Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Драг, писти, ластици, съревнования и тестове на спортни коли


Stucata

Recommended Posts

По стара традиция, Шкодата трябваше да бие голфа, ама наистина може да има някакви манипулации, за да може голфа да е един калник напред. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, SKODA 105 RS написа:

Шкодата трябваше да бие голфа, ама наистина може да има някакви манипулации

Аз мисля, че единствената разлика между Октавията и Голфа е в теглото. Тия 60кг. никак не са без значение. 

 

Screenshot_20201213-110745.thumb.png.cc0d8c924ea125719fb67fd070ea6c96.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайнерите на Голфа и Фокуса са се придържали към основния дизайн на съответния модел, което прави модела отличим и познаваем като визия. Не съм оглеждал подробно още новата Октавия, но на този етап си мисля, че целия екип, работил над дизайна, включително и ръководството, което го е одобрило, трябва да бъдат сменени. Нищо общо с красивата Октавия 3. Фейслифта й беше недоразумение - видно е, че не се среща често по улиците. Но с четворката направо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фокусът е с бавен класически автомат. Тази кутия няма място в тази кола, освен ако наистина много не ти липсва трети крак.

Интересно ми, как щеше да се представи с ръчна кутия.

А теглото е голям фактор винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, теглото е фактор. Затова, Ники, в Октавията сядаш ти, в Голфа аз. И разцепваме немеца :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Mishelle написа:

Да, теглото е фактор. Затова, Ники, в Октавията сядаш ти, в Голфа аз. И разцепваме немеца :)

Разцепване (с малко) наистина може се постигне с много малки промени. Дори не говорим за тунинг в онзи, истинския смисъл на думата :) Разликата между двете коли на клипчето е страшно малка.

 

Ето една подробност, която още в началото поставя Октавията в неравностойно положение - необходимостта да завърти своите 19ски ;)

Screenshot_20201215-112034.thumb.png.acaaecd58e5f6128709c3aee929e61ca.png

 

Голфът е обут с 18" :)

Screenshot_20201215-111946.thumb.png.955fd2622e844322c325fb561449d14a.png

Screenshot_20201215-112007.thumb.png.c435e9a137bc1746c865b6ed3717b7d0.png

265193730_Screenshot_20201215-1123462.thumb.png.b6158d89ebc07d219178e774b6ee540d.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То от това излиза, че ластика е некоректен. Ама колкото повече явни (включително медийни) достойнства има и биват показвани за една Шкода, толкова повече ще се доближава тя ценово до VW. За съжаление емблемата вече не е достатъчна за да купим по-доброто на доста по-ниска цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, Mishelle написа:

То от това излиза, че ластика е некоректен.

В известен смисъл да, но на това рядко някой обръща внимание. Ние обръщаме, защото сме до болка запознати със сходствата и разликите между колите. Реално от гл.т. на моторизация, мощност и ск.кутии са идентични. Лично за мен обяснението за по-бавното представяне на vRS са:

1. по-голямото тегло, което е решаващият фактор в случая, особено при старт от място (от летящ - не чак толкова и то си личи);

2. софтуерни "чалъми" от рода на по-оптимизирани настройки на DSG при Голфа, например;

3. други (тук попада например различният размер джанти и гуми - по-трудно се развърта 19-ската на Шкодата от 18-ската на Голфа, дори 18" да не е по-лека от 19. Физика :) ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Mishelle написа:

Фейслифта й беше недоразумение - видно е, че не се среща често по улиците.

Явно,не излизаш много??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, igeorgiev82 написа:

Явно,не излизаш много??

Първо и аз така си мислих, като @Mishelle. След това установих, че реално ги има по пътищата, ама мозъкът явно така е програмиран, че засече ли ги, директно дърпа шалтера все едно колата я няма. Чаткаш ли, един вид превенция, да не се стресирам при вида й ? Не съм очаквал, че Шкода ще направят конкурент на Мултиплата, ама ей го(в)на :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Stucata,я пусни оная снимка,до дувара,до митницата,да се възхитим от красотата на Супърб 2 Фейслифт??.И не се прави,че я нямаш вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, igeorgiev82 написа:

@Stucata,я пусни оная снимка,до дувара,до митницата,да се възхитим от красотата на Супърб 2 Фейслифт??.И не се прави,че я нямаш вече?

Ако притежавах О3 fl, нямаше да пиша по форумите или щях да съм анонимен и щях да шофирам с маска на лицето, а ако някой ме вози, бих се возил в багажника, ИВЧО ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, igeorgiev82 написа:

@Stucata пусни снимката,не философствай???

?, че си у топ 10, Чандлър ? ????

 

www.carthrottle.com/post/3lxv73k/

 

1871798219_Screenshot_20201215-2105072.thumb.png.ecc790b207574c8a9808136eda09167b.png

 

Пускай от 02.48 :D

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Stucata написа:

Ако притежавах О3 fl, нямаше да пиша по форумите или щях да съм анонимен и щях да шофирам с маска на лицето, а ако някой ме вози, бих се возил в багажника, ИВЧО ?

IMG_20180502_143019.thumb.jpg.ea4cb08819b6f2c67bd37721d5d75006.jpg

И в тази ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, The Best Forman написа:

IMG_20180502_143019.thumb.jpg.ea4cb08819b6f2c67bd37721d5d75006.jpg

И в тази ли ?

 

Мхм, баш в тази и в багажника няма да й вляза :D Сигурен ли си, че те кефи?! Я, я пак погледни, ама по-отблизо. Това ли те кефи - джанти в калниците само и само да си тръшнат?! Тва 10j ли е? Бордът на джантата е 1 пръст след гумата. Язък, че е OZ Superturismo LM...

Screenshot_20201215-222804.thumb.png.87bf51c40e1df9ce234f2173f11c0912.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся ше има......амаааа,РС-а ставаааа,хубав ееее,има добра стойкаааа??(нищо че визуално са 2 брони разлика

ФанА се за джантите в калниците,а другото не го спомена.Ейййй лъзгавиняк???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@The Best Forman, честно да ти кажа не разбирам какво очакваш да отговоря. Сравняваме тръшнат С2 префейс с О3 префейс ли? Аз не съм фен на подобна визия (в свалено положение), независимо от марката и модела. Създава илюзия за кола без гуми, вдигната на трупчета. Джантите седят навътре, за да може колата да кляка...ми, не е моето. "Meaty tires" фен съм, също и на "sleeper" автомобили, a не на "slammed stance works" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.12.2020 г. at 14:35, igeorgiev82 написа:

Явно,не излизаш много??

Излизам. От 8 сутринта до 9-10 вечерта. Ако е малко, да се разходя и нощем :P

Засичам повече чисти тройки отколкото фейслифта им. Но пък Рапидите са се размножили доста, срещам ги повече от фейса на О-3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 59 минути, Mishelle написа:

Излизам. От 8 сутринта до 9-10 вечерта. Ако е малко, да се разходя и нощем :P

Засичам повече чисти тройки отколкото фейслифта им. Но пък Рапидите са се размножили доста, срещам ги повече от фейса на О-3.

О, има и доста О-3 фейслифт, ама ги засичам предимно в провинцията. Там сигурно естетическите изисквания са на друго стъпало. Но най-много са Супърб 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, Izolini написа:

Но най-много са Супърб 3.

Нормално, това е най-голямата далавера на пазара, ако човек може да си го позволи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.