Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, 

Супърба( 2.0 ТДИ, ръчка) наближава 30 000км и ще го вкарваме за смяна на масло и консумативи в Еуротек. Някой има ли груба представа колко време отнема и колко пари излиза? 

Поздрави! 

Публикувано

Около 400 лв. масло с всички филтри, времето завси, но едни 2-3 часа не мърдат.

Публикувано

Благодаря за информацията, колега. Попитах за времето защото по телефона казаха 1-2 дена..

Публикувано

На мен ми казаха около 2 часа.

Публикувано

Половин ден. Дори и с записан час никога не става да отидеш и веднага да я вземат. Парите са около 400. Зависи какво масло избереш.

Публикувано

1-2 дена и 2-3 часа е голяма разлика.Данеби софт да се сменя?

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Ще използвам темата на колегата да попитам 2 неща:

 

1. 30к км не е ли твърде много, особено за дизел? Все да бъде лонг лайф ама...

 

2. Кой сервиз бихте препоръчали?

Публикувано

Ако е в гаранция, няма избор. Ако не е, за кой град?

Публикувано

Гаранционна е. В София само този в Надежда ли е?

Отзиви за Горна Оряховица?

Публикувано

Принципно можеш на 1 година 15к км. да отидеш в някой сервиз да ти сменят маслото и филтрите, което не се отразява в сервизната книжка и после на следващата година да отидеш в ЕТ.

Публикувано

Ок, благодаря.

Публикувано

Принципно можеш на 1 година 15к км. да отидеш в някой сервиз да ти сменят маслото и филтрите, което не се отразява в сервизната книжка и после на следващата година да отидеш в ЕТ.

Тоест ако колата е на десетина хил. км. И отида в сервиз на ЕТ да ми сменят масло и консумативи, макар и не по предписание, ще ми откажат, така ли?

Публикувано

Не вярвам да откажат, нали пари ще вземат. Аз точно така мисля да направя - масло, маслен и въздушен филтър през 10к км.

Публикувано

Няма да откажат най-вероятно.Все пак обаче зависи от баш майстора.Но вероятността да разберат че е имало междинна смяна е доста голяма и може да коства гаранцията на автомобила.Умната.

Публикувано

Тоест ако колата е на десетина хил. км. И отида в сервиз на ЕТ да ми сменят масло и консумативи, макар и не по предписание, ще ми откажат, така ли?

Досега не са ми отказвали ;)

 

Няма да откажат най-вероятно.Все пак обаче зависи от баш майстора.Но вероятността да разберат че е имало междинна смяна е доста голяма и може да коства гаранцията на автомобила.Умната.

Сумнявам се да има проблеми, защо да блъска път човека ако има добър сервиз близо до него?

Публикувано

До сега в ЕТ не са ми правили проблем защото искам по-рано смяна на масло. Освен това не съм имал проблем когато съм си ходил при тях по предписание, а междинно съм сменял маслото на половината пробег в друг сервиз.

Публикувано

Ако си ползвал същите консумативи като производител може и да не се усетят.Но ако се усетят няма да ти кажат преди да имаш проблем.

Публикувано

Супърб 3, 2.0TDI, 150bhp, 4х4, ръчна скоростна кутия:

1) първа смяна на 17000км, 327лв. 

2) Втора смяна на 30500км, 329.95лв

 

Скоро ще направя и третата на 45к. Проблем да сменят консумативите по-рано НЯМА. Дори ми смениха интервала на фиксиран и 15к км, както си поисках.

Публикувано

Благодаря ви за информацията от първо лице, защото ми се стори странно да се дърпат от това да приберат още малко парички за допълнително обслужване, а някъде го бях прочел :)

Публикувано

Реално не се дърпат. Просто следват предписанията на Шкода. Доколко са правилни не знам, но не искам да рискувам. Мица я обслужвах на всеки 15к км, Мицио също. Със сигурност не вреди. 

Публикувано

И аз благодаря за информацията. 30к няма да карам с едно масло.

Публикувано

Със сигурност не трябва, освен ако не я караш 4 години и да продаваш.
По време на регенерация на ДПФ всички дизели вкарват в маслото известно количество нафта.
Трябва да се сменя или на 12 / 15 000 км, или на една година - което събитие настъпи първо - след това рязко губи качествата си.
Нека настроят компютъра да е на фиксиран интервал.

Публикувано

Обяснете ми го това с вкарването на дизел в маслото. От малкото, което съм учил за дизелите, при впръскването горивото се самозапалва. Предвид, че дизелът НЯМА дроселова клапа и винаги работи с бедна смес, няма как да се "стече" гориво в картера. Този хубав ефект го има при бензиновите двигатели при палене на студено, защото цилиндрите са студени, сместа богата и се получава конденз. Но при дизела нещата са тотално различни. 

Публикувано

Аз не съм специалист, но доколкото съм чел по разни английски форуми при регенерация е нужна висока температура.
Компа изменя по някакъв начин точният момент на впръскване на горивото и затваря ЕГР (active regeneration self clean cycle).
При този специфичен цикъл нафтата минава през сегментите и отива в маслото.
При новите ЕКО софтуери има повече регенерации, съответно положението било по-зле.
Бих се радвал на по-научно обяснение, ако някой знае и сподели точно какво се случва. 
 

Публикувано

Ето как работи дизела:

 

Накратко - след като се сгъсти въздуха, а от там му се вдига температурата, се впръсква горивото, което се самозапалва. Как точно това гориво няма да изгори, а ще влезне в картера не го разбирам. Единственото за което се сещам е да се впръсква гориво по време на цикъла на изпускане за да може това гориво директно да стигне до катализатора. Но ми изглежда доста рисково това. Ще разровя още из нета.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.