Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Здравейте, изразявам благодарност към служителите на Еуратек София, Дружба!

Харесах тази кола:

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11587804513779708&slink=ff5yt0

 

Според информацията, дадена ми от собственика, колата е вкарана и регистрирана от Шумака / Shumaka през септември 2019, без никакви щети, а той я продава заради наличието на служебен автомобил. Продавачът беше съгласен колата да се провери в посочен от нас сервиз, което ме навява на мисълта, че не е бил наясно с мушенгията на фирмата вносител. В Еуратек провериха по номера в австрийската база данни и се установи, че колата е имала щета на вратата, но по-лошото е, че още в Австрия е била на повече от 250 000 км, а в момента километражът на колата показва малко над 163 000 км.

 

Благодаря на служителите в сервиза, които имаха търпението да потърсят информацията и да ни я предоставят!

Наясно съм, че превъртането на километража се прави масово, но това не означава, че трябва да го приемам за нещо нормално и редно. Надявам се този пост да помогне на някой или най-малкото да се има предвид по адрес на фирмата вносител.

https://shumaka.mobile.bg/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези са ясно отдавна, хубавото е, че си успял да провериш колата. Успех с намирането на автомобил и да се похвалиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест да разбираме от поста ви, че вие имате информация и можете да докажете кой точно и кога е превъртял километража? Защото ако нямате, е клевета и е подсъдно.

Иначе в България да намерите кола без превъртян километраж имате шанс само ако е от първи собственик и пак не е гаранция. Другото е да направите, като мен и други колеги и си купите колата лично от Германия или друга страна. Иначе тукашните джамбази все на малко км намират коли и все от баба, дядо, моряк, поп.... Не се учудвайте ако видите и бастунчета тук там.

Още нещо, за кола без щети се смята всяка кола, дори и такава с вече отстранени щети, ако няма щети. И това пак според германците. Имал съм само една служебна кола, която до 8ма година нямаше нито една щета, защото се караше от затворен паркинг до затворен паркинг. В същото време моята Фабия, първи собственик и на 250 000 + км, единствените панели с оригинална боя са таванът, предна дясна врата и задния капак. И пак според Алианц е без щети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, в Германия също се въртят километражи.

 

Между другото, аз също съм доволен от служителите в отдел Резервни части на клона в Дружба. Наскро дори успяха да ми доставят част за друга кола от Ваг, която изобщо не фигурираше в системата им. Надявам се да продъшжат и занапред с това високо ниво на обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с щетата и аз го смятам за малко спорно, тъй като е доста общо понятие. Може и да е било нещо сериозно, но може да е била малка драскотина по боята, която да е пребоядисвана по каско. Съмнявам се да има автомобил на повече от 2 години (а в случая този е дори на повече от 7), който да няма някоя друга дребна парко щета (доста често породена от околните паркиращи). Това за километража е голяма тъпотия, но за съжаление не знам дали има автокъща в БГ, която да предлага коли с непревъртян километраж. Всичките са масово между 130 и 170 хил км. Явно този диапазон се харесва на повечето лаици купувачи и продажбите вървят по-добре с такава цифра на таблото. Тук под лаици не бих искал да засягам никого - аз също спадам в тази категория предвид, че първата си кола я купих точно от автокъща на 130 хил км и след като я бях купил, погледнах сервизната книжка, оставена в багажника, където ясно се виждаше, че още на петата година колата е била с повече километри (аз я купих 12 годишна :D). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Mishelle changed the title to Еуратек - София, ж.к. Дружба

Бравата на капака на багажника започна да дава проблеми при отваряне. Както винаги съм правил, сред многото алтернативи на пазара отново предпочетох да заложа на оригинална резервна част. Още повече, че цената в Еуратек не беше кой знае колко по-висока от noname бравите по разни онлайн магазини. От Еуратек я имаха налична, като за по-малко от 24 часа тя вече ме чакаше във филиала им в София, Дружба, за което получих SMS от тях. Голямо благодаря за бързата реакция и отличното отношение.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Mishelle написа:

Бравата на капака на багажника започна да дава проблеми при отваряне.......

 

Юли, за какъв модел Шкода става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, joro-120L написа:

 

Юли, за какъв модел Шкода става въпрос.

Жорка, Octavia 3 комби, с електрически капак на багажника. В една друга тема и на по-късен етап ще опиша детайлно за проблема, с който се сблъсках и заради който подмених бравата. А между Коледа и Нова година, когато ще имам повече свободно време, ще разглобя старата. Интересно ми е да разбера защо работеше само от време на време.

 

Между другото, отидох в Еуратек с готово подготвен ОЕМ номер на бравата. Бях 101% сигурен, че е верен. Само че служителя от Шкода каза кратко "тц" и ми поръча брава с малко по-различен номер. Добре, че му се доверих - старата беше точно с номера, който от Еуратек казаха, че е верния.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Юли. Исках да разбера с какво си сменил синята RS ка. :)

п.п. може и да си се похвалил някъде, но не съм разбрал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм, Жорка. Не остава време. Иначе вече ме "хранят", че не пиша. Скоро ще пусна разни снимки и мнение. Надявам се да е преди срещата в Първенец догодина :)

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Каквото ми е трябвало и съм искал да бъде OEM или оригинален Шкода аксесоар, винаги съм си го взимал от Еуратек в Дружба, че Надежда ми е по-далечко. Но явно не за всичко съм писал тук, което си е пропуск от моя страна. Та сега искам да сменя масления сепаратор (PCV valve) на колата, че нещо ме съмнява. От лявата му страна към него е свързано едно късо 10cm и заводски огънато маркуче. Нищо особено не е маркучето, но си има заводска чупка, на която държа. Иначе всякакъв подходящ маслоустойчив маркуч с този размер би ми сършил работа. В двата края на маркучето, за стягането му, от VAG използват два различни вида скоби, като едната е за еднократна употреба. И те могат да бъдат побългарени и сменени с обикновени или алтернативни, но не бих го направил.

 

Та след това "кратко" резюме, да обобщя най-важното - отлични цени за оригинални резервни части, професионално обслужване и не по-малко важното - за 5 дена всичко беше доставено. Цената на масления сепаратор в Еуратек е драстично по-ниска, съпоставено с някои от вносителите на авточасти - нещо, в което за пореден път се убеждавам. Маркучето ми не е за смяна, но искам и то да е ново, особено предвид ниската му цена. А скобите - няма смисъл да ги коментирам.

 

С което искам да благодаря на Еуратек за цени, обслужване и бърза доставка. Събота или неделя ще имам възможност да си чопля по колата с кеф :)

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.