Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
На 30.07.2020 г. at 20:58, joro-120L написа:

Веднага изключвах старт-стопа и в последствие лайн асистента.

Та, той държи колата "в пътя". Волана се върти сам, според маркировката. Подразни ме, защото при преминаване в друга лента се вдървява волана. Сякаш не ми дава да напусна лентата. Той ше ми каже къде да карам аз.;) Не ми се смейте. За пръв път карам кола, която сама всичко прави.

Жорка, благодаря за прекрасното продължение на ревюто за този прекрасен автомобил. Следващия път, когато го караш, пусни мигача преди смяна на лентата, а не заедно с напускането на сегашната. Тогава асистента няма да направи опит да ти попречи :)

  • Благодаря 1
  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    20

  • zloQQ

    5

  • The Best Forman

    3

  • axel

    3

Публикувано
Преди 3 часа, Mishelle написа:

Жорка, благодаря за прекрасното продължение на ревюто за този прекрасен автомобил. Следващия път, когато го караш, пусни мигача преди смяна на лентата, а не заедно с напускането на сегашната. Тогава асистента няма да направи опит да ти попречи :)

 

Я да видим сега кой кара без мигачииии.....:)

Сигурно е така Юли. Не съм обърнал внимание. Благодаря.

Публикувано

Така е, също при адаптивния темпомат пускането на мигача оставя колата да ускори, въпреки наличието на автомобил отпред. Всички тези системи са много хубави, но и аз ги изключвам с качването в колата. Точно, както казваш, Жоре - "той ше ми каже къде да карам аз" :D

А с това за лентите, специално, как се стреснах първия път, не е истина... буквално рефлекса ми реагира и врътнах волана, та замалко да стане обратен ефект и да се забия в съседчето отдясно :D

  • 3 месеци по-късно...
Публикувано

Здравейте,

 

Позволявам си да задам въпроса си тук, защото също живея в Алпите и обмислям Скала.

Защо 1,5 двигателя а не 1,0 110кс?

Екстрата, с която ще надградя Селекшън поради климата тук е отопляемо предно стъкло. Въпреки, че паркирам в подземен паркинг, ама все пак. И двоен под, и резервна гума мисля. Някакви други препоръки?

Мисля да поръчам от Бг поради разликата в цената с АТ, сега има промоция с връщане на стар автомобил. И изобщо относно промоциите дали не е по-удачно да се изчака до декември? Дали за празниците не правят по-изгодни оферти? 

Публикувано
Преди 23 часа, Gergana написа:

Здравейте,

 

...Защо 1,5 двигателя а не 1,0 110кс?

 

 

Здравей,

/поздрава е на "Ти", защото смятам, че въпроса е "До Всички", както казва един наш готин колега и приятел/

 

Има хора тук, които разбират от двигатели, но вече втори ден не се обаждат. По-скоро, имат опит и с 1.0 и с 1.5.

Сигурно дават предимство на автора на темата да отговори. Лично мое мнение е, че по-мощния мотор е за предпочитане. Добре е да има запас от мощност. Колата се кара много по-леко. В смисъл- с малко газ, пъргава е,  ускорява за кратко време. Просто, не я носиш на гърба си. Движи се с лекота. Но, това всеки не може да го усети. Другата разлика е, че 1.0 е три цилиндров мотор. 1.5 - четири. Повечето цилиндри са за предпочитане. Спокойно може да си вземете и 1.0. И, за да не съм голословен ще Ви кажа, че 15г. съм карал кола с мотор 52 к.с. Така, че и 110к.с. вършат доволно работа.

От опита ми с на дъщерята Скалата/минах около 1000км./ 1.5 е минимума или долната граница за тази кола.

По въпроса за условията за поръчка на нов автомобил, нищо не мога да кажа, защото не съм поръчвал.

 

п.п. Може и други да изкажат мнение. Темата, мисля е приключена и носи "спам".

Публикувано

До @joro-120L - Няма "Spam". 1.5 е по-добрият вариант, определено.

Публикувано

Миро, нещо се издъних в изказа. Темата за на дъщерята колата я смятам за приключена и може да се коментира или продължи темата просто за модела. Като, това няма да го смятам за спам. Поздрави.

Публикувано

Да взема да хвърля и аз моите пет ст'инки по темата "Кой мотор" .. та моя опит и това , което съм изчел казва - този , който има по-малко въртящи елементи и този с по-голям обем. В три цилиндровите мотори има една камара балансиращи валове , вериги и зъбни колела , които веднъж разцепени , после целия мотор отива в кофата (така съм чел). От друга страна - имах възможността да карам по едно и също време мотор 1.2 с турбо и 1.8 атмосферен ... миксера си е миксер - натовариш ли го , се предава и ако вярно ще се кара колата само из Алпите , никога няма да си помисля за 1.0 ТСИ , па ако ще и 1000 коня да напишат в талона :)

 

Публикувано

Ами и аз да изкажа своето мнение по темата за цилиндрите на Скала! В момента съм с Камик 1,5 и съм впечатлен от двигател и ускорение! Предишният ми личен автомобил беше фабия 1,2 с 4 цилиндъра и 110 к.с, като изручно я взех, че е с 4 цилиндъра? Преди имах служебно Пежо 1.2 с три цилиндъра и 82 к.с.! Ами какво да кажа, голяма разлика, спрямо фабията, а пък за Ка мика да не говорим? Смятам, че правилният подход е 1.5 ТСИ, но всеки си знае и има вкусове?

  • 4 години по-късно...
Публикувано

Здравейте колеги и приятели,

Да ви информирам за промяна в автопарка на младежите. Пък и да се похваля. ;)

Скалата вече не е актуална. Темата приключи. Но ще ви кажа с какво е заменена. Днес я дадоха за обратно изкупуване в представителството на Форд. След 4 месечно чакане получиха Форд Мустанг V8, 5.0, 500 к.с. модификация "Черен кон".:)  Топ изпълнение. Нещо като L&K при Шкода. Мерак, мечта на зетя.

Щом е Черен коня и колата трябвало да е черна. Това е причината за избора на цвят.

Всъщност, вече си имат нужда от два автомобила. И на двамата им трябва кола, понякога по едно и също време. Тази той ще си я кара. Няма да е ежедневка. Когато му се наложи. Втората кола вече ще бъде със семейна насоченост. Очаква се да пристигне август-септември. За сега няма да казвам марка и модел. През това време сигурно ще се наложи и щерката да подкара Мустанга. Интересна гледка ще бъде. Един ден ме пита - Как ще го карам това чудо? Казвам й - Ще даваш по-малко газ.😅

Нещата леко се объркаха, защото Мустанга пристигна предсрочно. Бяха им казали да го чакат декември. Добре, че може да се монтира детско столче и се събира количката в багажника.

Снимки, изпратени ми преди малко от магазина. Не са перфектни. Направени набързо.

Взеха си рег. табели от Шкодата./последната снимка/  На снимките в темата тя е с цюрихска регистрация, но преди няколко години смениха кантона, в който живеят. Съответно сменят и номерата. Сега е Аргау.

 

bb4b506b-8521-4917-9a71-f15ae9935a13.thumb.JPG.8a9d19cae704e696a43ecbc1e783a82e.JPG

 

4efe6171-d8f1-4398-893a-957a84653b6c.thumb.JPG.7cec1507f2522a79da89301b6d810d4c.JPG

 

Не ги харесвам тези таблети, но какво да се прави. Поне има опция за изобразяване на класическо табло на Мустанг.

4562a291-0a69-4d2b-8baf-ffd1b544d3c2.thumb.JPG.f04a9945a587159e2df24bf1ca2bf258.JPG

 

0431023a-89e8-400f-9f60-9dad50473b8a.thumb.JPG.dd1225cccea8b0fce79d2f983d22d8e8.JPG

 

c3de596f-dfa1-4b79-aa5e-e1a1ca3ed685.thumb.JPG.a936f2994036011a662c45fba31f5636.JPG

 

това трябва да е задно колело, защото диска ми се вижда малък.

e3a09c26-4bf4-4999-8009-3197f695ce71.thumb.JPG.01857a7fdbad750b8a43f92a6edc0970.JPG

 

f37cbc2a-bbcf-4275-bf40-71687c1357cc.thumb.JPG.b6a688db784b1a0ac57135e708346b10.JPG

 

ffd36b44-5519-4b4c-a4a1-c8c8d04eda17.thumb.JPG.a9304ef9461c880dd7d917ca7e802ae9.JPG

 

66360bdf-531a-478b-82c1-281f8832f8fc.thumb.JPG.1aac8217d80b4d768531ffd113d4c2ba.JPG

 

Малкия с багажите. И той е впечатлен. :)

ec9c6b23-2a8d-4b55-86ce-b1b8c0b846b7.thumb.JPG.f0227e6c01b39acf5061d7840ede5bcc.JPG

 

 

 

  • Одобрявам 10
Публикувано

Ами честито и много безаварийни на цялото семейство! Мечтите е добре да бъдат реализирани!

  • Благодаря 1
Публикувано

Безпроблемно да им служи! Избора на двигателя е за аплодисменти! Чакаме снимки от проходите из страната :)

  • Благодаря 1
Публикувано
Преди 9 часа, zloQQ написа:

Избора на двигателя е за аплодисменти!

ЗиЛ 130/131, Велко.😅 Като онези, дето ги карахме в казармата. Разликата е минимална. V8 6.0 150 к.с.

 

Преди 14 часа, joro-120L написа:

Малкия с багажите. И той е впечатлен. :)

Или по-скоро уплашен. Историята има продължение. Когато са му казали, че тръгват, той се е отправил към Шкодичката, която е била паркирана наблизо. Не е искал да се качи/стои във Форда и е било голям рев. Стигнало се е до там, че с майка си са се прибрали с влака. Надявам се да е до свикване. Може и някаква куастрофобия да е изпитал, защото Шкодата е по-остъклена и висока отзад.

 

Публикувано
преди 32 минути, joro-120L написа:

....

 

Или по-скоро уплашен. Историята има продължение. Когато са му казали, че тръгват, той се е отправил към Шкодичката, която е била паркирана наблизо. Не е искал да се качи/стои във Форда и е било голям рев. Стигнало се е до там, че с майка си са се прибрали с влака. Надявам се да е до свикване. Може и някаква куастрофобия да е изпитал, защото Шкодата е по-остъклена и висока отзад.

 

Той е малък , но вече знае коя правилната марка :)

Честита да им е придобивката!

  • Одобрявам 1
Публикувано
преди 15 минути, The Best Forman написа:

Той е малък , но вече знае коя правилната марка :)

Абсолютно! Като съм го качвал в Супърба не е имало такива изпълнения. Даже се смее. :)

Публикувано
Преди 2 часа, joro-120L написа:

куастрофобия

Клаустрофобия

Извинявам се за грешното написване. Действах по памет.

 

Имам и още една неточност

Преди 17 часа, joro-120L написа:

модификация "Черен кон"

Модификацията е Тъмен кон. Dark Horse. Абе, тъмен, черен, все тая. :)

А много добре знам какво е Dark, от албума на Флойд The Dark Side of the Moon. Тъмната страна на Луната.

Публикувано

Да се радват дълго и безаварийно на колата! :) 

  • Благодаря 1
Публикувано

Стрхотен автомобил са си харесали младите,😀

Да им е честит,😀

Това е мощен и безотказен генератор за широки усмивки, неспирно удоволствие и запомнящи се преживявания.😀

  • Одобрявам 1
Публикувано

Със здраве да си карат новата кола хората.

На мен друго ми е интересно - доволни ли останаха от Скалата? Някакви извънпланови ремонти? На колко км. я върнаха?

Интересна би била някаква ретроспекция за тези 5г експлоатация

  • Благодаря 1
Публикувано

Благодаря Пепи.

Подсещайте ме, питайте за такива неща. Не смятах да ви обременявам с допълнителна информация без да ми е искана.

 

Преди 2 часа, pepi написа:

На мен друго ми е интересно - доволни ли останаха от Скалата? Някакви извънпланови ремонти? На колко км. я върнаха?

Интересна би била някаква ретроспекция за тези 5г експлоатация

Много доволни! Никакви проблеми. Само планирано обслужване. Тя не беше и на голям пробег. Дадоха я на 45к км.

От Форд я оцениха на 14к франка и съответно намалиха толкова от Мустанга. Скалата я купиха нова за 37к франка.

За ежедневка беше перфектна за дъщерята. Сега ще са с по-голяма кола и ще й е по трудно с маневрите и паркирането. Необходимост е. Повече багаж вече имат и за по-дълги семейни пътувания.

Ако не бяха тези мераци за Мустанга, Скалата щеше да си остане. Но три коли им идват в повече.

 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Публикувано

Честито за новите кончета, много безаварийни километри.

  • Благодаря 1
Публикувано

Честита да им е придобивката - а дано е като Скалата, само обслужвания и никакви ядове 👍

 

А, я сега кажи Жоре - зетя ще го кара ли как си трябва тоя кон или само ще се вози?

  • Благодаря 1
Публикувано
Преди 1 час, Logrus написа:

А, я сега кажи Жоре - зетя ще го кара ли как си трябва тоя кон или само ще се вози?

Зетя кара, но не е джигит. Няма да има пилежи. Доколкото го познавам. Да кажем, че ще се вози.:)

 

Използвам момента, че все забравям. Искам да Благодаря на всички за коментарите в темата и подкрепата, чрез одобрение на поста ми за представянето на колата. 👍

  • Одобрявам 1
Публикувано

Между другото, ясна е съдбата на колата. Твърдо са решили да не я продават и да остане наследствена.

Още малко по-добри снимки, които изпратиха днес. Пратиха ми и клип как малкия обикаля около Шкодата преди да тръгнат с Форда. Не мога да го кача, а и по-добре да не го гледате. Тъжен е.

 

IMG_6393.jpg.2540c72c3a685e8098f5a6f9cca6aa21.jpg

 

IMG_6395.jpg.ad4f97a3bd406d78055663bd84e27ac0.jpg

 

IMG_6406.jpg.5b05d851201c3635c2713efbc0dd6ee5.jpg

 

IMG_6397.jpg.d9f0c4befa19e2bedaa2de688714b5d0.jpg

 

IMG_6409.jpg.9e101b8e16caf49f5f9dc0afaa835ed5.jpg

Публикувано

Еххххх....тея 500 коня и 400+ нютона, а и като знам че в Швейцария има подходящи планински пътища....грехота си е да не го изпъне поне веднъж, ей тъй да му изкара душицата 😁 

Ще ми е интересно да разказваш още за това возило, Жоре, пък ако имаш шанс и да го покараш ще ми е любопитно после да споделиш лични наблюдения 🙂

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.