Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 2 фейслифт 2010г задно окачване


shalata

Recommended Posts

Здравейте колеги и честита Коледа!

Имам проблем със задното окачване- качвам двама човека отзад и колата кляка. Смених задните пружини с нови, но положението е същото. Сега съм с по-дебели и с една намотка повече пружини, но колата е мнго надигната отзад (пружините са от пасат). Натоварена до дупка ( колата е комби) стои добре и нямам проблем, но ми е странно как с оригиналната си стойка кляка толкова много. Някой имал ли е подобен проблем и дали моя вариант е с пружините от пасат е най-удачния или имате някакви предложения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата е спортен автомобил, направен е за драг/дрифт, а не за товарен кон, нормално е, задните врати са направени за заблуда на противника. Вземи си  Зил 130, чувал съм че товарят доста!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами единия е леко изпуснал, но не определя ли пружината стойката на колата при натоварване на колата?

Не съм я карал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо провери какви са твоите пружини.

 

И моята кола беше така. Октавия 2 фейслифт - като кача жената, детето и багаж - кляка.

След кратка проверка установих, че задните ми пружини са от октавия седан 1.6 - защо така е излязла от завода нямам обяснение.

Това може да го определиш по цветовия код, моите бяха бял жълт жълт.

От пасат са мн дебелички може да пробваш с други - бял оранжев(октавия комби по-дебела и по-дълга пружина) или бял жълт жълт жълт (пак октавия комби/алтеа малко по-къса от предната и толкова дебела пружина). Като малко по-твърда пружина може да ползваш от супърб седан/голф.

 

Има писано по темата, в руските форуми е повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото! 

Аз преди да ги сменя проверих оригиналните ми пружини са със синя маркировка и са най-високите пружини от тези за октавия комби. Като ги свалих бяха наистина същата маркировка и се надявах да са се поизносили с времето и затова да кляка. Сложих същите и нещата не се промениха. Можеш ли да ми пуснеш препратка от тема за пружините, защото аз намерих във форума, но имаше за октавия комби, но преди фейслифта и там оригиналните пружини са със съвсем различни маркировки. 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем на Голф 3. Там даже ми опираха в големи бабуни гумите в калниците тъй като карах с джанти с малко ЕТ. И аз мислех, че е от пружините но първо се наложи да сменя амортисьорите тъй като протекоха. След смяната им нещата се промениха коренно. Вече нямаше това клякане на задницата както и повече не чух гумите да опират в калниците. Всичко се оправи само с амортесьори.Ако не са много скъпи задните на Октавията(ако не се съжа би трябвало да са по-евтини от пружините) може да рискуваш с едни нови амортесяори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, мерси! Ще пробвам. Просто според мен амортесьорите играят роля при клякането на колата по време на движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжелявам, но не мога да дам линк, защото съм търсил преди много време. При мен проблема се реши със смяна на пружини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.