Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Škoda 120L - Проект "Rusty"


__smirnoff__

Recommended Posts

Оп, и най-важното забравих, добре си дошъл когато кажеш, кичука ще те приеме с удоволствие :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

По колата нещата пак се движат, с бавни темпове, отново откъм визуалната част. Механично за момента движи пущината, карам си я всеки ден. Подариха ми 90 амперов алтернатор, който предстои да монтирам. Поне откъм тоци ще съм презапасен, ще мога да се разгърна откъм електрическата част.

 

Така, ще започна отдалеч. От малък никога не съм харесвал коли с оранжеви мигачи. Някак си ми стои като подарено, разваля чистия вид на колата, и не е в хармония с абсолютно нищо. На всяка една кола, която съм притежавал до момента, оранжевата оптика е била премахната/заменена. Изключение прави само червената Шкода, но там гоня оригинал, и го преглътнах някак. Та дойде ред и на Ръсти да се отърве от гадните оранжеви мигачи. 

 

Започвам разказа от задницата напред. Преди години попаднах на обява за тунинг стопове за 120-ка, и не се поколебах да ги взема. Да, обаче, като пристигнаха по еконта, се оказа, че изобщо не са бели, а мътни, жълти, жълти... прибрах ги в гаража разочарован. Сега им дойде момента. Извадих ги, бяха доста мръсни:

 

23a98257684bc956d8881390753b074e.md.jpg

 

Позабърсах ги, позачистих ги, и светнаха малко, но си бяха все така жълти:

 

7f92490b5051acf166afae96102f6868.md.jpg

 

Ясно беше, че няма как да ги оставя така. Особена на бяла кола, като ги наложих изглеждаха ужасно. Хванах ги подръка и бегом в едно рекламно студио. Успяхме да ги натъкмим, и жълтото вече не личеше:

 

84417ec5cbf73a138b917c8a69c541df.md.jpg

 

Станаха черни. Така, сега тук искам да уточня нещо много важно - използвахме възможно най-доброто фолио, така че да не пречи на светлината! За мен това е изключително важно, и не бих направил компромис! Въреки, че са черни, светлината си е почти ненарушена, както преди!

 

Дойде момента за монтажа. Заедно със стоповете надупчих и задната маска, малко да обдухва, пък и дупката от газта да не седи като гнойна пъпка отзад (и тя много ме дразнеше):

 

ada8fcd55fd5ea90a4be37ef18e9ab3b.md.jpg

 

Междувременно пристигнаха и новите странични мигачи:

 

7f902f847df9d0e1803d86cda94c6f10.jpg

 

И разбира се, един от най-важните елементи от пъзела:

 

3efd70a1afa44f9f19221252f66fb1b5.jpg

 

Както се вижда, и те също са прихванали жълтеникав цвят с годините, затова минаха през същата процедура като стоповете:

 

042bc23ac54518cd1dbf271ca62d70f6.jpg

 

И сега към по-голямата промяна. Тази кола имаше огромни проблеми с фаровете. Не светеха. Като свещички, светят само на себе си. Вечерта беше много трудно да се кара. Взех кардиналното решение, в тази насока да има пълна промяна. Речено-сторено! Поръчах на бай китаец един комплект лупи за вграждане с ксенон, разбира се, не от най-евтинитие (пък дано издържат повече, ще видим...). Пристигна един кашон, лупи, кабеляци, модули... тиган със спагети общо взето. Трудното в цялата работа се оказа свалянето на стъклото от стария фар, и полирането му, понеже стъклата са рефлекторни. Бях решил да правя старата маска, като на 105-ца. 120-ковите фарове не са ми най-любимите. Имах едни чисто нови фарове за 105, и започнах с тях. Тъй като нямам физическото време да ги търкам на ръка, което отнема 2-3 дни на фар, намерих човек, който да ги изтърка и полира. За нещастие обаче, при демонтажа на стъклата от фаровете, се оказа, че едното е с фабричен дефект. Демонтирах го, и в последствие докато го местех, просто се пръсна, от нищото. И дотук приключи въпроса със 105 фаровете.

 

Реших, че искам, не иска, трябва да направя 120-ковата маска. Тук нямах проблеми с отварянето на фаровете. Монтирах лупите, като предварително пръснах вътрешността на фара черна. Започнах пробно сглобяване:

 

147edc18b0e1fcdd78bb5637a38792b6.md.jpg

 

Стана супер. Всичко свети, работи както си трябва, къси-дълги, перфектно. Прекарах си инсталацията, и досглобих, като фаровете останаха без стъкла. Пробвах я така няколко вечери:

 

7f8c6ab3ae09d0a29da2cc11c86ff8e6.md.jpg

e46bca59c728c1b8e714aff84f1beaf3.md.jpg

7fcff98a1ce9594549a5d60ab815c286.md.jpg

554d47b74472fd4d426efef84cde8056.md.jpg

 

Срещата в Първенец наближаваше, а аз още нямах стъкла. Започнах да се чудя какво да правя, и реших да се посъветвам с професионалисти. Стъкларите ми предложиха вариант, като никой не се нае да полира оригиналните стъкла. Съгласих се на техния вариант, и той в последствие се оказа, че не беше толкова лош. Ето го новото стъкло, направено по формата на фара, но без извивка, за да не пречупва лъча светлина:

 

4481da66b7a38b27ec5c3b88cb677fee.jpg

 

Веднага направих едно пробно слагане:

 

c468d745a0ae4c44fcbacb3d7bcffd4f.md.jpg

a0b64d885b4ca6a1c6e3a36a2370072c.md.jpg

 

То взе, че се получи.

 

Както обикновено, при мен нещата се случват винаги в последния момент. Бях твърдо решен за срещата в Първенец да ги довърша. Стъклата и мигачите пристигнаха в петък, деня преди срещата. Сваляне, търкане на мигачите, после при рекламното студио за фолио, после както обикновено в петък работя до късно, и накрая успях да монтирам мигачите, и към 10 вечерта успях да залепя новите стъкла. Ето какво се получи:

 

92ef891eadd5a4613dad0dceaa1af7aa.md.jpg

b81ad1a2fa49f3234af4af70e9e821e0.md.jpg

03dc5a6ec425630fe91dfcc96c140188.md.jpg

ef71583a32c2abbfde8884e47f9d2ab1.md.jpg

88ab9b561fc4f460d29b749b50690de7.md.jpg

 

И разбира се, една снимка на гордият собственик на две задномоторни шкоди - моя милост :D:

 

9cf02baf58c3bca2aa959471e4e4d30c.md.jpg

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Здравейте. Скоро не съм писал в темата, затова реших леко да я обновя. Предстоящият пост предполагам ще бъде дълъг, ще има снимков материал, и за съжаление, ще бъде един от последните в тази тема. 

 

Ще започна разказа в картинки от далеч - някъде около май месец 2020г. Както знаете, поне голяма част от вас, които ме познават, автомобилите за мен са една неподправена и незаменима емоция. Не е толкова важна самата кола, колкото удоволствието, което доставя, и емоциите, които се свързват покрай нея, главно със запознанствата с много различни, и все хубави хора. За щастие тук, в този форум, попаднах на много истински хора и страхотни приятели, няма как да ги изброя всичките, но мисля, че не е и нужно :) Факт е, че ако не бяхте вие, нямаше да продължавам да се занимавам със Шкоди, Ръсти нямаше да съществува, вероятно и червената ми 105ца нямаше да е в това състояние, в което е в момента. За което страшно много ви благодаря, приятели! 

 

Не случайно започвам така емоционално. Първите снимки, от май месец, са свързани именно с хора, с които имам щастието да се познавам от тук. Някъде началото на май месец, се чухме с един стар познайник от форума - Вальо, с когото не се бяхме виждали скоро. Събра ни именно Ръсти. Наобиколихме го, той му се порадва, покара го, и след това, докато си правим мохабет, сменихме едната врата. Това беше всъщност първата работа по изгнилото купе. Оказа се, че ще е и последната:

 

6ea1ea1c234960719c8743ea0cdd6e6d.jpg

6fab3baebf0b81d37c251e3c5d54d564.jpg

 

Няколко седмици по-късно на гости ми беше Данчо ( @roodnb ). И с него си направихме мохабет, поразходихме се из града, и се поснимахме:

 

e434326ea23c239e5ad980637f067a67.jpg

4d1eef5a60923c1320ba58144bd2419c.jpg

 

Общо взето, от март месец насам, Ръсти ми беше основната ежедневка. Скъсах се да я карам, толкова ми беше кеф, че даже избягвах служебната баничарка и карах него при всяка възможност. Ето ги тук двете ми ежедневки, дясната беше доста пренебрегната лятото:

 

e9dc992b0ebb1cf000d42f93170ff547.jpg

 

Както съм споменавал в темата, още в началото, даже, двигателят на Ръсти беше под всякаква критика. Нямаше мощност, тропаше и тракаше. Ето едно клипче как звучеше клетникът:

 

 

И тъй като Ръсти беше кажи-речи основна кола за придвижване, малкото останал ресурс на двигателя се изчерпа сравнително бързо. Започна да тропа още повече, взе да губи още повече мощност, започна да губи и компресия, сутрин го палех с много усилия. Известно време преи да се случи това, ми се обади Кирето ( @fulcrum ) с добри новини - изскочила 120ка за оглозгване. Покрай тогавашното извънредно положение доста се забавих с ходенето до Смолян, но в крайна сметка отидох, и двамата с него за 1 ден оглозгахме колицата. Тя даде сърцето си за Ръсти:

 

c85c7f6d95d9aa35ec835f777305f38e.jpg

fb3bb65df5a681ae4c85e2a6064efd39.jpg

 

По план трябваше вече да съм си сглобил 136 мотора, и да слагам директно него, но се бавя вече в продължение на години, и нещата не бяха дори потръгнали, когато двигателят взе да умалява. Затова реших, че ще монтирам този, така или иначе се появи в картинката, а и основно исках да си направя упражнение как се сменя двигател. 

 

Още на следващият ден, след като прибрах двигателя от Смолян, прибегнах към смяната му. Не знам дали съм споменавал, но работя по колите си основно след работа. Ръсти има късмета да пребивава в цеха, където работя, и това го прави много удобен за работа. Та във въпросният ден, просто започнах да го разглобявам, и за няма и 2 часа се случи това:

 

9ce15c4b09b8abc7ce00f0bbab59c6c5.jpg

5918462c8cabe9b7147b0648709427bf.jpg

8070e6a2799549785a3b35b394d9ed72.jpg

70c7ce61ccd1eced3bd39ae040f4452e.jpg

 

Както се вижда, времето беше доста топло, а и имах и много помощници. Бях планувал да слагам новия мотор на следващия ден, но като се заприказвахме, и решихме направо да го сложим. Речено-сторено. Двигателят влезе в коша за нула време. Само го монтирахме, и си тръгнахме. На следващият ден пристигна шатрата, която бях поръчал, с идеята да работя на сянка. Закъсня с един ден, но нищо - и без нея се справихме :)

 

cef90d4215dab06d01548ea7faf9475e.jpg

 

След това набързо накачих всичко, и бях готов за първи опит да запаля. Липсваше ми един маркуч, който купих 1 или 2 дни по-късно, и всъщност първият старт беше в обедната почивка, и беше пред публика. Сложих акумулатора, подкачих бензин, дръпнах леко смукача, и пред погледите на 7-8 човека завъртях ключа. С думи не мога да го опиша, за щастие един от зрителите го е записал на видео. Ето го съвсем първото палене на смененият мотор:

 

 

И така, започнах по обратен ред да събирам колата. В последствие имах малко проблеми с охладителната система - всички скоби, които сложих чисто нови при смяната на мотора, се наложи да бъдат сменени. Пълни боклуци се оказаха. Малки кахъри, но за 2 дни колата влезе в ритъм. Както и на червената, така и на тази сложих термостат на 80 градуса. И започнах пак да карам:

 

 

2f4188766f2cd0b7e672b86a94ede2d7.jpg

f32b7021c108542b19cbcf8237ed57b5.jpg

709adb60b4b3125166816b66a903e955.jpg

 

 

И ето я и вкъщи паркирана:

 

612bfcfe8e77944c15a22b2c1c37dff9.jpg

 

По-напред във времето се случи следващият епизод, който смятам за много важен в развитието на историята. По една или друга причина, този епизод няма да се отрази на Ръсти, но въпреки всичко до последно беше планиран за него. Един хубав съботен ден взех един приятел, качихме се в пикапа и отпрашихме към Орландовци. Да, точно, отидохме в небезисветния гараж на Коцето ( @malkiq ). Там прекарахме един страхотен и приятен работен ден, в който разхвърляхме една от стотиците му на части, и след това я нарязахме:

 

9ca47598929d810efc382c1b5c401762.jpg

d97b735c15cdf88556360c8186cabac4.jpg

 

Излишно е да казвам, че си изкарахме страхотно, целия ден, в последствие, разбира се, и вечерта. Въпреки това аз не бях случайно там. Пътешествието ми до Орландовци беше първата крачка към най-сериозното изпитание в проекта - двигателят. За мен лично, тази част е най-сложна, тъй като съм с най-малко опит и познания. Напук на това, обаче, имам желанието да си направя всичко сам, колкото и да ми е трудно. За това може би се бавя и толкова години в тази насока. Както и да е, най-важните елементи вече ми бяха налични:

 

979dfad6433b16ec5ee3b8f436b484b2.jpg

927a226126d4a68c14438c8427248f28.jpg

 

Още един 136 мотор, вече с правилните бутала, тъй като се оказа, че другият 136, който имам, е със 135 бутала. Другото важно е пълният комплект MPi, с който се сдобих. Този пъзел ми е много интересен и нямам търпение да започна да го нареждам. 

 

Имайки вече всичко налично - двигател, скоростна кутия 4.44, горивна система, подходяща глава, сложих началото на работата:

 

9f23cf260c823c08c0967b95581dada1.jpg

 

И така достигаме до наши дни. В средата на септември изтече прегледа на Ръсти. Този факт беше повратна точка в историята му. Реших да не отлагам повече, да не минавам преглед, и да се заема с ръждите. Съдбоносният ден беше, когато тенекиджията дойде в цеха да огледаме колата и да правим план как ще действаме. Както съм споменавал, всички ламарини са налични, голяма част от тях чисто нови. Тръгнахме да правим много щателен оглед на всичко. Тенекиджията се хвана за главата. Седнахме да си говорим, и той каза така: "Иво, можем да я направим, но дали си заслужава? Тук ще градим кола, няма да ремонтираме". Направи ми една примерна цена, за тенекиджийската работа и кърпежите, без боята. Цената беше повече, от цената на пълното боядисване на другата ми Шкода. Няма как да опиша как се почувствах тогава. Разбрахме се да си помисля, и да говорим по-нататък като реша какво правим. 

 

Както и друг път се случва в живота, съдбата се намеси. В дните след огледа и разговора с бояджията, все още се чудех какво да правя. Най-добре щеше да бъде да взема някоя читава Шкода и да градя върху нея. На третият ден, вече бях решил, че ще я правим. Казах си "решил съм го от началото, това ще е!". Някъде 15 минути след това ми решение, съдбата промени мнението ми - във фейсбук се появи обява на Шкода 120L от 1979 г.(винаги съм искал този модел, по-ретро ми изглежда) в много добро състояние. Другото важно в случая, което наклони везните беше, че обявата е от колегата anastas. Нямаше как да подмина този факт, знаех, че всичко, което е описал в обявата е вярно. Веднага му се обадих и се уговорихме. Същият ден отидох, видях колата и се спазарихме със собственика. Купих я.

 

Та така... Ръсти няма да умира. Той ще даде всичко от себе си на другото купе, което е изключително здраво и запазено. Всичко, което е вложено като труд и средства по него (което никак не е малко) ще бъде прехвърлено на "новото" купе. Цялата ходова част, спирачната система, доста доработки, аудио системата - ще бъдат прехвърлени. В последствие и 136 мотора. За съжаление това е по-правилният начин на действие. Ще ми липсва донякъде тази кола, но въпреки всичко ще си я спомням с добро - на нея се научих на много неща, които при работата при червената липсваха. Беше като бял лист, върху който се учех да рисувам. Завършвам поста със снимки на реципиента на Ръсти - Шкодата от 1979-та. И за нея ще пиша по-подробно, но по-напред във времето.

 

d6d4875b15eaa94b64e1a719af6cb1de.jpg

9d05ce59bfa57f58b04dc70b37ec3f6e.jpg

6579f9243f7d958119f15a11483d692a.jpg

 

 

Поздрави,

Иво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Иво! От доста време си мечтаеш Естел 1. Вече е факт.

Желая успех. Тази кола, определено ще ми е по-интересна от ръждилника или тоталния скрап Ръсти.

Знам, че ще има тема, но да те питам - ще има ли 4 фара отпред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Жоре! 

Четири фара, поне за момента - няма да има. Вариантите ще са или кръглия, както е сега, или елипсовидния. 

 

Като цяло, още в началото, като започнах да се заигравам с Ръсти, идеята ми беше конверсия към старата муцуна, с елипсовидния фар. Даже си направих и вариант на фотошоп как би изглеждала:

 

849bc325fcbdab45e0a1bc71986ee4f7.jpg

 

Определено ми допада много тази предница, даже бях започнал приготовления за конверсията. Събрах всички нужни части: 

 

464efadb63b9206f6980e8c1e6cebd92.jpg

 

Каски, фарове - всичко е налично. Когато започнах направата на фаровете с вградени лупи за Ръсти, исках да направя директно тази муцуна, обаче тогава ми се пръсна стъклото на единия фар:

 

9ddeee3aa3d827fa84d74bedaaeb9d10.jpg

 

Тогава преустанових - направих си 120ковите фарове. В последствие се сдобих и с нови (чисто нови) фарове. Така че в момента имам налично всичко за тази визия. За момента се двоумя кой точно вариант да избера - и двата варианта ми харесват много, смятам, че с времето ще се поизясни тази дилема, като започне да се развива  колата :)

Редактирано от __smirnoff__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво , на вкус няма да угодиш на никой , та си я прави както ти решиш.

Лично на мен двата кръгли фара са най-красивата модифокация .. за тях имаш и готово решение за лупи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, отваряй новата тема, да почваме да даваме акъл. ;)

Представи колата. Бъдещи планове и как смяташ да изглежда накрая. Какво ще промениш от визията, намираща се на снимките от платформата.

Подкрепям идеята за овалните фарове. Много ми харесва. И са редки Шкодите. Производството им е било само 2г.

Но, постявянето им зависи от определена цялостна визия на колата, която все още не знаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, The Best Forman написа:

Иво , на вкус няма да угодиш на никой , та си я прави както ти решиш.

Лично на мен двата кръгли фара са най-красивата модифокация .. за тях имаш и готово решение за лупи ;)

 

Разбира се, то моя вкус май е най-труден за угаждане ? 

 

Преди 2 часа, joro_kem написа:

успех с новия проект, Иво!

 

Мерси! :)

 

Преди 2 часа, joro-120L написа:

Иво, отваряй новата тема, да почваме да даваме акъл. ;)

Представи колата. Бъдещи планове и как смяташ да изглежда накрая. Какво ще промениш от визията, намираща се на снимките от платформата.

Подкрепям идеята за овалните фарове. Много ми харесва. И са редки Шкодите. Производството им е било само 2г.

Но, постявянето им зависи от определена цялостна визия на колата, която все още не знаем.

 

Ще отворя, да, разбира се, концепията е почти изградена в главата ми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, и аз за секунда - две държах телефона с пъклената идея за втора '79. Но разумът надделя.

Много се радвам, че ти я взе. Изводът, че за успешен проект, ремонт, или както там се нарича, трябва добра база, го знам от собствения ми горчив опит. Единственият шанс за спасяване на гнилак е цялостно изграждане, което във финансово измерение дори за евтина соц кола отива на неприлична 5-цифрена сума.

Желая успех на новия проект и качвай повече снимки да се кефим и ние.

За фаровете и решетката - всичките варианти са симпатични, може би с овални е съвсем интересно.

Между другото, оная вечер в квартала се разминавам с точно бяла 120Л без спойлер. Свирнах на дядото, все пак две ранни 120 са си рядкост, но човекът не реагира. Още една ранна 105 преди месеци я засякох в Сухата река. Значи, има ги и още се търкалят.

Преди седмица така се разминавам с Волгата с баба и дядо в лъскава гаражна Лада 2104. Те се ухилиха и явно се зарадваха да видят жива М21.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@__smirnoff__

Уважаеми г-н  Бохем. 

Много се радвам за новата придобивка и с нетърпение ще следя новата тема за нея. 

А за Ръсти.... Недей да тъгуваш.

Убеден съм, че и ти приемаш раздялата с него за ново начало на нещо още по приятно. 

Пожелавам ти, освен чарколяците от Ръсти, да прехвърлиш и точно онова специално нещо което ти дават тези коли (това с което започна дългия пост), а то да се увеличава в новото возило! 

Наздраве! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се радвам и ти пожелавам успех!

Моето мнение за фаровете: от 120/2(овални), а отзад от М-ка, абе GLS с една дума. Много са готини в този си вариант.

И още едно мнение - няма нужда от друга тема ?

Поздрави, Ивчо!

Редактирано от desislav stanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, m_g написа:

Честно казано, и аз за секунда - две държах телефона с пъклената идея за втора '79. Но разумът надделя.

Много се радвам, че ти я взе. Изводът, че за успешен проект, ремонт, или както там се нарича, трябва добра база, го знам от собствения ми горчив опит. Единственият шанс за спасяване на гнилак е цялостно изграждане, което във финансово измерение дори за евтина соц кола отива на неприлична 5-цифрена сума.

Желая успех на новия проект и качвай повече снимки да се кефим и ние.

За фаровете и решетката - всичките варианти са симпатични, може би с овални е съвсем интересно.

Между другото, оная вечер в квартала се разминавам с точно бяла 120Л без спойлер. Свирнах на дядото, все пак две ранни 120 са си рядкост, но човекът не реагира. Още една ранна 105 преди месеци я засякох в Сухата река. Значи, има ги и още се търкалят.

Преди седмица така се разминавам с Волгата с баба и дядо в лъскава гаражна Лада 2104. Те се ухилиха и явно се зарадваха да видят жива М21.

 

 

И на мен ми отне секунда-две, но просто се появи  в точния момент, нямаше как да нацели по-добре времето. И тази ще има работа, но поне основата е добра

 

Преди 14 часа, mRt написа:

@__smirnoff__

Уважаеми г-н  Бохем. 

Много се радвам за новата придобивка и с нетърпение ще следя новата тема за нея. 

А за Ръсти.... Недей да тъгуваш.

Убеден съм, че и ти приемаш раздялата с него за ново начало на нещо още по приятно. 

Пожелавам ти, освен чарколяците от Ръсти, да прехвърлиш и точно онова специално нещо което ти дават тези коли (това с което започна дългия пост), а то да се увеличава в новото возило! 

Наздраве! 

 

Мерси, Марто, определено ще очаквам точно така да стане, дано се сбъднат пожеланията ти :)

 

Преди 13 часа, desislav stanev написа:

И аз се радвам и ти пожелавам успех!

Моето мнение за фаровете: от 120/2(овални), а отзад от М-ка, абе GLS с една дума. Много са готини в този си вариант.

И още едно мнение - няма нужда от друга тема ?

Поздрави, Ивчо!

 

Мерси, Деси! 

Хубавото е, че имам варианти много, мога да експериментирам :) ще видим кое как ще застане, с времето тя колата само ще си подскаже как ще и отива най-много. А тема ще има, само да събера още някоя друга снимка, и да можем да си коментираме там на воля :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и от мен!

Малко е досадно всеки да си казва предпочитанията за бъдещите концепции на несобствените проекти, но и аз няма да успея да се въздържа и ще пльосна мнение... Аз лично избрал кръглия фар ?. Колата е 70-тарска, че даже и от последната година на десетилетието, което я прави специфична до известна степен. Освен това си е без спойлер, а комбинация от гладък заден капак и правоъгълен (както аз му казвам) фар е малко странна. Всъщност лично на мен винаги ми е било малко странна идеята за осъвременяване вида на по-стари модификации, за разлика от обратния процес. Но това си е лично мнение. Интересно е, когато има различни идеи и концепции. Ето една, която предполагам всички знаем и предполагам, че повечето от нас харесват.

При всички случаи аз очаквам интересно развитие и пожелавам само приятни емоции с този проект!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, rsk написа:

Честита придобивка и от мен!

Малко е досадно всеки да си казва предпочитанията за бъдещите концепции на несобствените проекти, но и аз няма да успея да се въздържа и ще пльосна мнение... Аз лично избрал кръглия фар ?. Колата е 70-тарска, че даже и от последната година на десетилетието, което я прави специфична до известна степен. Освен това си е без спойлер, а комбинация от гладък заден капак и правоъгълен (както аз му казвам) фар е малко странна. Всъщност лично на мен винаги ми е било малко странна идеята за осъвременяване вида на по-стари модификации, за разлика от обратния процес. Но това си е лично мнение. Интересно е, когато има различни идеи и концепции. Ето една, която предполагам всички знаем и предполагам, че повечето от нас харесват.

При всички случаи аз очаквам интересно развитие и пожелавам само приятни емоции с този проект!

 

Точно! В момента се чудя какъв цвят да са ми бъдещите 14-ки... Имам извратеното желание да сложа жълти - преди карах Жигула с жълти, сега имам Ниса с жълти и накрая на Шкодата ще са си сребристи...

Аз ще поспамя - вертикалният стоп си е вертикален (мда, и аватара ми е баш такъв стоп неслучайно). Харесвам правоъгълния, харесвам и маската от GLS/Garde/Rapid, ама по ми харесва старият вариант. Най ми се е*е, ама по ми се пие!

На мен дори отзад ранните Шкоди по ми харесват, отколкото отпред, и то точно във варианта без спойлер.

Таа - ще пробвам на 14 с тасове и рингове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, rsk написа:

Освен това си е без спойлер, а комбинация от гладък заден капак и правоъгълен (както аз му казвам) фар е малко странна....

 

Даже абсурдна. На едно мнение сме, Роска. Не само, че са различни моделни години, а и като визия не е добре.

Аз затова написах в горния пост с уговорка, че не ни е ясна бъдещата визия на колата. Правоъгълен фар само със заден капак със спойлер!

И да си кажа мнението за Естел1. Първите без спойлер и 14ки джанти не ми харесват. Задницата без спойлер няма завършен вид.

С 14ки джанти, автомобила стои несъразмерен. Това е "поправено" с 13ки джантите и спойлер на задния капак от 81ва г.

Защото дизайна на Естел 1 е напредничав и актуален години напред. Някак си се откъсва от ретро визията и хром епохата.. Затова тези Шкоди са едни от малкото соц. автомобили, да не кажа единствени, на които им вървят ляти джанти.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, rsk написа:

Честита придобивка и от мен!

Малко е досадно всеки да си казва предпочитанията за бъдещите концепции на несобствените проекти, но и аз няма да успея да се въздържа и ще пльосна мнение... Аз лично избрал кръглия фар ?. Колата е 70-тарска, че даже и от последната година на десетилетието, което я прави специфична до известна степен. Освен това си е без спойлер, а комбинация от гладък заден капак и правоъгълен (както аз му казвам) фар е малко странна. Всъщност лично на мен винаги ми е било малко странна идеята за осъвременяване вида на по-стари модификации, за разлика от обратния процес. Но това си е лично мнение. Интересно е, когато има различни идеи и концепции. Ето една, която предполагам всички знаем и предполагам, че повечето от нас харесват.

При всички случаи аз очаквам интересно развитие и пожелавам само приятни емоции с този проект!

 

 

Благодаря!

 

Отосно комнтарите и мненията - коментирайте, коментирайте! Интересни дискусии се получават и много идеи :) То аз по принцип си имам за всяка кола концепция още от началото, но някои неща се променят с времето и плана е разтеглив :)

 

Днес като ми остане време ще пусна новата тема с подробности и повече снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, joro-120L написа:

 

Даже абсурдна. На едно мнение сме, Роска. Не само, че са различни моделни години, а и като визия не е добре.

Аз затова написах в горния пост с уговорка, че не ни е ясна бъдещата визия на колата. Правоъгълен фар само със заден капак със спойлер!

И да си кажа мнението за Естел1. Първите без спойлер и 14ки джанти не ми харесват. Задницата без спойлер няма завършен вид.

С 14ки джанти, автомобила стои несъразмерен. Това е "поправено" с 13ки джантите и спойлер на задния капак от 81ва г.

Защото дизайна на Естел 1 е напредничав и актуален години напред. Някак си се откъсва от ретро визията и хром епохата.. Затова тези Шкоди са едни от малкото соц. автомобили, да не кажа единствени, на които им вървят ляти джанти.

 

Що бре, с правоъгълен стоп и без спойлер ще е нещо като 105S/GLS?

А за най-ранната визия, субективно не съм съгласен с теб. Има голям чар в колите без спойлер, 14-ки и рингове (за което приветствам Момчил) и някак по-изявената характерна стойка на задните колела, вина за която имат полуосите (сещате се).

Редактирано от desislav stanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има гоУема джанта и ще е на земята! Факт! :D

 

За задницата едно е сигурно - със стария стоп ще е. Японковия много ми харесва, но единствено не ми се връзва с хромираните елементи - бронята хром, с японков стоп - не не не! :D А колкото се отнася до капака без спойлер - страшно много ми допада. За съжаление май ще се простя с него, не е читав. Винаги мога да си затворя дупките на някой друг, но това също ще стане ясно в процеса на работа. Притеснява ме как ще седи като е с ниско окачване. Дори със една витка надолу отпред, колата цялостно променя стойката и линията си. Имайки предвид и наклона на долу при задната линия, именно там е много ценен спойлера. Не знам още... това ще се реши в процеса на работа

Редактирано от __smirnoff__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, desislav stanev написа:

Що бре, с правоъгълен стоп и без спойлер ще е нещо като 105S/GLS?

 

Никъде не съм писал за стопове. Също и 105S/GLS не знам как се вписват в това изречение.

 

Преди 4 часа, desislav stanev написа:

А за най-ранната визия, субективно не съм съгласен с теб

 

ОК.

 

Преди 3 часа, __smirnoff__ написа:

А колкото се отнася до капака без спойлер - страшно много ми допада.

 

Тогава забравяш за правоъгълния или елипсовидния фар. Само кръгъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, joro-120L написа:

 

 

 

Тогава забравяш за правоъгълния или елипсовидния фар. Само кръгъл.

Напълно съгласен и единодушен с Жоро, ако трябва да съм напълно сериозен.

Е, има и още една възможност - четири кръгли.

п.п. Жоро, 105S/GLS е модел, измислен от мен. И аз като Кирето...?

Редактирано от desislav stanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята модификация ще е нещo от сорта на 120 Li (от лукс и от Иво) :D 

или 120 MLi (много лукс за Иво) :D

Редактирано от __smirnoff__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.