Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Superb II (Шкодата на Стуцата)


Stucata

Recommended Posts

Да, правилно си усетил! Малко допълнителна информация:

1. Сеатът е скрита лимонка :) Впрочем аз много се кефя, че върви толкова добре! Фен съм на Сеат - имал съм собствен Леон 2 с 1.8тси (като на Супърба, но преди ревизията), а бащата си кара още неговия астматик 1.6. Леонът в сравнение със Супърба е по-лек с ок.150 кила. На следващо място разполага със 180 ВАГови коня (т.е. 100% е поне 190, ако бъде замерен на дино!) и е FR, т.е. настройките му не са като на обикновения. Това обяснява как не мога да му дръпна повече от кола и половина. Впрочем (май) вече е мапнат и ще стриже в горния клас :D

2. Относно BMW-тата - и двете са с автоматични скорости, като при фейслифтовия (мапнатия от Сами, който е и 4х4) съм чел, че смяната на предавките е подобрена. Затова до края на клипа седя на 1 кола пред мен, но това което не се вижда е, че всъщност започвах баааавно бавно да го застигам (подобно на Маднесовия). Иначе на top speed двата дизела биха били. Отговорът на това как успявам да дръпна единия и да държа втория е аналогичен на обяснението със Сеата - Супърбът ми е най-лекия възможен (ръчка, предняк :D , т.е. ок.1400-1450кг. +/-). BMW-тата са над 1700кг. 

 

Иначе, аз съм мноооого далеч от мисълта, че Супърбът ми е "сила". Той не е спортна кола и никога няма да бъде. Просто стана един по-приятен за каране автомобил в сравнение със стоковото му състояние :)

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Дойде време и за малко интериорни подобрения. Днес богът на осветлението (и мултимедиен магнат, на когото много благодаря за свършеното!) бай @JORDITO "освети" Супърба с ледове:

1. Осветление в багажника.

2. Плафони над регистрационната табела.

3. Плафон над задния ред седалки.

4. Плафон над предния ред седалки.

5. Осветление в краката отпред.

6. Крушките в огледалата.

 

В този ред са и снимките:

 

 

IMG_20181230_145529669_HDR.jpg

1546176795405.jpg

1546176571608.jpg

1546177440031.jpg

1546178425394.jpg

1546177069945.jpg

1546177615428.jpg

IMG_20181230_145609935_HDR.jpg

1546184035896.jpg

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления на шофера и на майстора :)

Я кажете, какви сложихте на рег. номер, че аз съм сложил едни от Ауто про, но осветявам и цялото платно зад мен. Виждам, че на Супърба доста дискретно светят.

 

Поздрави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Voyslav Filipov написа:

Я кажете, какви сложихте на рег. номер...

ВАГ-ови ОЕМ плафони ;) Ето ги:

 

 

IMG-335f5448b23982ebe8566298b63c0a03-V.jpg

Редактирано от Stucata
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От толкова ЛЕД, лятото ще караш без нужда от климатик! :D:P Добре се е получило, поздрави за резултата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита 2019г.!

Честно казано изобщо нямах намерение да оледявам предницата, защото винаги съм твърдял, че съм си ОК с жълтурчетата. Уви, след като оледихме интериора, това някак си "задължава" да се ъпгрейднат и предните светлини. В противен случай естетически не седи ОК. Получава се доста тъпо като отключиш колата вечерта, светне бялата светлина в купето и в огледалата, а отпред...кандилцето мъждука в мизерно жълтичко :D  Та още вчера си говорихме с бай @JORDITO да оправим и предницата. И така, първото нещо по колата за 2019г. е оледяване на фаровета за мъгла , които осветяват пътя и при завиване (cornering функцията). Цокъл H8, 6000 келвина (по описание от обявата в нета). Ледовете за късите и тези за дневните/дългите/габарит (последните 3 са на една крушка) също вече са поръчани и в рамките на месеца би следвало да са тук. Ето снимки от процеса на смяната крушките на фаровете за мъгла и резултатът:

 

Малко демонтаж:

1546364497679.jpg

1546364628763.jpg

1546364664384.jpg

1546364713263.jpg

1546364759250.jpg

 

Амон Ра :D :

1546366738537.jpg

 

Все още само единият е сменен, за сравнение:

1546366794655.jpg

 

IMG-8407509e1726e8eb98f6de8fd879442e-V.jpg

Редактирано от Stucata
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и тук все още само единият е сменен:

1546366834702.jpg

 

Тук съм на тъмно, като горе са Осрам найт брейкър на късите, а долу ледовете

1546367075720.jpg

 

Тази снимка е за да се види горе-долу как фарът за мъгла осветява странично, колко разпръсква настрани (иначе светлината е смесена с тази на Осрама на късите):

1546366973658.jpg

 

"Преди-след" фронтално, но май през камерата на телефона не може да се долови ефекта...

1546367233528.jpg

 

"Преди-след" на стената, като на първата снимка (тази "преди") фаровете за мъгла са тези, които светят на 20-ина санта от пода, първата линия. На снимката "след" тази линия се е поразмила и светлината е станала по-бяла. 

1546367169425.jpg

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре тръгва годината за този автомобил. Пожелавам му, глезенето да продължи така и за напред!

 

Браво за последните ЛЕД ъпгрейди и голямо браво за цялостния проект!

Като семеен човек, единственото което ми идва на ум да попитам е, как ти го позволява всичкото това жена ти :D 

Наистина не знам как го постигаш, но мисля, че няма да е лошо да организираш един ускорен курс ("За успиване на булки", примерно), за да можем и останалите семейни да пораздвижим проектите ?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sharpshooter_, годината наистина тръгва ударно за колата и в рамките на този месец (дай боже нещо да не се оплеска!!!), освен "светлина-тунинг", ще има още интересни промени :)

Относно жената...честно казано и аз не зная как ме търпи! Само знам, че тя знае, че нищо ново по колата няма да е последно, а също така, че приоритетите ми (често се майтапим така) са: 1) колата, 2) семейството и 3) всичко останало ? Нещото, с което се опитвам да я успокоявам е, че по-ресурсоемките подобрения са вече в миналото и бъдещите са сравнително бюджетни. Уви, това май не е много вярно ? Дори има неща, които са толкова скъпи, че всички ъпгрейди сумарно може не направят цената им - за пример: https://www.bg.recaro-automotive.com/produktovi-oblasti/cedalki/produkti/pregled/recaro-style.htmlhttps://www.bg.recaro-automotive.com/produktovi-oblasti/cedalki/produkti/pregled/recaro-ergomed.htmlhttps://www.bg.recaro-automotive.com/produktovi-oblasti/cedalki/produkti/pregled/recaro-ergomed.html Две предни седалки от тези (адски удобни са, а и това не са Рекаротата, които се вграждат серийно примерно в Шкода) струват около 10 000 лева... Майка плаче! Както и да е, "продължаваме напред", само да сме здрави! :)

п.п. ...и да има някой лев, че иначе... 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.12.2018 г. at 0:41, Stucata написа:

ВАГ-ови ОЕМ плафони ;) Ето ги:

 

 

IMG-335f5448b23982ebe8566298b63c0a03-V.jpg

 

Снимал ли си ги отгоре? Искам да видя дали на префейса ще стане като захват (там има едни пластинки)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.01.2019 г. at 21:58, Stucata написа:

...и тук все още само единият е сменен:

1546366834702.jpg

 

Тук съм на тъмно, като горе са Осрам найт брейкър на късите, а долу ледовете

1546367075720.jpg

 

Тази снимка е за да се види горе-долу как фарът за мъгла осветява странично, колко разпръсква настрани (иначе светлината е смесена с тази на Осрама на късите):

1546366973658.jpg

 

"Преди-след" фронтално, но май през камерата на телефона не може да се долови ефекта...

1546367233528.jpg

 

"Преди-след" на стената, като на първата снимка (тази "преди") фаровете за мъгла са тези, които светят на 20-ина санта от пода, първата линия. На снимката "след" тази линия се е поразмила и светлината е станала по-бяла. 

1546367169425.jpg

 

Поздравления за поредният ъпдейт :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Voyslav Filipov не стават за префейса. Взимаш 2 бр. Нарва C5W и получаваш същия ефект. Прекодираш ги с VCDS и минаваш без съпротивления. 

res_f6b55b74c9356733021c7d7c0c86909a_ful

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JORDITO каза, че само балъците нямали камера за задно виждане, а баш майсторите само с такава паркирали... От днес нататък съм в клуба на баш майсторите :)

Процесът продължи ок.4 часа:

1. Всичко започна с малко разпарчетосване на пластмасарии с една палава оранжава шпатулка:

1546713107199.thumb.jpg.792f77a68be75f67cd6653328ef14205.jpg

1546713138231.thumb.jpg.475b97fc7802aaf37293dff6390bd70e.jpg

 

2. Набрахме малко ток от запалката в багажника (тук се вижда директно резултатът, т.е. токът вече е краднат, кабелът е изолиран и през "запалката" пердаши нагоре към горната част на багажника, за да влезе през гумения маншон в петата врата, който се вижда на следващата снимка):

1546713227245.thumb.jpg.4c5104ec0705055f2c9e8aa8239710be.jpg

 

3. Кабелът с тока, който взехме от запалката трябва да се промуши през гумения маншон (врътня е!), за да стигне до багажника. Виждат се и кабеляците, които вече са прокарани през маншона:

1546713424350.thumb.jpg.b6a2d8bc1d94d845f6139463a17a4e8d.jpg

1546713483270.thumb.jpg.f4f63f9e99be344a8e8a3432a907e5c2.jpg

 

4. И разкостихме багажника:

1546713303988.thumb.jpg.2c9b1c90393a1b26c616e04d246f4e05.jpg

 

5. След като кабелът премине през маншона, той трябва да се отправи, образно казано, в посока регистрационната табела. Супърб II, както знаете, е с двойно отваряне (twin lock). Тази система все едно има  два чифта панти - веднъж за отваряне тип хечбек и втори път - тип седан. Това затрудни процеса, защото след достигане до петата врата, кабелът първо трябва да се прокара през извитата дъговидна тръба, която се вижда на снимката - тя е в средата на петата врата и служи за отварянето на багажника като седан:

1546713272150.thumb.jpg.3d18047f02e683876d25865ad39eefbc.jpg

 

Ето я пак, за по-ясно - горе в дясно на снимката е тръбата, която се извива нагоре и назад. Иначе, преди да влезе в нея, снопът с кабелите върви под стъклото - онова жълтеещото е дунапренът, в който са увити:

1546713456402.thumb.jpg.1eaaa994d979b97083c580a2f8e34cbf.jpg

 

Трансформърс, бате :) Отворени са и двете врати на багажника - както хечово, така и седански:

1546713363485.thumb.jpg.2cb4b883c5c7ab355e824d70995bb1f6.jpg

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6. Снопът е прокаран до задната част на петата врата. Свързано е и релето (виси най-долу на снимката):

1546713519886.thumb.jpg.5d00413fb4a54e2ee80aaad848b92cd9.jpg

 

Снопът и релето са културно изолирани (да не дрънчат при минаване през неравности) с дунапрен (след това са пристегнати с любимите...опашки на свинята):

1546713744175.thumb.jpg.37b5a4b1812d60ca0b126a5a9a5f17e0.jpg

 

И цялото това "вързопче" е заковано със свински опашки в кухината на багажника:

1546713769509.thumb.jpg.1540ecea247a1526a663dd9852de954c.jpg

 

7. Супърб II facelift има 2 бутона за отваряне на багажника - един за отваряне тип седан (ляв бутон, точно в средата на багажника) и един за хечово отваране в дясно (префейса има  само един бутон). Логично, зашихме камерата на мястото на централния бутон (то пак си има бутон за отваряне, но е по-къс). От задната страна на камерата се наложи да я прихванем с планка от Рапид (ако не ме лъже паметта), като @JORDITO си е играл и си е изрязал гумени уплътнения (беличкото между планката и боята на багажнила), за да не ляга планката директно върху метала (или върху прокъсаните прозрачни фолиа), а и с цел да изолира по-добре от влага:

1546713589029.thumb.jpg.879dde1ed14ae83bbf5c63025e4f0dee.jpg

 

И самата камера:

1546713715564.thumb.jpg.6236354e3834b2830c3dac625244c703.jpg

 

8. Следва прокарване на видео кабела през тавана до медията на колата:

1546713651045.thumb.jpg.0c6f1b105e337cc1f6c7d6ff7806e759.jpg

 

И накрая малко образ :)

1546713804209.thumb.jpg.3c0ef8663ae4bb10ad7356ba9f875bcf.jpg

 

Евала, Жоре, майстор си! ;)

Редактирано от Stucata
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Milen Dimitrov написа:

Това на Болерото ли го пусна или смени медиата?

За момента бай @JORDITO само прокара инсталацията на камерата и я свърза за проба (дали работи) с една негова, налична медия. Рамката не е сложена, не е щракната, а само е наложена, затова има луфт.

1546797395578.thumb.jpg.158bc82dd9685e2d0417bee4904a3519.jpg

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, JORDITO написа:

@Stucata а саундъ а :) Болерото нали е топ според "оем класиците"

Китаецът, който сложихме за проба (не зная кой модел беше) не прави чудеса, но вдига нивото на звука, излизащ от стоковите колони до степен, че лично мен ме отказва да им търся афтърмаркет заместител (ако сложа и аз медия, че за сега съм си със стоковото болеро). С китайчето звукът е по-силен и по-ясен, а благодарение на широкия еквалайзер се постигат доста добри къстъм настройки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междувременно с бай @JORDITO опаткахме поредните крушки от серията оледяване - сменихме тези на лупите (късите). Сменяме ги поетапно, защото идват по разлипно време от САЩ, пардон от Китай :D

Светят бяло, с 6000 келвина (фаровете за мъгла са 6500к и мнооого леко лилавеят, но нито

дразни, нито е селско). 

1547278665934.thumb.jpg.138b8c40ac3f3c4b1098df22e902debb.jpg

 

С активно охлаждане:

1547278692373.thumb.jpg.751fe0f99cdbc0127a0bdb07de1c1fcd.jpg

 

Адептерите (металните пластинки) на фабричните крушки са с квадратен отвор и не стават за ледовете. Затова трябваше да се действа на момента и хубаво, че Жорката си има агенти всякакви, та за 30-ина минути набавихме и правилниъе адаптери - такива с кръгъл отвор.

1547278871139.thumb.jpg.3f678e6becb725cc5c105a33bfa8dd8a.jpg

 

Малко колажни снимки "преди-след", от които за съжаление не може да се долови иначе доста голямата разлика. На първата са светнати само къси:

1547221385041.thumb.jpg.7bf7b0718b008822339a48c4fed62985.jpg

 

На тази са светнати къси и фарове за мъгла (от тези за мъглата с 6500к се вижда как леко лилавее долу):

1547221437071.thumb.jpg.59c10aefcc64a176635af0cc91a320ad.jpg

 

И франтално само на къси:

1547221538419.thumb.jpg.3613f25b5a39a985b1c4ca56273b588a.jpg

 

Къси и мъгла:

1547221591746.thumb.jpg.655705ab6f83862b33a39369ab1f8f63.jpg

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! За късите си взел лед с намален размер на вентилатора. И браво за пластините, аз ги чаках 2 месеца след като дойдоха крушките.

На тази марка/магазин в Ali Express има и крушки p21w които не дават грешка. С такива съм аз на дневните за да е лед/бяло всичко по предницата (знам, че дневните си светят самостоятелно, но първо с ледовете е по-видимо и по-красиво, и второ АЗ ЗНАМ, че са различни)  и на задния ход, като там ефекта през нощта е супер видимост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, Izolini написа:

Значи тях още ги чакате?

Да, там е много тегав цокъл за намиране на качествен лед.

А иначе на задната, колата е оригинално от завода с ледове.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.