Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, 

скоро взех Шкода Октавия 3 с хомологация N1 и се води товарна заради ниския данък. От завода излиза така. Искам да я направя по талон да е лек автомобил, но ми казаха, че щом от завода излиза така няма какво да се направи. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и евентуално може ли да се направи нещо?

Публикувано

До "metodi.metonko" - Няма нещо, което да не може да се направи. Потърси Фирма "Техно Тест" или Фирма "TUV Nord". Обаждаш се, казваш какво искаш и ще ТИ кажат как може да стане..

Публикувано

Говорих с ТехноТест и казаха, че нямало какво да се направи ...

Публикувано

До "metodi.metonko" - Сега ще се обадя на един Познат в "TUV Nord" и ще разбера как и какво може и не може да се направи.. Егати..

Публикувано

Хаха Технотест явно нищо не могат ... не знам , защо в ценоразписа им фигурира преглед за преминаване от N1 към М1

Публикувано (Редактирано)

Също и ми казаха, че само шкодите не подлежали на такова преминаване от N1 към M1... tuningmania ако можеш да питаш твоя познат в TUV Nord дали може да се измисли нещо ще съм много благодарен!

Редактирано от metodi.metonko
Публикувано

До "metodi.metonko" - Говорих туку що с моя познат. Каза, че наистина има вариант да не става. Обаче за всеки случай каза, да му изпратиш снимки на няколко Документа на Електронната Поща.. Ще ТИ пратя данните на Лично Съобщение..

Публикувано

Може, може...

 

Немъртвият, когато го купих беше регистриран като товарен 1 + 1 места. Така си пишеше в датския талон. Но си беше оборудван с пътнически салон.

 

То, за това стана скандала с милиционерите - трябвало да има само две седалки, метална мрежа зад тях и товарна платформа след нея.

 

200 лева такса на "Технотест" /по спомен/, 240 лева такса на ИА "Автомобилна администрация" - за да завери сертификата от "Технотест", и от там - в Пътна полиция.

 

По талон, по салон и по всичко, си е пътнически.

 

Така че, става. 

 

 

Публикувано

До "Боре" - Днес разбрах, че има "Skoda"-и, които Фабрично нямат място, където да се захване трети (среден) предпазен колан на задния ред седалки. Въпреки това не виждам причина ако Колегата е съгласен, да не му се направи принудително такова място. При мен на "Octavia"-та едно време дупчиха, заваряваха и я направиха "6+1" и си имаше в багажника две седалки и два предпазни колана и "КАТ" нямаха проблем с това..

Публикувано

Моята си е 4+1 , но пак се води товарна по талон...

Публикувано

Е точно и моята се води товарна и си 4+1, така че не разбирам защо ти трябва да не е N1? С какво те ограничава това?

Публикувано

Единственият недостатък към момента е по-скъпата ГО (с около 30-50%) и винетките в някои държави в Европа.

Публикувано

Искам да я правя такси за това не трябва да е N1

Публикувано

До "chavdarlk" - В коя Застрахователна Компания Застраховката "Гражданска Отговорност" е по-скъпа за Моторни Превозни Средства от Категория "N 1"?

Публикувано

Почти всяка...

Например моята в момента е в Уника, за N1 е 460 лв., а за M1 щеше да е 296 лв.

Между компаниите има и по-малки, както и по-големи разлики, ето и примерна справка от SDI:

M1: https://dox.abv.bg/download?id=85b681c0b8#

N1: https://dox.abv.bg/download?id=a0afaacab7#

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.