Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia 1.0 TSI Monte Carlo


digitalundgrd

Recommended Posts

Днес гледах как се подготвят за зимата от общината. Та се чудя, дали да не минавам на 175/80/14 :D Очаква се "пълнолунен" пейзаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 185
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • digitalundgrd

    55

  • VeSkoD

    18

  • tribaleo

    17

  • The Best Forman

    14

Най-много писали в темата

Хмм много сте наплашени с тези зимно/лунни пейзажи :) С ниските гуми и "големите" джанти до сега имам само 1 балонирана гума , а карам на нископрофилни 17ки и зиме и лете последните 8 години на 5-6 различни автомобила. Не съм любител на ските и въобще на зимните спортове, та и не ми се налага да карам по големи заледени баири или снегове до кръста. Общо взето от моята камбанария единствения плюс на малкия цолаж е цената, но докато мога да си надвия на масрафа предпочитам колата да ме кефи, както визуално, така и като пътно поведение - т.е. в случая със 17ки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм 215/40/17 зимни, но те са с Clubber. Никога не съм имал проблеми с нископрофилни зимни гуми. Винаги взимам подсилени за всеки случай :)

Редактирано от tribaleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм 215/40/17 зимни, но те са с Clubber. Никога не съм имал проблеми с нископрофилни зимни гуми. Винаги взимам подсилени за всеки случай :)

 

И на мен Clubber-a много ми допада, но нещо не ги продават втора (зло)употреба :) В крайна сметка набарах изгодно (360лв за комплекта) едни 17ки от Seat Ibiza Bocanegra в състояние близко до чисто нови. Така първо ще избегна чакането по гумаджий при смяна на зимни/летни гуми и второ няма да ми ошкръбкат оригиналните джанти, че имам и такива лоши спомени от едни други чисто нови купувани от мен джанти. Направо като се сетя и ми се доревава...

 

2cpzyxe.jpg

 

Seat-Ibiza-Bocanegra-9.jpg

118935003_4_800x600_17-tsola-5-100-seat-

118935003_1_800x600_17-tsola-5-100-seat-

Редактирано от digitalundgrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми направиха една-две драскотини мн повърхностни докато монтираха зимните. За щастие със Savio-то нямаше аварии, че щях да ги убия . Определенио 360 е за предпочитане пред 1200, така за цената само на джантите взимаш и гуми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, тия от Seat-а са много яки. Мен лично, много ме кефят джанти с малко "спици" :) По лесно се кривяли, според гумаджии, но пък са готини. А за тия пари са направо трепач :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес пак ми се откри възможност за бърз тест на Сепарева Баня. Въпреки, че бях с двойно повече гориво от преди + два кашона с рекламни материали (листовки) в багажника времето е 3 секунди по-добро 100-160км/ч (преди за 16сек сега за около 13). Тоест има някакъв ефект от нежната модификация ;)

 

 

Редактирано от digitalundgrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пауърбокса се монтира/демонтира за буквално 1 минута. Тоест за 1 минута ставаш от нелегален - легален и обратно :)

 

Като цяло ремап на самото ЕКУ на колата ще е доста по-добре като краен резултат, но тогава вече гаранцията отлита 101% .

 

Този Рейс чип има възможност да си го "човъркаш" като на най-натегнат вариант, колата доста осезаемо се "стряска" спрямо фабричното, но поради това, че все пак я ползвам като ежедневка си я карам на "среден" режим (140к.с и 240нм).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам кой сайт гледаш. Относно настройката има цял ПДФ с 20+ страници, където е обяснено какво и как.

 

https://www.racechip.com/downloads/EBA_ALLG_PRO2_TB_K2_ENG_V1.pdf

 

Официалният сайт е този : 

 

https://www.racechip.com/shop/skoda/octavia-5e-from-2012/1-0-tsi-999ccm-116hp-85kw-200nm.html

 

Възможните "пауърбоксове" са : 

 

1) Race Chip One  +23HP +40Nm

 

2) Race Chip Pro 2 +29HP +50 Nm

 

 

3) Race Chip Ultimate +35HP +60Nm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как я караш на "стеден" режим с 240нм. след като с ultimate максимума е 235?

Редактирано от tribaleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, иронично, но ако си с "големия" мотор няма толкова възможност за повишаване на мощността, колкото при малкия. 
Че и звука на малкия е по-готин при ускорение :)

А от 0-100 каква ли разлика в ускорението се получава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е колкото например Алфа Ромео 159 с мотор 2.4JTDm, 5 цилиндъра, 200к.с. и 400н.м въртящ момент. Не е зле като за миксер :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Позанемарих малко темата, но общо взето сложих "Зимните джанти"  : 

 
XHeG2Qj.jpg
 
TkmHGva.jpg
 
 
и монтирах фуутрест за левия крак, защото тия от Млада Болеслав хубаво са сложили спортни пИдали, ама липсва опората за левия крак. Без нея в мокро. кално или кишаво време, мокета щеше да стане на г*з, а това мен лично щеше да ме дразни : 
 

Съжалявам за лошите снимки и мръсотията, но все пак стават, колкто да добиете представа горе-долу как се е получило.
 
0JpQwi3.jpg
 
GhnAo7A.jpg
 
EqQVDIM.jpg
 
Самата "инсталация" не е плъг § плей, защото фабрично Фабия няма и явно не е предвидено да има фуутрест. Изисква се лека и необратима модификация по мокета. В крайна сметка резултата е все едно си е "ОЕМ" 
 

Също така на една рацерска сбирка с Шкоди премерихме сили с колегата с червената Фабия Монте Карло 1.2ТСИ (големия мотор :) ) и с 1.4ТСИ 150 коня Октавията на Бондо :)

nkxxhr5.jpg

 

 

Нещата се развиха без изненади - 1.0 ТСИ с рейсчипа (моята) дърпа сериозно на 1.2ТСИ Монте Карлото на колегата Vinci74.

 

С 1.4ТСИ 150 коня направихме 2 пъти от летящ с около 80км/ч. До към 130-140км/ч мога да седя с него, след това по-големия мотор и 4-тия цилиндър си казват своето и заминава нагоре...чао чаоо :)

Редактирано от digitalundgrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко :). Типичните зимни джанти ;) Иначе колегата Vinci74 в момента пуска поръчката за RaceChip сигурно :) И аз събирам кураж ...

Редактирано от VeSkoD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съвсем инцидентно дойдох, защото през седмицата вечер нямам много време/желание за мръзнене по бензиностанции зимата, а събота-неделя бръмча извън София да отмарям :) Но миналата седмица се получи бая голяма сбирка на Шкоди, и то все лачени - vRS, Monte Carlo, L&K , даже имаше и 2 Купри .

 

Иначе, до колкото знам графика на срещите е следния:

 

1. Петък - 21.00ч. Ринг Мол, паркинг парти на жълт сектор - тема: "петъчен лаф моабет". 
2. Събота или Неделя - барбекю дей когато времето е хубаво. Когато не - кафенце някъде из някой мол/немол :)
3. Вторник - 21.30ч. рацинг night - АМ Тракия
4. Сряда - разбор на случилото се вторника.
Редактирано от digitalundgrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е от Октавия 3, но съм виждал същия да го слагат оригинално и на новия Леон и на още куп други от ВАГ групата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.