Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Почна се !


The Best Forman

Recommended Posts

Преди 17 часа, The Best Forman написа:

Малки са ми ръцете , за к'во са ми големи цици ;)

Абе май не са ти малки ръцете, хахаха. Пък и да са - к'во от т'ва? Ти ще ги мериш ли, ще ги сравняваш ли с нещо? И с малки ръце мое да се насладиш на големи цици. Виж, ако циците са малки или ги няма...тогава вече е проблем, независимо от размера на горните ти крайници :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След лирическото отклонение (Велко е виновен) , ще споделя една идея , която мисля напролет да осъществя. Става въпрос за елементарно безключово палене на аналогов автомобил .. ако някой успее да я осъществи преди мен .. пия и бира ?

Схемата се базира на т.н. поляризирани релета , които могат задържат определено положение на практика до безкрай или докато не получат команда за смяна на положението на котвата. Със сигнала от централното заключване ще командвам релето , което ще подава сигнал на ключ , с който ще включвам на контакт , а с бутон Старт/Стоп ще осъществявам завъртането на стартера , а гасеното или от ключа , или при заключване на автомобила от централното заключване. Колата е с реле на консуматорите през контакт , така че веригите ще са максимално разтоварени :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, The Best Forman написа:

След лирическото отклонение (Велко е виновен) , ще споделя една идея , която мисля напролет да осъществя. Става въпрос за елементарно безключово палене на аналогов автомобил .. ако някой успее да я осъществи преди мен .. пия и бира ?

Схемата се базира на т.н. поляризирани релета , които могат задържат определено положение на практика до безкрай или докато не получат команда за смяна на положението на котвата. Със сигнала от централното заключване ще командвам релето , което ще подава сигнал на ключ , с който ще включвам на контакт , а с бутон Старт/Стоп ще осъществявам завъртането на стартера , а гасеното или от ключа , или при заключване на автомобила от централното заключване. Колата е с реле на консуматорите през контакт , така че веригите ще са максимално разтоварени :)

 

Ииииииииии, всичко това до първия път, в който оставиш автомобила на включена предавка :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Боре написа:

 

Ииииииииии, всичко това до първия път, в който оставиш автомобила на включена предавка :D 

Какво ще стане като е на предавка? 

Ку не си разбрал - няма го паля автоматично , а безключово ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, The Best Forman написа:

Какво ще стане като е на предавка? 

Ку не си разбрал - няма го паля автоматично , а безключово ;)

 

Ми, казвайте ги тия работи, бре ... :D :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да откриеш топлата вода, но пък, като гледам, си решил да измислиш най-сложният възможен начин да я свариш ?
През централното можеш да си вържеш реле, което да ти играе ролята на ключ маса, контактът го вадиш на ключе (от там и гасиш), а паленето на бутон без задържане - без централното го имахме реализирано на старият Ваген ?
Е, ако тръгнеш да си играеш можеш да сложиш и дистанционно палене, но трябва да го прекараш през скоростите (както Боре спомена) - при мотоциклетите го има, но там имаш тази защита фабрично и на скорост немож запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като чета изпълненито Ви на стария оранДжев дзвер , ми то същото , само дето моето мисля да е по-еУегантно и компактно ;)

Колкото до дистанционното палене - ако изпълня централното с алармена система , която имам , а не с модул (и той се търкаля из кашоните) може да се закачи на т.н. трънк (отваряне на багажника или друга функция) на алармата. Проблема е , че при съвременните има комп , който следи дали двигателя е запалил , а в случая ще трябва аз да слушам , кога да пусна бутона на дистанционното ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, The Best Forman написа:

Тъй като чета изпълненито Ви на стария оранДжев дзвер , ми то същото , само дето моето мисля да е по-еУегантно и компактно ;)

Че що реши, че нашето не е било елегантно? Всичко скрито в таблото - отпред само ключето и бутона 

А за компактното - ми ние сме с големи ръце ?

П.П. Ако направиш и ключалката на волана електрическа можеш да махнеш изцяло контактния ключ.

Редактирано от Logrus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, Logrus написа:

...

П.П. Ако направиш и ключалката на волана електрическа можеш да махнеш изцяло контактния ключ.

Ам чи то т'ва е идеята ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20221118_172103.thumb.jpg.c93af61c39ce49c0d1349c19ee6f9629.jpg

Нещо приключено като за края на седмицата .. ако не работи , ще е най-красиявия комутатор в кофата за боклук ?

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, Гена! Изпипана работа. Тези малчугани със задномоторните нещо са ти дали заразителен пример. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Този комутатор(метален) е от заводските. Ще работи:) Многп добре се е получило. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Малко занимавка в неделя вечер.

Трябваше да изпробвам новата ми придобивка (специализирани зегер клещи за тези апарати).

Свалянето на механизма за ръчна спирачка трая около пет минути ?IMG_20221204_192441.thumb.jpg.55b07c6d2d991d6760ff100f8ba82537.jpgIMG_20221204_192825.thumb.jpg.92c8c7fa36cd3f0e7f28989e24ed3ff4.jpgIMG_20221204_192819.thumb.jpg.805c26a64bf5536fbefaa41b59f2e5b8.jpg

Следва бояджийската работа :)

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Ей така по случай националния празник

 

 

IMG_20230304_121133.thumb.jpg.76e2562964964f7ccebbc8ca442a8ae3.jpg

А ей това е пример , защо следващия път , когато ми се наложи , ще си взема нов/и апарат/и

 

IMG_20230304_081516.thumb.jpg.e2f3d2e06e398fb92ae905b56c126b3c.jpg

Добре надрана ос , за която положих доста усилия да я полирам , а дали ще държи .. Божа работа. 

 

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, The Best Forman написа:

Добре надрана ос , за която положих доста усилия да я полирам , а дали ще държи .. Божа работа. 

Гена, не се сещам какъв е този детайл. Лагер ли се набива там, където си шлайфал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е остана на механизма за ръчна спирачка. Напред в шлиците се нанизва буталото и като дръпнеш вилката все едно развиваш гайка и увеличаваш дължината и притискаш диска с нкладките.

В алуминия има набита бронзова втулка , но въпреки това е доста корозирала тази ос и въпреки , че е под напрежение сглобен механизма О пръстена може да просълзи.

Един майстор ми обясняваше как наварява оста и после я стругова , но го разбрах чак днес :)

Цялата тази реновция се оказа силно безмислена .. апаратите са от Октавия 2 разположени пред главината. Вече доста време си мислех , че като монтирам планки от апарати на Октавия 1 , ще станат за проекта , но се оказа двойно , положително отрицание - да , да , ама не .. сега започвам от начало с апарати от Октавия 1 ?

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, The Best Forman написа:

Един майстор ми обясняваше как наварява оста и после я стругова , но го разбрах чак днес :)

 Мдаа, дълбоки са язвите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата с огромен интерес и много се радвам, че взимаш пример от Данчо всяко нещо едно по едно да се ревизира и обновява преди да се сглоби?
 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре!

 Като започнеш разопаковането качи пак една снимка да се порадваме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разопаковането ще е при поставянето на реципиента :)

IMG-e43c2d515c6d8a12963dcfc751d1133e-V.thumb.jpg.1e4933401ac05c8ce2faad41656695bd.jpg

Инак започнах да разопаковам каучукови изделия ..

IMG_20230311_175133.thumb.jpg.34afffcd88256273e75c84e480f9dead.jpg

задни апарати - втора серия ?

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.