Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Или е "заминало" сервото. 

  • Отговори 82
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vladkant

    37

  • lyubcho88

    13

  • joro-120L

    10

  • jorojoro

    5

Публикувано
Преди 8 часа, lyubcho88 написа:

Значи сервото е вързано с помпата посредством едно късо, но по-дебело маркуче.

Да, точно така е. Маркуча с това клапанче го смених с чисто нов, ама се оказа че и старият си беше Ок....

След всички мнения и препоръки които споделихте (за което съм благодарен :) ), остава да сменя тандем(вакуум) помпата, ако и тогава не се оправи отивам на срево.....

Публикувано

А защо не пробваш обратното? Извади маркуча за вакуума от сервото и засмучи. Ако всичко е наред трябва да остане вакуум. Ако е има пробив няма да успееш да създадеш вакуум и ще си смуче до безкрай. Поне на мен този тест ми се струва по-лесен от смяна на помпата :)

 

Публикувано

@PRR благодарско :) така или иначе ще имам време докато закупя помпата т ще го пробвам. Един приятел ми каза и друго, след дълъг престой на колата да измъкна маркуча от сервото, и ако засмуче въздух- значи сервото отпада като вариянт. 

Според мнения на приятели, по скоро е от помпата и то май заради щуцера който се е поразбил при мен, до колкото четох и тук във форума има хора с проблемен щуцер.

То освен помпата и сервото, друго не остана ?

П.П. преди малко гледах цените за нова вакуумна помпа като моята....нещо не ми харесва ?

Публикувано
преди 16 минути, vladkant написа:

П.П. преди малко гледах цените за нова вакуумна помпа като моята....нещо не ми харесва ?

Това ми беше идеята :) Не, че сервото ще е по-евтино, но поне няма да купуваш излишно.

Публикувано

Не е необходимо да вадиш маркуча и да слушаш дали ще смукне въздух. Ако не изпуска вакуум е достатъчно просто сутрин при първо палене преди да стартираш двг да натиснеш педала на спирачката и ако потъне все едно колата работи нямаш загуба на вакуум. Аз имам и при мен сутрин преди палене е твърд, но запаля ли омеква.

Публикувано

Твърд е, паля и потъва.

То друго не остана, маркучите смених. Притеснява ме щуцера, че той ще се окаже виновника

Публикувано
Преди 3 часа, vladkant написа:

Твърд е, паля и потъва.

То друго не остана, маркучите смених. Притеснява ме щуцера, че той ще се окаже виновника

При мен си беше щуцера...

Публикувано

@jorojoro а как го оправи? Бях го мазал с поксипол (от тукашни теми), ама нямаше разлика а и поксипола падна за седмица....

Публикувано

Аз затома намазах със силикон Victor-reinz защото всичко вибрира там и трябва да има еластичност.

Публикувано
Преди 5 часа, vladkant написа:

@jorojoro а как го оправи? Бях го мазал с поксипол (от тукашни теми), ама нямаше разлика а и поксипола падна за седмица....

Един приятел майстор ми го оправи, ама вече не си спомням дали беше с някакъв силикон или и аз купувах поксипол... но оттогава насам го нямам проблема с удървения педал на спирачките...

Публикувано

Здрасте, пак язе ? 

Гоуем досадник съм

Експеримент който токущо си направих, разкачих маркуча от тандем помпа, вакуум ли е, нафтова ли е- не знам ( на снимката), натискам спирачките и както обикноменно на второто е дЪрво....

на разкачен маркуч и като сложа пръст засмуква от помпата, когато издърпам щуцера навън, засмуква по силно. Другото, натискам спирачки и давам газ с помпане, педала слиза до асфалта.....

За мен лично е вакуумпомпа или там както се нарича.

Поръчах една, за цена не ме питайте щот ся ш работа без заплата до края на годината.....

Ще пиша след смяната да кажа дали ще продавам новата вакуумпомпа и ще търся серво, или че всичко е на ред със спирачките :)

20190815_202537.jpg

Публикувано

Проблема е решен! Оказа се вакуумпомпа (нафтова помпа, тандемпомпа- не знам точното наименование ще я кача на снимка), преди малко я смених с чисто нова пиербърг (предишната беше LUK, с нея си беше колата от автокъщата) за цена от 400 лева с отстъпката. Помпата дойде с металното уплътнение от към двигателя. 

Сега педала на спирачките и самите спирачки са идеални. 

Един тест който бях правил- натискат се педала на спирачките и в същото време се подава газ на помпане, педала на спирачките слиза надолу с всяко натискане на газта. 

Бях сменял и маркуча с клапанчето но се оказа че там всичко си е Ок.

Т при мен се оказа скъпият вариянт (както обикновенно :( )

20190815_202537.jpg

  • 5 години по-късно...
Публикувано

Тук да продължа темата, таз помпа (вакуум или тандем) беше сменена с нова тогава, преди 4-5 години. Проблема беше стуцера от към спирачките, оказа се детска болест.

Сега отново (на новата помпа), отново щуцера е проблем....

Но, добре изкара помпата, да речеме 5 години.

Май ще имам втора помпа в мазето.....

  • Одобрявам 1
Публикувано

Одеве забравих да кача клипчето

 

Публикувано

Е няма ли начин да се намаже с каноконлит или нещо друго и да се залепи/уплътни този щуцер?

Публикувано
Преди 2 часа, baijoro написа:

Е няма ли начин да се намаже с каноконлит или нещо друго и да се залепи/уплътни този щуцер?

Стига, това е несериозно! Става дума за спирачките! От това не се пести и не се правят експерименти. В крайна сметка белята става само веднъж, но за последно!

Публикувано

@baijoro аз си мислех за заварка, но нямам идея какви метали са използвали и какво може да изметне от заваряването, и ще купувам нова помпа.

А и @PRRе прав- спирачки са!

Публикувано

Мислех си, че щом сегашното положение (от клипчето) не е довело до фатални последици, може да се пробва с някакво лепило - има и двукомпонентни тип течен метал.

Но сте прави, че ново е най-добре!

  • Одобрявам 1
Публикувано
Преди 4 часа, vladkant написа:

аз си мислех за заварка, но нямам идея какви метали са използвали и какво може да изметне от заваряването, и ще купувам нова помпа.

Влади, ако искаш заварка, занеси го където заваряват с аргон. Там ще ти кажат дали става или не. При всички случаи е цветен метал. Като гледам помпата, може да е ЦАМ. Ще стане по-здраво от фабрично. Аз щях да пробвам да го ремонтирам. бах го у щуцера. :)

  • Одобрявам 1
Публикувано
преди 28 минути, joro-120L написа:

Влади, ако искаш заварка, занеси го където заваряват с аргон. Там ще ти кажат дали става или не. При всички случаи е цветен метал. Като гледам помпата, може да е ЦАМ. Ще стане по-здраво от фабрично. Аз щях да пробвам да го ремонтирам. бах го у щуцера. :)

Нали си пази оригиналната (вероятно) помпа в мазето, която със същия проблем. Може да пробва нея да поправи по този начин. Ако не стане, варианта е ясен.

  • Одобрявам 1
Публикувано

Понеже на снимката не става ясно, а и за първи път виждам такова нещо, исках да разбера как е закрепен щуцера.

Ако показаната помпа е същата, има щуцер на резба. В ляво също има щуцер, по-малък, който изглежда е набит. Сигурно за него иде реч. Ако е набит, може да се получи луфт. Може и да превърта в леглото, но не може да излезе, защото трябва да е осигурен против самоизваждане.

 

п.п. забравих да кажа, че клипчето не го виждам.

 

n_4087.thumb.jpg.7af879c6f5066ed2013c5056208d0ce7.jpg

Публикувано

Влади, ако се откажеш, или материала не подлежи на заварка, можеш да ползваш това лепило. Ще свърши работа. Лепят спукани цилиндрови блокове с него.

 

https://bashmaistora.bg/techna-stomana-bison-epoxy-metal-24ml-prod1413.html

Публикувано

@joro-120L оградиня щуцер е проблемният. Набит е, без резба. мислех и тоз вариянт за заваряване, то заради това седи в мазето оригиналната, ама все чака ред.....

Това ще го разгледам за блоковете

20200524_184649.jpg.4ae868fc98ff98cc96de5141861eb225.jpg

Публикувано

@joro-120L виж дали ще можеш в тубата да прегледаш клипчето?

 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.