Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Драг, писти, ластици, съревнования и тестове на спортни коли


Stucata

Recommended Posts

Най-добрия SUV,който съм имал удоволствието да карам,точно с този мотор!Няма клатене(нормално за Жипките)все едно си на релси.И си върви стабилно,както се вижда?

Не знам @Bondo що му се пъне с тоя миксер??

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @Stucata " - Динамичните характеристики на двата Автомобила са много близки. Теглото на "Range"-а му изяжда мощността..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @tuningmania,изяжда ти главата теглото?виж,че и след 200 не може да го стигне.А в началото,ебаси ластика му разтегли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, igeorgiev82 написа:

Не знам @Bondo що му се пъне с тоя миксер??

Рейнджа ни се напъна, той първо беше отзад ;) Пуснахме го да мине пред нас и газ след него, за да видим какво ще излезе :) Лично аз съм изненадан, че Рейнджа бримчеше до 250 км.ч. без проблеми. След като на "загрявката" установихме, че не е 3ка джизил, очаквах макс на 200-220 да го застигнем и след това "чао-чао". Моят опит с гонки с джипки показва, че след 200 се задъхват, в т.ч. G500 от 2004г. примерно. Но тоя Рейндж е кат дива свиня!!! 

 

@tuningmania, за инфо - теглото му е 2330кг.

 

Подозираме, че това е Рейнджа:

https://www.auto-data.net/en/land-rover-range-rover-iv-5.0-v8-510hp-awd-automatic-23034

 

Но не беше този отдолу, защото има красиви кюнци, а този от гонката е с две пишони надолу :)

 

https://www.auto-data.net/en/land-rover-range-rover-iv-facelift-2017-svautobiography-dynamic-5.0-v8-565hp-awd-automatic-supercharged-31386

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Stucata написа:

Лично аз съм изненадан, че Рейнджа бримчеше до 250 км.ч. без проблеми.

Разграфен е до 240км/ч.и после стрелката продължава към нулата?.

 

преди 53 минути, Stucata написа:

Моят опит с гонки с джипки показва, че след 200 се задъхват

V8 друго поколение муцка,няма общо със старите бангии.Туй няма задъхване,само в резервоара?.Точно тоя модел Жип е брутален,дееба и ингилизите,направили са го перфектен,ама не случайно е и по скъп от М-ки и АМГ-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя горчив опит с един Спорт беше, че на 230 заминаваше бавно напред ? Не помня тогава дали вече бях а ремап, но определено ме впечатли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не разбирам как сравнявате аеродинамична тухла с автомобил при скорости над 200km/h ;) 

 

PS: За тия скорости по тия магистрали и наличие на бая трафик ... :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, PRR написа:

Аз пък не разбирам как сравнявате аеродинамична тухла с автомобил при скорости над 200km/h ;) 

 

PS: За тия скорости по тия магистрали и наличие на бая трафик ... :unsure:

Моята случка е от преди 4-5 години, тогава нямаше кой знае какъв трафик, но понякога се случват и такива неща .... ?

 

received_1431926320299779.jpeg.19fd5d7058f29efe0fb7800fede13e8e.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Най-накрая набавих собствен материал за сравнение между "обикновеното" Renault Megane RS (280к.с., автомат, преди да сложат филтъра за твърди частици, което е важна подробност) и Renault Megane RS TROPHY (300к.с., автомат, вече с монтиран филтър за твърди частици). Един и същи шофер и един и същи пасажер (язе).

Разликата между Трофи и обикновената RS версия е по-голямото турбо, монтирано в Трофито, различна генерация, в т.ч. липса на средно гърне в Трофито и limited slip diff. Това с филтъра го споделям, защото се прокрадва любопитната информация, че след въвеждането на

GPF, за да задържат конете на обикновената RS версия на 280к.с., тя получава турбото на Трофито (без генерацията му). Колата на @digitalundgrd е баш такава - "обикновената" RS-ка, с турбо от Трофи (ако е вярна информацията), но неговата е ръчка, докато сравнителните клипчета са на RS с EDC автоматична ск.кутия с 2 съединителя.

 

0-200 км.ч. на RS 280к.с.:

 

0-200 км.ч. на RS Trophy с 300к.с.:

 

Звук от ауспуха на RS 280к.с.:

 

Звук от ауспуха на RS Trophy 300к.с.:

 

 

Извод: разликата в ускорението е доста голяма! 280-коньовата започва да тъпче от 6000 оборота до 6500, когато сменя предавка, а Трофито пълни до 6500 без да тъпче. Като цяло разликата е ок.4 сек. до 200км.ч., което е много.

 

Това е Трофи, с характерните за него 19" джанти:

1314214219_IMG_20200419_1953052.thumb.jpg.6e737de3699d640dc5a640da9d3643bc.jpg

461122348_IMG_20200419_1950322.thumb.jpg.d7628e9d34cb722a0f49e7501cf11352.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ме прощават французите , но този аФтомат сменя между първа и втора , че и на трета като дядо с обострен артрит несинхронизирани скорости .. инак гърления звук ми хареса на последното клипче .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Stucata написа:

Да...и с тоя гаден цвят за нищо не става колата. Нашите са най-убави ?

За цвета нищо не съм казал ! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя тия дни едно клипче на същото място на немския аутобан, защото ми е интересно дали съм близо до 300 трофи като вървеж с моето 280 къп, на което по чуждите форуми му казват "малкото трофи" ;)

 

Ако сме кажи-речи еднакви 100-200км/ч, да ги питаш франсетата 10те бона разлика в цената от къде идват като всичко е 1:1 без жантите и няколкото надписа трофи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

За цвета нищо не съм казал ! ;)

Хубаво, ама за автомата изобщо не си прав. Не сменя бавно. От първа на втора не е проблема в автомата, а в това, че колата е предняк и електрониката се чуди да сменя ли на втора или да изчака да хване сцепление и да изцеди още малко преди да смени. Няма тракция, конете са си бая за предно. Иначе автоматът си сменя отлично. Виж, че на първа отива отначало на 7000 оборота. Защо?! Ами защото няма тракция - гумите не загрели, а и асфалтът още не е топъл. След това (все още е на първа!!!) връща на ок.6000 оборота и едва тогава сменя на втора. Това забавяне коства време. Няма да го има при по-добре загрели гуми! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.04.2020 г. at 11:13, Stucata написа:

Най-накрая набавих собствен материал за сравнение между "обикновеното" Renault Megane RS (280к.с., автомат, преди да сложат филтъра за твърди частици, което е важна подробност) и Renault Megane RS TROPHY (300к.с., автомат, вече с монтиран филтър за твърди частици). Един и същи шофер и един и същи пасажер (язе).

Разликата между Трофи и обикновената RS версия е по-голямото турбо, монтирано в Трофито, различна генерация, в т.ч. липса на средно гърне в Трофито и limited slip diff. Това с филтъра го споделям, защото се прокрадва любопитната информация, че след въвеждането на

GPF, за да задържат конете на обикновената RS версия на 280к.с., тя получава турбото на Трофито (без генерацията му). Колата на @digitalundgrd е баш такава - "обикновената" RS-ка, с турбо от Трофи (ако е вярна информацията), но неговата е ръчка, докато сравнителните клипчета са на RS с EDC автоматична ск.кутия с 2 съединителя.

 

0-200 км.ч. на RS 280к.с.:

 

0-200 км.ч. на RS Trophy с 300к.с.:

 

Звук от ауспуха на RS 280к.с.:

 

Извод: разликата в ускорението е доста голяма! 280-коньовата започва да тъпче от 6000 оборота до 6500, когато сменя предавка, а Трофито пълни до 6500 без да тъпче. Като цяло разликата е ок.4 сек. до 200км.ч., което е много.

 

 

 

Ами ето обещаното клипче от мен. Мястото е същото, но не нацелих удобен момент за старт от място. А и 0-100 ускорението е съвкупност от много фактори (умения, гуми, температура на асфалт..)

 

 

За мен е важен вървежът на 280 CUP от 100-200. Мога да кажа със сигурност, че е 1:1 с този на Трофито, което пък затвърждава написаното по-горе инфо, че турбините итн са 1:1 след добавянето на ГПФ филтъра през лятото на 2019 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.04.2020 г. at 17:50, Stucata написа:

Хубаво, ама за автомата изобщо не си прав. Не сменя бавно. От първа на втора не е проблема в автомата, а в това, че колата е предняк и електрониката се чуди да сменя ли на втора или да изчака да хване сцепление и да изцеди още малко преди да смени. Няма тракция, конете са си бая за предно. Иначе автоматът си сменя отлично. Виж, че на първа отива отначало на 7000 оборота. Защо?! Ами защото няма тракция - гумите не загрели, а и асфалтът още не е топъл. След това (все още е на първа!!!) връща на ок.6000 оборота и едва тогава сменя на втора. Това забавяне коства време. Няма да го има при по-добре загрели гуми! 

Късно го виждам. Ама ще се изокам.

Не може при тест за ускорение да оставиш нещата в ръцете на автомата. Аз карам автомат. И знам, че за ежедневна употреба си е "ОК". Но ако искаш да тестУваш силата на колата на писта или на ускорение трябва да я познаваш достатъчно, за да сменяш ръчно в най-подходящия момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Izolini написа:

Не може при тест за ускорение да оставиш нещата в ръцете на автомата. 

Абе, не можело ? Де го пише? ?Оставяш автомата, за да видиш какво може. Все пак идеята бе и да сравним със стария клип, където също оставихме автомата да свърши работата. И без друго, както написах горе, положението с 300к.с. на предно са по-специфични и може да се окаже, че електрониката по-добре ще изчисли нещата на старта поне ? Иначе пичът е ръгач и си цъка доволно и на пера :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Stucata написа:

...положението с 300к.с. на предно са по-специфични и може да се окаже, че електрониката по-добре ще изчисли нещата на старта поне ? 

100% съгласен. 0-100 ще е мега константен с автомата, докато с ръчката от личен опит-> един път 5.8, след това 6.5, 6.0, 6.8 и тн..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...
  • 3 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.