Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте,

оглеждаме една шкода от 2015 дсг, на 150 000 хиляди. Може ли да ми споделите интервалите за смяна на ремъци, ролки и колко горе долу искрават сединителите на дсг-то. Благодаря!

Публикувано

Ако знаем какъв е двигателя, на който трябва да се сменят ремъците, ще можем и да отговорим. Това касае и съединителите, които са различни за различните двигатели.

Публикувано (Редактирано)

Съжалявам, не съм уточнил става дума за 2.0 тди 150 конски сили април 2015 е колата на 171 000 км, за жалост нямам повече информация.

Редактирано от Pharmacist
Публикувано

За ремъците не мога да кажа със сигурност, защото съм с предишния модел. Но мисля, че се са 120 000 или 5 години, след това на 80 000.

Съединители - при този пробег би трябвало да приближава края. Но пък годините са малко и ако пробега е навъртян предимно на извънградско може да имат и още над 50 000 живот.

Публикувано

Благодаря, много ! Реално се чудя между два автомобила на сходна възраст и километри, защото сега карам такава служебна, но тя е на много малко километри и няма как да сравня за евентуални проблеми. Пуснах тем да събера мнения, за да се ориентирам в бюджета за обслужване.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Аз мисля че ремъка се сменява на 210х км ако мотора е CLHA или CKFC, първият е 1.6л Дизел, но СКFC незнам колко е.

Публикувано (Редактирано)

Според Бохемия Екип Ауто Плевен, за 1,6 Дизел, CLHA ангренажният ремък се сменя на 150 000 км.

Редактирано от Stiliyan Yonin
Публикувано

210 000 или 5 години

Но има и ремък на маслената помпа,които не го знаят обикновено и не го сменят.А заради него,може да останеш на пътя и 100 процента ,чупиш турбото.

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Ремъка на маслената помпа не е ли вътре в двигателя и да се къпе в масло? Производителя май казва че е несменяем за живота на мотора... Немога да го тълкувам.

Публикувано

Здравейте, и аз да питам нещо по въпроса с ангренажа. Моята Октавия е 2015 2.0 150 hp. Купих я преди десетина дена. Сега направи 4 години. На 32 000 километра е. Смених и маслото и филтрите. Ангренажа ми казаха да не го пипам сега щото е на много малко километри. Какво ще ме посеветвате?

Публикувано

За твое спокойствие може да го погледне майстор дали е напукан.
И аз така я взех моята, но на 90 000 км - карах около година и нещо, и преди навършването на 6-тата го смених.
Задължително с него се сменя и водна помпа (моята беше тръгнала да си заминава).
Иначе интервалът е 210 000 или 5 години.

  • 2 години по-късно...
Публикувано

Това с ремъка немога да го разбера... бях в сервиза на Шкода за водна помпа и непожелаха да ми сменят ремъка. колата е на 104000км и 7 години...

кълнът се че нищо му нямало. Колата е в скандинавието.

Публикувано

Относно ремъка на водната помпа има вече случаи на скъсани такива. С полвин уста дават да се сменя на 300 000. Което с 90 повече от интервала за смяна на ангренажа. А при положение, че се сваля всичко по този възел е хубаво да се направи на куп. Лично мое мнение, че 210 000 е страшно дълъг интервал за смяна на ремък. Аз моята кола я взех на 174 000 и веднага смених ремъка. Въпреки, че от Фолксваген ме убеждаваха, че имам още време.

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

Имаш в предвид маслената помпа?

Публикувано

Извинявам се. Маслена помпа съм имал предвид.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.