепява колата отсреща при разминаване. Десния фар се наглася една идея по-високо от левия и направо или леко надясно - да осветява банкета (за да виждаш вечер лисицата която се готви да скочи пред колата). След като нагласиш фаровете на стената излизаш някоя вечер и на прав път настъпваш осевата линия с левите гуми (от страна на шофьора) и гледаш къде светят фаровете - ляво, дясно и колко напред.

Да добавя че настройването се прави на максимално вдигнати фарове от, врътката на таблото, с цел да могат да се свалят надолу ако колата се натовари и вирне муцуната.

И като заключение ако не стават нещата, както ти се иска е най-добре да посетиш сервиз да ти нагласят фаровете на машина и да не се занимаваш повече. В пунктовете на СБА мисля че вземат 10 лв. 

Аз ходих на реглаж на фарове, не в СБА а в сервиз където си правих ГТП. Така ги свалиха, че не светеха на повече от 20 метра пред колата. Пререгулирах си ги сам (вдигнах ги с над 20 см.!!!) и никой не ми е присветвал да го заслепявам. Само с дългите не можах да се справя.

Публикувано

Дългите са на отделни врътки. Моите са горе долу на едно ниво като късите. Може да си направим сбирка в някой мол с цел сравнение и дорегулиране на фаровете :)

Аз ходих в този на околовръстното до ИКЕА, че ми беше най-близо.

Публикувано

Предния път и аз там ходих. А с дългите не се справих, не защото не мога да намеря врътките, а защото сега бях много близо до стената и беше светло, та не можех да ги видя къде светят.

Иначе в неделя е ден за среща на НИМ и от там може да се прескочи точно до паркинга на ринг мол.

Публикувано

Като се отвори дума за реглаж отделно на дългите.... Някой може ли да даде hint на Superb II PFL къде се намират въпросните врътки за реглаж само на дългите? Ако изобщо има такова нещо...

Публикувано

Предния път и аз там ходих. А с дългите не се справих, не защото не мога да намеря врътките, а защото сега бях много близо до стената и беше светло, та не можех да ги видя къде светят.

Иначе в неделя е ден за среща на НИМ и от там може да се прескочи точно до паркинга на ринг мол.

Тази неделя пропускам, че няма да съм в София.

  • 5 месеци по-късно...
Публикувано

На Октавия 2 с оригинален ксенон, на таблото няма врътка за реглаж височината на късите. Автоматично се регулирали според натоварването, посредством кантара на задния мост. Обаче при мен бият високо и не знам как да ги смъкна малко. Има ли врътка за настройка на самия фар ( за късите питам)?

Да попитам и колегите с оригинален ксенон, при палене фаровете правят ли така наречената "гимнастика" , след което се позиционират според натоварването?

Публикувано

При мен гимнастика има, но не всеки път. Не мога да хвана закономорност кога го прави и съм го оставил на "Тя си знае". Иначе аз мислех, че ксенона с кантари не се регулира, щото си го прави сам. Но колеги тук във форума казаха, че можеш да се "адаптира" или нещо от сорта. До колкото си спомням, в Дунев правели такава услуга. Аз го разбирам като да се "занули" и после "тя си знае" :)

Публикувано

Има си врътки на самия фар за реглаж, които не зависят от кантарите и автоматичното регулиране.

Същите са като на обикновените фарове. Няма нужда от някакви специални инструменти.

"Гимнастиката" се прави веднага след палене на колата. Ако включиш фаровете малко след това няма да я видиш.

Публикувано

Точно така е :)

Фаровете се регулират ръчно с врътките на тях. Лупата прави "гимнастика" с всяко палене на колата. Ако запалиш колата с изгасени фарове и ги пуснеш след това, не я виждаш. Ако фаровете се включат с паленето на колата - виждаш упражнението.

Публикувано

Странно, направих опит снощи по тъмно срещу една стена, първо включих фаровете, после контакт и палене, но нямаше "гимнастика".

Явно имам проблем с това, дали трябва да ми даде грешка или компютъра не го следи.

Публикувано

Фаровете завиват ли в движение когато не си направи гимнастиката? На диагностика би трябвало да излезе ако има проблем.

Публикувано

Не съм забелязал да завиват в движение, всъщност на място ако въртя волана трябва ли да се движат?

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.