Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с палене на Skoda Octavia II 2008г.


CDMD

Recommended Posts

Здравейте ,

От около 6 -месеца имам проблем с паленето , колата влиза в сервиз 2 пъти но така и не могат да разберат къде е проблема.

Пали  когато си иска няма никаква закономерност в това . Слагам ключа и завъртам , светват и си гаснат всички лампи на таблото , не се чува никакъв звук няма "цъкане" , въобще не завърта и не пали. След , няколко опита си запали все едно нищо не се беше случило. Така , известно време без никакъв проблем. След около 1 месец , пак завъртам и нищо. Майстор дойде на място и включи диагностика , колата не показа никаква грешка . Умишлено не я запалиха с бутане , а я качиха на платформа и я закарах до сервиз , но след като я свалиха завъртяха  ключа и тя си запали. В сервиза провериха всичко , акумулатор , стартер , кабели всичко си е ОК . Взех си я и така почти 3 месеца нищо пали от "ряз". Една сутрин пак так , нищо , размърдах скоростния лост първа , втора , задна , пак пробвах и хоп пали. /майстора каза случайност / . При друга ситуация отворих и затворих предния капак и се качвам и пали /знам , че това явно няма нищо общо но и него да спомена/ . Преди няколко дена я карах на дълъг път паля си гаса , никакъв проблем , вчера отивам да се кача завъртам и нищоооооо. Пак на майстора , закачия на компютъра никаква грешка. Сега новото което ми каза е да ми махне имобилайзер и да видим дали ще има проблеми , ако и това не оправи проблема иска да смени таблото. Между другото преди доста време може би преди 2 години няколко пъти ми прави проблем стрелката на горивото отива до крайно дясно положение и се връща на нула и почва да свети лампата за гориво , после се оправи , след това лампата на антифриза светна , тогава я закарах в сервиз на Шкода , там я тестваха и нямаше проблем , всичко си се оправи от само себе си. Но сега вече с паленето никакво положително развити. 

Моля , Ви ако някой има идея да сподели . Благодаря Ви предварително ! 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пипай имобилайзера. Ако беше от него, колата пали за 1-2 секунди и гасне, а и има индикация за това. Така работи той. Проблемът е друг. Имах същия проблем на един служебен VW Т4. След ремонт на стартера, проблема е решен. Това, което казваш за таблото, също ми звучи като потенциален проблем, но за сега клоня към стартера. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията с предпазителите в моторния отсек прави такива щуротии. Само че трябва да се обърне отдолу и да се почисти и притегнат връзките.

Залагам на това !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здарвейте колеги, имам Шкода Октавия 1.9 тди и имам същия изчезващ проблем с паленето. Понеже темата е стигнала до момент без отговор на проблема реших да питам дали се реши проблема или още не е. И на мен миказаха че най вероятно е стартер, но стартера е на 2 години и не е от измислените, майстора който я погледна каза, че е добра марка ( не помня марката ). С диагностика OBD 2 показва някаква гршка която ми я преведе като проблем във втория кръг на запалването ( не мога да намеря точния номер на грешката но утре ще я закача пак ). Ако сте намерили някакво решение на евентуалния проблем моля да го споделите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коя година е и кой мотор ? и в какво точно се изявава проблема ? върти ли стартера или не върти когато не пали 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, нямам много опит в писането по форуми. Колата е Шкода октавия 1.9 тди 2005 г. Когато дам на контакт всичко свети и изгасва както трябва след завъртане на ключа не се случва нищо понякога е дотатъчно да се задържи ключа около 5 - 6 сек и стартера завърта от един път без затруднения и колата пали още на 1- во 2-ро завъртане на стартера. Понякога не става. Следва връщане на ключа изваждане на ключа и нов опит и пак нищо. Проблема е че всеки път е различно между 2 и 20 завъртаня на ключа. Понякога на 2 ри опит понякога 5ти  а след това няколко дни седмица нищо всичко си е ОК. Пали от раз. За сега не съм открил закономерност при топъл или студен двигател или различна външна температура. -12 навън пали от раз + 10 не иска топъл двигател: не пали карам я 20 - 30 км гася, пали от раз без никаква трудност. Надявам се съм бил достатъчно изчерпателен :) Съвета на майстора беше остави я да се счупи напълно за да знаеме какво е, но мен ме дразни страшно много и ще съм благодарен ако някой тук успее да ми помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте!Аз имам същия проблем!Само че при мен колата гасни и в движение!!Смених датчика на коляновия вал и нищо!!Колата е Октавия MPI 1.6 2012.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.