Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"Удървени" спирачки


vladkant

Recommended Posts

преди 34 минути, vladkant написа:

.... оградиня щуцер е проблемният. Набит е, без резба. мислех и тоз вариянт за заваряване, то заради това седи в мазето оригиналната, ама все чака ред.....

Влади, целта на цялата работа е да не даваш пари за поредна помпа. Разбирам да сруваше 20 лв. Проблемът е решим. Клипчето вече го виждам. Няма нищо притеснително. Щуцерът, както и предполагах, не може да се извади, въпреки че има луфт, защото отзад е заперчемен, или има периферия. От теб се иска само да го издърпаш до ограничителя, слагаш лепило, ако изобщо може да влезе във фугата, натискаш го навътре и обмазваш с лепилото външно. И част от щуцера и част от помпата, за да се запуши фугата, да не мърда щуцера и да стане връзката. Става бетон! "Мара подробната" съм, но искам да съм ясен.

Материалът на клипа е същия. Предполагам ЦАМ, което е сплав. Не съм сигурен дали може да се заварява. Алуминий може. Също има значение щуцера да не е от друг, различен материал. Заварчикът ще каже.

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vladkant

    37

  • lyubcho88

    13

  • joro-120L

    10

  • PRR

    5

Ми разгледах цените на помпите, в момента чакам жипката да влезне в сервиз, и някак си и на мен не ми се дават от 400 кинта на горе за помпа. Щот евентуално и капак на клапаните.....и ето я хилядарката, а жипката в момента ми е по спешна за оправяне и още не знам там колко ще ме изръсят.

Бизона още утре ще го взема и ще го пробвам на старата, само ще поръчам уплътнения, щото тези които са на нея, вече надали стават за нещо. Макар че бяха нови когато я свалих.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, vladkant написа:

.... някак си и на мен не ми се дават от 400 кинта на горе за помпа.

То да ги дадеш, но да има за какво. Помпата я имаш. Даже няколко. Изправни. Всичко е заради един смотан щуцер.

Ще го лепя, заварявам, ако трябва и на резба ще го направя. Няма да се предаваш толкоз лесно. :)

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братовчедите от ауди форума как са се оправили с таз помпа. Направен е нов щуцер и нарязана резба на щуцера и на помпата.

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/190969-тандем-помпа-а4-б6-19tdi/page/2/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.09.2024 г. at 14:05, joro-120L написа:

Ако показаната помпа е същата, има щуцер на резба ...

n_4087.thumb.jpg.7af879c6f5066ed2013c5056208d0ce7.jpg

 

На 1.09.2024 г. at 19:08, vladkant написа:

оградиня щуцер е проблемният. Набит е, без резба.

20200524_184649.jpg.4ae868fc98ff98cc96de5141861eb225.jpg

 

Влади, като гледам двете помпи, щуцера с резбата на моята снимка отговаря на твоя проблемния. Или е така заводски, или е преправян щуцера.

Когато се прави на резба няма как да не се направи нов щуцер, защото леглото, където влиза отива на по-голям размер.

Наредил съм ти ги по сложност. Ти си избираш. ;)

На 1.09.2024 г. at 20:53, joro-120L написа:

Ще го лепя, заварявам, ако трябва и на резба ще го направя.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този щуцер се лепи успешно от много години. Не мисля, че е чак такъв проблем залепянето. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми.....купих нова. Или поне по документи е нова, но според мен е рециклаж на Пиербърг, или е рециклирана в Пиърбърг. Както и да е. Предишната също е била пиербърг. Щуцера е пластмасов на щипки. На сегашната е на резба с меден дифтунг.

Ротора (това което се зацепва към двигателя), играеше яко. Не се усетих да направя клипче, надявам се утре да направя. 

От дупката където беше щуцера за вакум, изтече черна гняс, както от изпарител на газова уредба. Не миришеше на масло, почти беше със същата субстанция. Ако ми остане време и я разглобя, ще видя дали има още вътре.

От към мотора при ротора имаше масло- явно има заминал семеринг.....

И се сетих че на единия болт резбата я няма, т трябва да търся начин да направя нова, по възможност без да свалям помпата. Чак при сглобяването се сетих, след като превъртя и нямаше за кога да търся медчик за да се пробвам да пренарязвам резбата в блока.....но, някой ден и това ще направя....

 

20240905_202343.jpg

20240905_202329.jpg

20240905_202033.jpg

20240905_202024.jpg

20240905_185806.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е много трудно достъпно мястото, и резбата е стандартна метрична, може да и навием една пружинка. Използвал съм комплект за ремонт на резби и става доста добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.