Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте нов съм във форума и предварително се извибявам ако сгреша, или пропусна нещо. 

Какъв е моят проблем. 

От 2 дена имам Шкода фабия 2009г. 1.2 55kw.Със фабрична Италианска газ(Г. И.) . Вчера тръгнахме с жената за село да се повозим. Натам колата вървеше идеално на газ,обаче на връщане повреме на движение с около 100км/h незнам защо реших да натисна бутона за ESP. Чека взе да мига да писка... Отбих изгасих колата за 2, 3 мин. После запалих отново. Колата заработи, обаче копчето за газта не свети. След като го натисна светка, почва да писка и не може да мине на газ. Свалях клемите на акомулатора да не би да се оправи нещо, но уви нищо не стана. Ако някой може да помогне да пише. Благодаря предварително! ☺️

Публикувано

Аз бих почнал с една проверка на бушоните. 

Предполагам също, че при фабрично монтирана газова няма да прехвърли на газ докато има записани грешки по двигателя. Намери някой да прочете и изчисти грешките.

Публикувано

Проверени са всички бушони изчистени са всички грешки и пак не става!В Монтана и Враца няма кой да я оправи!Всички майстори казват, че газовата е с няква нова версия и е заключена!Запазил съм час за др. Петък за Ланди ренцо-София.

Публикувано

Силно ме съмнява газта да е фабрична. Тогава щеше да пише защо не минава в диагностиката. Кой знае какво и как е свързано. Не мога да си представя, че от едно изключване на ESP, газовата така ще се ошашка. ЕSP се меси в ЕКуто само като ограничава педала на газта. Все пак виж и предпазителите в двигателя на акумулатора, въпреки че ако има изгорял и са захранени от ESPто, то ще свети постоянно. Но може да се свързали на някое празно място.

Дано бързо намерят и отстранят проблема.

Публикувано
Преди 6 часа, Zokyto написа:

В Монтана и Враца няма кой да я оправи!

 

Я кажи къде точно ходи и кой гледа колата?!

Публикувано
На 28.09.2019 г. at 21:34, Алекси Георгиев написа:

 

Я кажи къде точно ходи и кой гледа колата?!

В Монтана Ицо кебапчето. Във Враца Ганчо. 

Публикувано
Преди 7 часа, Zokyto написа:

В Монтана Ицо кебапчето. Във Враца Ганчо. 

 

Ганчо е гола вОда! Той освен да реди пасианси друго не може. Тука има едни момчета в двора на бившия Гаврил Генов - хондаджиите, които може би и да видят нещо. Но като цяло в Враца няма читав газаджия.

В Монтана - Кебапчето и момчетата му работеха едно време - сега не им се пипа нищо.

Бих те посъветвал да минеш през Милен - той е до подова керамика 

Или Бисер (Кадафи) - на влизане в Монтана.

Публикувано

Ако е фабрична газава никой няма да направи нищо.

Компютрите са заклучени

Публикувано
Преди 23 часа, cuca7 написа:

Ако е фабрична газава никой няма да направи нищо.

Компютрите са заклучени

Да да. Не смеят.

Публикувано

Колеги да попитам, понеше нещо и на бензин не работи добре колата.Ако е изгърмяла бобина влиае ли на газта? Може ли за тва да не прехвърля? 

Публикувано

Прехвърлянето на газ при ГИ е свързано с два фактора - температура на двигателя , налягане на гориво .. ако е студен мотора - няма да прехвърли , ако е запушена тръбата за газта или е задръстен филтъра - пак няма да прехвърли или в други случаи прехвърля за секунди и пак се връща на бензин. 

За Шкода от скоро има излизащи от завода и то на метан , тази твойта най-вероятно е слагана в БРЦ в Дружба (ако е купувана от ЕТ) .. демек няма нищо странно или заключено , просто майстора трябва да има подходящия софтуер и интерфейс (кабел) за да я прочете .

Аз съм имал случай от укъсила намотка на газовия клапан да изгори ключов транзистор в управляващия блок и се държеше по същия начин.

Огледай или някой , който разбира самата газова , макар че в Дружба правят толкова скрит и малоумен монтаж и труден за обслужване.

Публикувано
преди 40 минути, The Best Forman написа:

Прехвърлянето на газ при ГИ е свързано с два фактора - температура на двигателя , налягане на гориво .. ако е студен мотора - няма да прехвърли , ако е запушена тръбата за газта или е задръстен филтъра - пак няма да прехвърли или в други случаи прехвърля за секунди и пак се връща на бензин. 

За Шкода от скоро има излизащи от завода и то на метан , тази твойта най-вероятно е слагана в БРЦ в Дружба (ако е купувана от ЕТ) .. демек няма нищо странно или заключено , просто майстора трябва да има подходящия софтуер и интерфейс (кабел) за да я прочете .

Аз съм имал случай от укъсила намотка на газовия клапан да изгори ключов транзистор в управляващия блок и се държеше по същия начин.

Огледай или някой , който разбира самата газова , макар че в Дружба правят толкова скрит и малоумен монтаж и труден за обслужване.

Колега колата е внос от Италия. 

Публикувано

Принципа е един и същ .. огледай клапаните и дали има два плюса на управляващия блок на газта . Обикновенно ги монтират под акумулатора .

Публикувано

Преди малко се прибрах от софия.Момчетата си играха 1 час с колата.Казаха че компа дава някви измислени параметри. Флашнаха някви тяхни параметри, но ландасондата е заминала и не може да я настроят. Казаха че са направили няква настройка на усет.Като сменя сондата да отида за да я настроят.Сега не набира, присецва...... абе не е тая кола.....!Поръчал съм нова сонда и тия дни ще я сменя. 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.