Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, искам да споделя какъв проблем ми се появи на Йети 1.2 TSI DSG (2011) и ако някой от Вас има идея от какво може да е, ще съм благодарен, ако сподели.

 

Та, както си работеше колата на място (4-5 мин) ми светна оранжевата лампа показваща проблем в ESP-то. Също на display-я ми изписа ESP Error.

 

На пръв поглед колата работи нормално - спирачките работят, оборотите не варират и т.н. Това, което установих, е че все пак няма мощност при опит за изпреварване да кажем.

 

Посетих, сервиза на Шкода в Благоевград, понеже бях на път и ми казаха, че не виждат нищо притеснително и въпреки, че пишело ESP Error, грешката, която била записана е в двигателя и се отнасяла за въздухът, който влиза в горивната смес.За съжаление, не съм много сигурен за точните думи.

 

Ако колата се загаси и се запали отново, грешката я няма и дори при агресивно каране (изпреварвания с пълна газ) не се проявява проблема. Обаче, спре ли се на място да поработи, след 3-5 мин лампата светва отново. Преди да закарам колата в Еуратек, ще съм благодарен ако някой от Вас сподели мнение, опит или нещо, което да спомогне за дефинирането на проблема.

Публикувано

Функционирането на ESPто освен от ABSа, зависи и от екуто, тъй като управлява и двете. Ако имаш проблем, който пречи за изпълняването на командите, ESPто ще се самоизключи.

Публикувано (Редактирано)

Функционирането на ESPто освен от ABSа, зависи и от екуто, тъй като управлява и двете. Ако имаш проблем, който пречи за изпълняването на командите, ESPто ще се самоизключи.

 

А нормално ли е да загуби мощност колата (все едно авариен режим), след като ESP-то се изключва, след възникване на грешката?

 

п.с. Запазих час в Еуратек за повторен опит.

Редактирано от brazzo
Публикувано

ESP може да отнема и подава газ. Изключва ти се, защото двигателя влиза в авариен режим.

Публикувано

Смени си въздушния филтър? :D

Публикувано

Смени си въздушния филтър? :D

 

Помислих си го и аз това. Разглобих да го видя в какво състояние е и изглеждаше потъмнял, което е нормално като се има в предвид, че е на 7000 км. Ще взема да го сменя и ще видя дали нещата ще се оправят. По някакви руски сайтове, има предположения за замърсена Дросел клапа.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Малко информация, която се надявам да е полезна за в бъдеще и на други. От Еуратек установиха, че проблема е замърсена дросел клапа. След като я покарам известно време, пак ще пиша за да потвърдя, че след почистването всичко е наред.

Редактирано от brazzo
  • 1 година по-късно...
Публикувано

Здрасти, малко е стара темата, но реши ли си проблема колега?


Аз съм със същия двигател и при мен имаше същия проблем - първо при работа на място ми светваше 'ESP Error'.

След време (говоря за около месец) ми изпищя за антифриз. Почна да го губи, но от никъде не течеше навън.

Започна все по-бързо да го губи и да влиза в авариен режим (получаваше се при по-бързо набиране ил иизпреварване).

 

Оказа се Интеркулер - спукан и антифриза влиза във всмукателния колектор и от там в цилиндрите (интеркулера е на всмукателя).

Откакто го сменихме не е мърдал антифриза и вече при работа на място не светва нищо.

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Здравейте! Не съм сигурен в тази тема ли да питам, но днес ми светнаха две лампи на таблото! Едната е ABS, a другата е триъгълник с удивителен знак вътре и една почти кръгла стрелка около триъгълника - в нета пиша че е за ESP/Traction control. Та досега никога не са ми светвали тези лампи откакто имама Шкодата (Фабия 1,9 Тди 2001 г.) Сутринта стигнах до работа и всичко беше в ред. Паля да тръгвам след работа и светят и не угасват и двете. Пробвах да угася и пак да запаля - светят. Спирачки си има и върви нормално колата. Моля за мнение по проблема! 

Публикувано

Направи диагностика. Може да е предпазител, може да е какво ли не по АБСа.

Публикувано

Да. Днес минах през диагностика - излезе предпазителя на захранването за ABS-а. При мен на Фабията е върху акумулатора този предпазител. 

Публикувано

Там е силовия предпазител за помпата. Има един или два оперативни в таблото при другите. 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.