Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
преди 32 минути, DoH_KuXoT написа:

какво стана, имаше доста ниски температури тия дни, има ли драми с акумулатора ? 

Ами с тез дни имах пробеги и м/у другата колата е в гараж под апартамент (не пада под +10 градуса) , поради това няма инциденти.

Но все пак не можах да разбера характера на този тип акумулатори и все още се боя дали ще изживея някое главоболие в най неочакван момент.

Но следя напрежението на акумулатора през ден-два. Ако падне пак до 11.40 Волта ще го зареждам със зарядно.

Ако някой ме светне и ми каже че този вид акумулатор може да издържи дълго време с много ниско напрежение и пак може да се съживи, ще съм по спокоен.

Такива мити работи... :)

А при Вас как е положението?

 

 

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

При мен Пасат-а го усетих, че почва да пали все по-мудно 3-4 дена и реших да заредя акумулатора. Сложих го на умното зарядно, стоя 6-7 часа и светна зелената лампа, че е готов. Сложих го на колата и след 2 дена пак започна да пали мудно и след 2-3 дена не можах да запаля. Реших и аз да го съживявам и долях дестилирана вода, пак на зарядното и преди да го монтирам реших да го тествам с товарна вилка при кварталния магазин за акумулатори и показа 8 волта, т.е. след 2 зареждания и доливане на дестилирана вода акумулатора си беше отишъл. 

Харесах си нов акумулатор (Ексайд премиум 77/760) и нося стария за изкупуване - в магазина ме питаха дали искам пак АГМ, аз викам НЕ. Продавача вика ми защото стария ти е такъз, затова питам ?!? Малко се изненадах, защото никъде по акумулатора не пишеше нищо, като АГМ или друго, което да ме подсети, че е такъв. Пишеше, че е БАНЕР и "Фолксваген оригинална част за вграждане". Та така, оригиналния акумулатор умря след 8 години служба. Надявам се новия да изкара поне наполовина.

Публикувано

Не може да е AGM и да му доливаш десилирана вода. Или не е AGM или не е имало киселина вътре. AGM-a, е необслужваем тип батерия.

Публикувано
преди 19 минути, lyubcho88 написа:

Не може да е AGM и да му доливаш десилирана вода. Или не е AGM или не е имало киселина вътре. AGM-a, е необслужваем тип батерия.

Сега, като го казваш това, се сещам, че аз занесох 2 акумулатора за връщане. Вторият беше от Тигуан 2014 и вероятно той е бил АГМ. Въпреки, че продавача ме пита кой от старите акумулатори е от моята кола, може да е искал просто да ми продаде АГМ, нали са по-скъпички.

Публикувано

Темата с доливане и съживяване на акумулатори ми е много позната ... преди повече от 10 години имах един акумулатор на 6+ години , който почна да умира . Четох доста литература за акумулаторен екзорсизъм и започнах да се правя на Бог ... купих киселина , мих и плакнах акумулатора докато спря да излиза утайка , разредих киселината , заредих го и резултата беше , че го издадох в магазина с нов електролит :)

Публикувано

Аз знам, че след 4г нагоре всяка е подарък :D

Публикувано
Преди 1 час, stanley написа:

Сега, като го казваш това, се сещам, че аз занесох 2 акумулатора за връщане. Вторият беше от Тигуан 2014 и вероятно той е бил АГМ. Въпреки, че продавача ме пита кой от старите акумулатори е от моята кола, може да е искал просто да ми продаде АГМ, нали са по-скъпички.

 

преди 20 минути, lyubcho88 написа:

Аз знам, че след 4г нагоре всяка е подарък :D

 

Доколкота четох по интернет и набрах практика, AGM акумулаторите би трябвало да са наистина по издържливи. Нормален акумулатор ако "издъхва" за 6-7 години, АГМ акумулатора би трабвало поне 6-7 години да не издава фронта, ако разбира се не се получи мъртва клетка или подобни неочаквани дяволски работи.

Моя акумулатор падна до 11.2 волта но след едно зареждане и 450 км пробег, пак се посъживи. Колата е от 2013, на акумулатора му е 6-та навършена година.

Да видим до колко още ще го изцеждам. ? .... или някой де ще дойда и ще рева че не запали и се похарчих, че дано да не е сюрприз някакъв.

Публикувано

До няколко дни го дават да падне на около -11°С и ще си покаже.

Публикувано
На 2.01.2019 г. at 17:22, lyubcho88 написа:

До няколко дни го дават да падне на около -11°С и ще си покаже.

 

Разбира се, че ще си покаже! Като те ударят едни 200-350 кинта през джоба може и леко да ревнеш.?

По темата: Не се опитвайте да зареждата AGM с разни там лидълски и кауфландски зарядни. Тези акумулатори се зареждат единствено и само със зарядни, в чието ръководство пише, че могат да зареждат въпросният тип акумулатори.

Те не са особено евтини и не влизат в търговската стратегия на въпросните хипермаркети.?

Публикувано
Преди 11 часа, K0K0 написа:

По темата: Не се опитвайте да зареждата AGM с разни там лидълски и кауфландски зарядни. Тези акумулатори се зареждат единствено и само със зарядни, в чието ръководство пише, че могат да зареждат въпросният тип акумулатори.

На моето зарядно закупено от ЛИДЛ пише, че може да зарежда и АГМ акумулатори.

Тъй като не съм инженер, първо чета инструкциите и после започвам да ползвам , противно на 90% от хората в БГ :)

Публикувано
Преди 12 часа, K0K0 написа:

 

Разбира се, че ще си покаже! Като те ударят едни 200-350 кинта през джоба може и леко да ревнеш.?

По темата: Не се опитвайте да зареждата AGM с разни там лидълски и кауфландски зарядни. Тези акумулатори се зареждат единствено и само със зарядни, в чието ръководство пише, че могат да зареждат въпросният тип акумулатори.

Те не са особено евтини и не влизат в търговската стратегия на въпросните хипермаркети.?

И какъв е проблема и с електроцентрала да го зареждам? Просто трябва да може да се регулира тока на заряд да е по-малък от тоя дето си зареждаш оловно-киселинния. Лидл-ското заеядно е процесорно и има няколко етапа/цикли на заряд и поддръжка, което позволява да пълни вашите батерии на 100%, което не се случва никога в автомобила. Говоря за малкото 3.5А. Просто трябва да имаш търпение и да зареждаш с нисък ток.

  • 3 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Акумулатора изкара зимата успешно, мисля че ще държи още фронта.

Засега го зареждам на месец по 1 път ако нямам дълъг пробег. Предимно карам из града и то за кратко време.

Ако карам извънградско, акумулатора се зарежда за 2-3 часа.

след 20-25 дена престой напрежението спада до 11.7 - 11.8 Волта, но пак си пали колата.

Акумулатора кара 7-мата година. Да ми издържи още 1-2 зими и ще го обява за "The Best Car Accu Type".

М/у другото, за инфо; Зареждам акумулатора директно през буксата на запалката която е в багажника. Зарядното което закупих има оригинална букса за зареждане през запалката.

Редактирано от Levcho
Публикувано

Колега, ако след 7 години изкара още "1-2 зими", трябва да му връчат ордер Стара планина 1ва степен

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано
На 18.04.2019 г. at 18:59, sauber написа:

Колега, ако след 7 години изкара още "1-2 зими", трябва да му връчат ордер Стара планина 1ва степен

Аз съм доволен и на петичка. След това нов.

Публикувано

Наскоро ми умря един 3 годишен Монбат. Окото - зелено, напрежението 12,5 в, ток- толкоз, че лампите не се виждат да светят. И то запали в гаража без проблем, карах 10 мин и я оставих - след още толкоз- няма никой.  Бях доволен от таз марка, когато акумулаторите се доливаха.

Публикувано

То и аз се бях видял в чудо с тези акумулатори. Чисто нови от магазина и умират. Вече трета година карам с гигават, който отначало също умираше. Накрая се изнервих и тази година в един смразяващ, мрачен и депресиращ следобед  - свалих стартера, отворих го и четките му се разпаднаха, смених целия четкодържател и пали на кибрит. Иначе едно съм разбрал - тръгнеш ли да му доливаш дестилирана вода... считай го за пътник, всички акумулатори, които дадох по магазините бяха умрели след доливане на вода. Зареждах ги с китайско зарядно с таймер в контакта на всеки 3 часа по 30 мин. почивка(за да не му седя на главата постоянно) за да успокои кипенето, да изстинат клетките и други такива глупости. :D Накрая си отиваха безславно. Гигавата ми излезе на далавера, дадох 3 акумулатора, а в магазина смъкваха 20 кинта на акумулатор. :D

  • 5 седмици по-късно...
Публикувано

Ми аз винаги съм си поддържал ел инсталацията във форма и акумулатор под 7 години не съм сменял, дори и обикновенните на жигулата. Сега съмс оригиналният на варта, вече 5+ гонини работи.

Какво правя допълнително: Стсрт стоп я гася моментално, зареждам на около два-три месеца с интелигентно зарядно от най-простите (няма специално за АГМ програма) директно на колата.

Винаги SOC  ми седи на 80%, напрежението лятото е около 12.3В след две седмици престой, зимата е около 12.1-12.2В селед седмица престой. Като пали, неиздава съобщения за слаб акумулатор, тествах го с вилка за спорта когато бе 4 годишен и ми показа 85% капацитет.

Но съм съласен че добрият акумултор заминава изведнъж, качваш се зима или лято и незавърта хич, само лампите светят. Така поне от опит казвам. От българските съм ползвал Искра и съм оставал много доволен. Служебно сме купували много от Монбат АГМ за комуникационна техника 165Ач по спомени в серия за 48Вт - заминаха за две години зорлем, после на Ексайд и вече 7-8 година джиткат (същият токоизправител на Беннинг).

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.