Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Почна се !


The Best Forman

Recommended Posts

преди 47 минути, The Best Forman написа:

Като си взема Ролс Ройс Силвършадоу и започна да го реставрирам , ще им пращам  ;)

 Нали търсеше къде да хромираш пластмаса.

А това, че казвам, че стават като заводски, явно трябва да го поясня. Визията на рефлектора е най-малкия проблем. Огледалната повърхност на рефлектора, или качественото изпълнение и покритие дава по-голяма ефективност на фаровете. Затова си заслужава. За други неотговорни детайли, които са декоративни, може да минеш и със спрей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, The Best Forman написа:

Като си взема Ролс Ройс Силвършадоу и започна да го реставрирам , ще им пращам  ;)

Демек - НИКОГА. Не че нещо, ама с твоята скорост на "реставриране" - Иво няма толкова гаражи за безсрочно ползване ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

 Нали търсеше къде да хромираш пластмаса.

А това, че казвам, че стават като заводски, явно трябва да го поясня. Визията на рефлектора е най-малкия проблем. Огледалната повърхност на рефлектора, или качественото изпълнение и покритие дава по-голяма ефективност на фаровете. Затова си заслужава. За други неотговорни детайли, които са декоративни, може да минеш и със спрей.

Жоре , рефлектора на фара си е ОК (със заводското покритие) .. аз работих върху рефлектора на мигача (ако не си забелязал) , който е не по-зле от първоначалното състояние и нямаше да се налага да го бутам ако бях успял да го изолирам и пръсна в черно по страничните стени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.09.2023 г. at 15:49, The Best Forman написа:

Предстои да пръсна с хром рефлекторите на мигачите , защото се оказа много кекав фабричния хром (белеше се от забърсване с пръст и плюнка).

 Да, за фарове си мисля. Мигачите няма проблем как ще станат.

 

От това мнение започнах да чета. Важното по-горе е останало на предната страница и естествено - забравено. :)

С такова впечатление съм останал от този пост. И другото - мисля си Гената толкова ли е изтрещял да боядисва фарове.

На 7.09.2023 г. at 19:37, The Best Forman написа:

Сега пък ми трябва опит и насоки (онуй черното тампонче на Краси вече е във фара , за което му благодаря!).

Опитах да хромирам рефлектора с шпрей - греда .. стана покъртително грозно и нефункционално. Реших да фолирам рефлектора с огледално фолио и вече трети се мъча да го положа в странната форма - двойно вдлъбната с неправилна дъговидна форма. Проблема е , че фолиото е изклчително тънко и не позволява греене и разтягане с въздух. На студено се опитвам да го разтеля с пръсти , но прави много гънки.

Давайте други идеи.

да беше вмъкнал някъде тук и "мигач".  Виновен. Аз.

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, The Best Forman написа:

гледай какъв хубав спор завързахме ?

И полезен. Който смята да хромира - Стрелча е мястото.

Сега, ако ми кажеш, че и рефлектора на фара на Формана е метален.... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, joro-120L написа:

...

Сега, ако ми кажеш, че и рефлектора на фара на Формана е метален.... ?

Метален е с доста дебело покритие и затворен в тази кутия е така да се каже вечен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти търсиш хромиране на пластмаса.... Не се замислих какъв е. Щях да се усетя по-рано, че нещо при мен не е наред. Допуснах, че като по-нов автомобил, може да е пластмасов. А те са правени по едно време със 120 ките.

Липса на логика в случая и съсредоточаване на всички сили и средства за направата по най-добрия начин....

Ужас. Нема са обяснявам повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

IMG_20240920_142243.thumb.jpg.5bb38c603cd885263d811496ff5162d7.jpg

 

Хибридно табло (уреди преди '92 , платка след '93) и диодна подсветка и контролни лампи .. без лампата на алтернатора.

И една снимка на тъмно

IMG_20240920_193856.thumb.jpg.04ba08840ac9c6c5c547966c9aea1a69.jpg

Май ще сменям индикаторните крушки с по-слаби :)

 

П.П. Всъщност уредите са след '93 , но са с плаки и стрелки от преди '93. Много исках да ги сменя директно , но не би .. имат големи разлики.

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опция за димиране? Че това нещо ще ти извади очите нощем - не само индикаторните, като гледам и подсветката на километража е твърде ярка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Logrus написа:

Опция за димиране? Че това нещо ще ти извади очите нощем - не само индикаторните, като гледам и подсветката на километража е твърде ярка.

Има още един модел с по един диод .. ще взема и ще пробвам и с тях как ще е, инак димиране на диоди е доста по-сложно от обикновенна крушка.

Преди 9 часа, joro-120L написа:

Аз ако съм, уредите ще светят в бяло.

Ай ся , Форман ли правим или Фабия от 2016 :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, The Best Forman написа:

 инак димиране на диоди е доста по-сложно от обикновенна крушка.

На Ф1, която е само лед по подсветките, регулирането е от прост потенциометър. Ся част от модулите се димират по кан, но чат пат има и директно свързани ледове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, The Best Forman написа:

Ай ся , Форман ли правим или Фабия от 2016 :)

Без значение. Ни ма кефи друго, освен бяло. Твоя воля. 👍

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ако коментираме циферблата  цветово! Аз като пристрастен към зелено ми е екстра ! 😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си експеримент .. групата на подсветката пали при 6.5В , видима е след 7В , а това е яркостта на 8.5В .. мисля , че е прилично.IMG_20240922_064238.thumb.jpg.c9e73893f48c812b10c662bf984d7329.jpg

 

Ивчо , в новите курници мисля , че димирането на диодите се прави с честотна модулация.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тамън си мислех, че за 4 години, откак "Почна се!" , си направил само едни спирачни апарати и едно табло, а ти ще вземеш да я подкараш след малко 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, joro-120L написа:

"Ооо, Иво?!" :)

Всъщност, Нещо се замотах с телефона и вика през смях "АМАТЬОР!".

Под секрет, вече втора неделя се труди по Баба. Даже днес я завъртя с извадени свещи. 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ID A написа:

... Даже днес я завъртя с извадени свещи. 

Страх го е да не запали ли? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

Страх го е да не запали ли? :)

Жоре , веригата и маслото ги смених преди няма и 1000 км. ама преди 10 години .. дали да я запаля директно .. да не казвам , че два цилиндъра малко бяха позалепнали ;)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще стои толкова, защо двигателят не е консервиран?😜 Гена, усещах каква е целта на занятието. След такъв престой първо е добре да се завърти на ръка мотора. Предполагам така си направил. Ако превърта, може и да му чуеш гласа. Да, с 10 годишното масло. Нищо му няма на мотора. По принцип. Иначе си смени маслото, разбира се.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не го консервирах .. ами плановете бяха други и не трябваше да стои толкова дълго време , но плановете са за да се променят .. завъртях го доста пъти на ръка , докато изчисти до голяма степен ръждата , пръсках , сипвах газ , масло и WD и поне Ивчо много искаше да чуе стартера го завъртяхме и на стартер .. друга седмица ще му задимя гаража :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.