Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Superb - Euratek - 1.8tsi


inetsov

Recommended Posts

Здравейте,

Извинявам се, ако не е тук мястото на поста.

От известно време гледам този супърб - https://www.mobile.bg/11505291495624553като знам, че моторите 1.8 TSI имат проблем с буталата и сегменти и горят много масло.

 

Самият аз не разбирам изобщо от ремонти на автомобили, сядам и карам. Не минавам повече от 10-12 хиледи километра на година, карам предимно извънградско. 

 

Този вариант ми харесва изключително много заради интериора и автомата, но съм почти сигурен, че има проблема с буталата и сегментите за които чета във форума и интернет. 

 

Все още не знам дали са подменяни в ЕТ, но ме интересува ако са и се подменят, дали някой от вас е гледал точно тази кола и дали мже да ми даде още допълнителна информация. 

Ако сменя бутала и сегмент, но не в ЕТ, къде другаде мога да направя този ремонт читаво и на сигурно място и за колко пари ? 

 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънни и ги питай.  Мисля че автомата е 7 степенен, атой също не е от най-здравите.

автомата е 7 ДСГ и е сменен наскоро. Те твърдят, че всичко по колата е изправно, купена и сервизирана само при тях, правителствен автомобил. 

Аз обаче знам, че този двигател е проблемен, и затова се допитвах до вас, ако някой има наблюдения по тази точно кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е проблем ако е потдържана добре. Визуално е в много добро състояние, гледах я неколкократно. Питам кокретни неща. 

Колата е на 300 хил.км. ......... :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател има конструктивен дефект от тези години. И гори масло като луд. Ремонта е напрактика нов двигател.И струва пари, не малко. Може гаранционно да е оправена.Може и да не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател има конструктивен дефект от тези години. И гори масло като луд. Ремонта е напрактика нов двигател.И струва пари, не малко. Може гаранционно да е оправена.Може и да не е.

Това го знам, благодаря, именно това съм писал в първия си пост. 

Въпрос към теб, ако не е оправен проблема, а си приема горенето на масло, колко му е да доливам по 1-2 литра на 1000 км. Друг проблем мога ли да имам ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигател който събира 4,5 литра, за 1000 км да си изгори 50% от маслото? Сериозно ли питаш? Дори руските дараци не го правят това. Намери си читава кола, дори и за повече пари. Не се занимавай с глупости. С това горене на масло, в един прекрасен момент двигателя ще гръмне.Буквално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай далеч от тази комбинация на мотор и кутия. И двете рано или късно се чупят и ремонтите са скъпи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко още колеги трябва да се изкажат, за да ти мине мерака :)

 

Колата е на километри, които за бензинов мотор са сериозни. Мотора е проблемен. Кутията е проблемна.

 

Едва ли ще намериш някой да ти каже - купувай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що пък да не си потърси направо друг мотор, ако му изпадне от някъде възможност ......

Ама надали .... То не е само един такъв Супърб на зор .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300 000км за 15 000лв и отгоре още 5-6 000лв да оправиш мотора и 100% скоростната кутия ще правиш, “споко“, защото на тия километри ще имаш много скрити неща за оправяне, нищо, че ти казват, че е ремонтирана (това е като да ти кажат “бръкни в контакта, дава магически сили“) - извинявай, ама да й пикам на салона, ако за това я харесваш толкова много. :) Пък най-вероятно ще си имаш един красив курник за пред блока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, заради салона е :) Кутията казват, че е сменяна скоро. Само евентуалния проблем с маслото, което не е малко. За 5к не бих я ремонтирал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, заради салона е :) Кутията казват, че е сменяна скоро. Само евентуалния проблем с маслото, което не е малко. За 5к не бих я ремонтирал.

Колега ако беше чутава нямаше да я пуснат, още повече след като твърдят че всичко е оправено. Старият ми Супърб го оставих в ЕТ и изобщо не стигна до оказиона им ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много лошо, аз се ориентирам към официален дилър за 2-ра ръка, с идеята, че там всичко е читаво и проверено, а то ще се окаже, че са по-големи измамници от тия на горубляне....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, последната част на последното изречение е много вярна. Важи с пълна сила... Обаче салонът е страхотен, но цената за ремонта е някъде там - минимално частите идваха към 4000лв, по спомен

... И все пак, прежали салона и давай с друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако беше чутава нямаше да я пуснат, още повече след като твърдят че всичко е оправено. Старият ми Супърб го оставих в ЕТ и изобщо не стигна до оказиона им ;)

Е, в крайна сметка къде замина тогава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно! Хубавите коли, които се оставят, когато се взимат нови от там, изобщо не стигат до оказиона. Аз поне се сещам точно за 2 случая, а с Милен стават 3... Нормално е, като видят хубава и поддържана кола, да я скатаят за лично ползване или за познат. Цената определено в тези случаи е мноооого оправдана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.