Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
Преди 1 час, ghost_rider написа:

Малко извън темата, но ето на това му се вика да си просто пътник в собствения си автомобил, макар да си на мястото зад волана.

Да, и ако случайно са пропуснали да сложат знак, отменящ ограничението, ще си откара цял ден с 60. :)

А, иначе кара, спазва всичко, старае се, но чат пат се залисва. Ще има кой да я контролира, по нейните думи.

На това място минава по хиляда пъти и все по един и същ начин. И сега са сложили камера там, и така.

Публикувано

А тази камера е поставена тези дни в центъра на тяхното село. На главен път. Няма пътека, има пешеходен подлез. Високата сграда е училището. Срещу него е жп гарата. Разхожда се с малкия там и гледа колко пъти ще светне. :)

 

image.png.c6ed8aa969655793071f15d51d0950bc.png

Публикувано
Преди 1 час, joro-120L написа:

А тази камера е поставена тези дни в центъра на тяхното село. На главен път. Няма пътека, има пешеходен подлез. Високата сграда е училището. Срещу него е жп гарата. Разхожда се с малкия там и гледа колко пъти ще светне. :)

 

image.png.c6ed8aa969655793071f15d51d0950bc.png

Там явно не се продава свободно черен спрей 🤣

Публикувано
преди 9 минути, The Best Forman написа:

Там явно не се продава свободно черен спрей 🤣

😅 По-скоро може да й избършат обектива с памучно парцалче. Да снима по-хубаво. Знаеш ли какви са доносници там. Или иначе казано, Гражданско общество.

Публикувано
преди 51 минути, joro-120L написа:

😅 По-скоро може да й избършат обектива с памучно парцалче. Да снима по-хубаво. Знаеш ли какви са доносници там. Или иначе казано, Гражданско общество.

Знам .. преди години мой приятел (телевизионен техник) си свърза автокасетофон на алеята пред къщата и отнесе глоба от 400 франка ;)

Публикувано
Преди 6 часа, ghost_rider написа:

Малко извън темата, но ето на това му се вика да си просто пътник в собствения си автомобил, макар да си на мястото зад волана.

Всъщност, след като свикнеш с това, че колата ускорява и спира без твое участие, е много удобно. За Булгаристан не става де, защото държи много голяма дистанция до предната кола, в която винаги се гмурва някой и твоята набива спирачки за да направи отново дистанция.

Публикувано
Преди 2 часа, Izolini написа:

Всъщност, след като свикнеш с това, че колата ускорява и спира без твое участие, е много удобно.

Ице, непознати са ми съвременните екстри, асистенти и техните функции. Та, може и да бъркам. Това, което казваш, не е ли адаптивен темпомат? Май и Скалата им го имаше. Ставаше въпрос за разпознаване на знаци. "Вижда" знак 80, намалява/ускорява и поддържа тази скорост.

Публикувано
Преди 3 часа, Izolini написа:

Всъщност, след като свикнеш с това, че колата ускорява и спира без твое участие, е много удобно. За Булгаристан не става де, защото държи много голяма дистанция до предната кола, в която винаги се гмурва някой и твоята набива спирачки за да направи отново дистанция.

От толкова удобства, къде отива удоволствието от шофирането? Е може би за новоизлюпените шофьори е голям кеф, защото голяма част от тях изпитват сериозни затруднения ако автомобила има повече от 2 педала, но и такъв да е, пак трудно се оправят сами. От много люде, дето не им се отдава, съм чувал, "е, ама ако е автоматик, ще е по-лесно" и тем подобни глупости. Да, ще е лесно, но за този който може. Този който не може, автоматика не му решава проблема. Такива хора съм срещал, дето волана не знаят на къде да завъртят, така че тях автоматика няма да ги спаси, те просто не са годни за тая работа. И способните ще стават все по-малко.

Публикувано
Преди 3 часа, joro-120L написа:

Ице, непознати са ми съвременните екстри, асистенти и техните функции. Та, може и да бъркам. Това, което казваш, не е ли адаптивен темпомат? Май и Скалата им го имаше. Ставаше въпрос за разпознаване на знаци. "Вижда" знак 80, намалява/ускорява и поддържа тази скорост.

Адаптивния темпомат се "закача" за предната кола и я следва. Това чудо гледа знаците, има си друго име.

Преди 1 час, ghost_rider написа:

От толкова удобства, къде отива удоволствието от шофирането? Е може би за новоизлюпените шофьори е голям кеф, защото голяма част от тях изпитват сериозни затруднения ако автомобила има повече от 2 педала, но и такъв да е, пак трудно се оправят сами. От много люде, дето не им се отдава, съм чувал, "е, ама ако е автоматик, ще е по-лесно" и тем подобни глупости. Да, ще е лесно, но за този който може. Този който не може, автоматика не му решава проблема. Такива хора съм срещал, дето волана не знаят на къде да завъртят, така че тях автоматика няма да ги спаси, те просто не са годни за тая работа. И способните ще стават все по-малко.

Удоволствието от шофирането отива в боклука! И не заради асистентите, а заради малоумните ограничения на скоростта и следенето точно на тези места. От тази гледна точка такива асистенти са жизнено необходими, защото ако ги няма аз лично ще се изръсвам поне със 100 кинта на всяко пътуване!

Публикувано

Айде сега пак отначало, че аз не се изразих ясно.

Преди 6 часа, Izolini написа:

Всъщност, след като свикнеш с това, че колата ускорява и спира без твое участие, е много удобно. За Булгаристан не става де, защото държи много голяма дистанция до предната кола, в която винаги се гмурва някой и твоята набива спирачки за да направи отново дистанция.

 

Преди 6 часа, joro-120L написа:

Ице, непознати са ми съвременните екстри, асистенти и техните функции. Та, може и да бъркам. Това, което казваш, не е ли адаптивен темпомат? Май и Скалата им го имаше.

 

Това е така, да. Коментираме го с Асен от предишната страница.

Преди 6 часа, joro-120L написа:

Ставаше въпрос за разпознаване на знаци. "Вижда" знак 80, намалява/ускорява и поддържа тази скорост.

 

Преди 2 часа, Izolini написа:

Това чудо гледа знаците, има си друго име.

 

Преди 3 часа, ghost_rider написа:

От толкова удобства, къде отива удоволствието от шофирането?

Почти, като да направиш нещо със собствените си ръце.

Удоволствие е за който може, има усет, и го влече карането. За останалите е мъчение.

  • Благодаря 1
  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Малко интериор

81935ee2-8707-463d-bb71-7dfde6334958.jpg.fa3989ab4c3c20b25a392ffc9692c46e.jpg

 

Времето в СН захладня

fb65b17d-6c1a-425c-b54e-2d2abc94b258.jpg.81053efc938afe21d6764ffc457da45d.jpg

  • Одобрявам 3
Публикувано

Малко като Дарт Вейдър идва. 

  • Одобрявам 1
Публикувано

 

На 23.07.2025 г. at 18:04, joro-120L написа:

Втората кола вече ще бъде със семейна насоченост. Очаква се да пристигне август-септември.

Днес си получиха колата.

Volkswagen Tayron R-line 2.0 TSI 265 к.с. 4х4. Фул екстри, камери 360, панорама, асистенти, масаж на предни седалки и т.н.

Моят принос за избора на автомобил е никакъв. Даже не знаех, че съществува такъв модел на Фолксваген. Споделиха, че искат 7 местна кола. Предложих им ван. Не, искаме СУВ. Ок, вижте Кодиак RS, Волво ХС 90, Тойота. Волвото отпадна по техни си съображения. Даже и не отидоха да го видят. Харесаха Ленд Круизър. Но, там моторите са големи, скъпа поддръжка и излишни разходи ... не е за тях. Това лутане продължи около месец, като правиха и тест драйв на тези автомобили. И така стигнаха до ВАГ. Чакаха почти година. Колата я поръчаха декември. Първите впечатления са отлични! Дъщерята го е карала до тях и е мн. доволна.

 

Посрещане на новите собственици

1cd61fa7-6865-46e1-8a00-212b3d03f131.thumb.JPG.1e02f87adbfd30e95157b9da8dad05eb.JPG

 

b79403d6-ba77-4995-9cd3-d3f71e668d6c.thumb.JPG.abfca45088679107944c0b18eadd05b8.JPG

 

Ерик е получил подарък топка, от представителството

bfcc830c-7120-4d76-bf79-220a26e7cbd9.thumb.JPG.cdbc9268da7501a573983b3f18606817.JPG

 

7ebcc426-7f30-4a8f-a992-4d6f2da7ed8a.thumb.JPG.080c0fcb7e7d0d5c24ece0d8d93d4633.JPG

 

3560b0b6-3175-4b19-a507-ba9b183a4f99.thumb.JPG.64189779080925004f6e81cca7afd8e3.JPG

 

7d74a9bc-4a9b-4b4c-a8ff-86dd1e48db92.thumb.JPG.9998bf5755c304fe5dab3a7f3b42f976.JPG

 

15b93663-22fe-4948-8cba-2b17b0372d75.thumb.JPG.ca45f7b148dd4bf7678ca2547fe2210a.JPG

 

542e78a4-4dd4-4a79-89f8-9c3567a1b680.thumb.JPG.0f2e402c3732e4176498f7f26e95b50c.JPG

 

bed742f9-c4cc-40f6-a36a-a01a8663caa6.thumb.JPG.36f672fda789dc9f19aeac6c83b753fa.JPG

 

881a65ab-b0e2-40df-911c-e6fd3a0ca173.thumb.JPG.29ea48b48c0d516b8ef9e253ba478f65.JPG

 

и едно ревю за по-подробна информация

 

 

  • Одобрявам 5
Публикувано

Лично за мен е много красив, като се има предвид че не си падам по SUV. Просто не е моят тип автомобил. И аз не знаех за модела, но на пръв поглед е Кодиак. Със здраве да си го крат младежите и да запълнят капацитета на местата!

  • Благодаря 1
Публикувано

Нека им е, Жорка! Безаварийно да им служат и двете бижута! Чакаме снимки с пейзажи от пътешествията!

  • Благодаря 1
Публикувано
Преди 1 час, ghost_rider написа:

Лично за мен е много красив, като се има предвид че не си падам по SUV.

И аз. Не си падам и по черни джанти. Зетя. :)

 

Преди 1 час, ghost_rider написа:

И аз не знаех за модела, но на пръв поглед е Кодиак.

Нещо такова. Май незначително го превъзхожда по размери. Гледаха и Кодиак. Този им харесал повече, като функционалност и други там техни си работи. Не съм ги питал.

 

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Със здраве да си го крат младежите и да запълнят капацитета на местата!

Благодаря за пожеланието и напълно го разбирам. Бъдещето ще покаже.

Една 10 литрова кофа може да събере и 10 и 5 литра. Но, една 5 литрова не може да събере 10 литра.

Искат пространство. Да си товарят багажи, ски, колички .. В повечето случаи няма да се ползва задния ред седалки. С перспектива, като отидем с бабата, да можем да се натоварим всички.

 

Преди 1 час, zloQQ написа:

Чакаме снимки с пейзажи от пътешествията!

Велко, много са стиснати на снимки. При първа възможност ще покажа. На Мустанга каквото са ми пратили, това съм показал. Но си мисля, че с Фолксвагена ще има повече поводи.

  • Одобрявам 1
Публикувано

Супер е колицата ... само да не бяха забравили за таблета и после да го плеснат в нищото :( Силно се надявам, че много скоро във VAG ще уволнят водещите вътрешни дизайнери и ще назначат такива, които да проектират цялостно и да "добавят" таблетите ... Дано!

  • Одобрявам 1
Публикувано

Със здраве да си се возят, Жоре! Не го знаех и аз модела. Доста голям кораб изглежда на снимките.

  • Благодаря 1
Публикувано
Преди 2 часа, axel написа:

Не го знаех и аз модела.

Доколкото разбрах от Уикипедия, първа генерация на Тайрон е 2018-та година. Заема място между Туарег и Тигуан. Произвеждал се е в Китай, за китайския пазар. Вече и в Германия.

 

Преди 2 часа, axel написа:

Доста голям кораб изглежда на снимките.

Може да се сравнява с Кодиак

 

skoda-kodiaq-2024.jpg.1c2249870f13e5b3ab847c31387df071.jpg

 

volkswagen-tayron-2025.jpg.8c6539c2289a685575d159de874fadaf.jpg

 

Супърб 2 е по-дълъг от тях:

Length: 4,838 mm

Width: 1,817 mm

Height: 1,510 mm

 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Идилия :)

 

eb9c2932-7a69-4c6a-8494-4f6e5c40e189.thumb.JPG.9fe9cfcf3ae01912681380cde377c376.JPG

 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Изпратих клипа на Влади, че аз не мога да се справя с качването му. Той бе така добър да го направи.

Прибират си колата и вече са в тяхното село. Няма звук, защото е от видеорегистратора на Форда.

 

Публикувано

Чисто, спретнато, кръгови движения, мигачи, спокойствие...

  • Одобрявам 1
Публикувано

Кръговото е интересно. Минава и жп линия през него. /Влаковете се движат през 20 мин./ Няма бариера. Има светофар.

п.п. Камерата от горната снимка са я махнали. Трябваше да се види на 28 сек. от клипа, в ляво.

  • PRR changed the title to От Скала до VW Tayron

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.