Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

О3 1.8TSI 4x4 DSG


audirulzz

Recommended Posts

  • 3 месеци по-късно...

Virtual Cockpit Retrofit

 

Необходими части :

5E0857053B9B9 - пластмаса с кожа под волана

Дигитално табло :

5E0920790A

 

Физически от арматурното табло трябва да се изрежат две малки ленти за да може да “пасне като у тях си”
Работа за две минути за правилния човек с правилния инструмент - @JORDITO 

 

Изключителни благодарности на @JORDITO и съпорта му за софтуерните корекций.

 

прилагам снимки на “преди” и “след”

IMG_6960.jpeg

IMG_6962.jpeg

IMG_6961.jpeg

IMG_6963.jpeg

IMG_6964.jpeg

IMG_6968.jpeg

IMG_6967.jpeg

IMG_6966.jpeg

IMG_6965.jpeg

IMG_6959.jpeg

IMG_6969.jpeg

IMG_6970.jpeg

IMG_6982.jpeg

IMG_6983.jpeg

IMG_6984.jpeg

  • Одобрявам 7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за споделената информация и парт номера. Новото табло седи разкошно. Като гледам, Жорката не се е изпотил в тази жега, явно не е видял голям зор :P

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

5 години след като взех колата.

10 години откакто е произведена

340к км с брутални извращения.

Много тунинг.

Много бой.

Една януарска сутрин с минусови градуси при палене,веригата на колата ми се чу че изтропа.

След консултация с тунинг екипа и софтуерни и механични проверки,установихме че колкото по скоро се смени веригата на колата,толкова по здравословно ще бъде за мотора.

Механичната проверка на обтегача - показваше на средата - НО софтуерно нещата бяха “време е” 😄

От колата беше свалена веригата с която е излязла от завода.

След разменени буквално 2 мейла с ЕТ Дружба в лицето на Мартин Вардарев всичко необходимо по спецификация на Шкода беше поръчано.

Частите пристигнаха за 10-тина дни 

След още 10-тина колата бе готова.

 

Тук може би е мястото да изразя възхищението си от професинализма и европейския начин на работа на ЕТ Дружба.Очарован съм - за разлика от 95% от собствениците на Шкода.

Прилагам и фактурата от ремонта.Да се подготвят психически и финансово,всички собственици на 1.8 и 2.0тси от 3-то поколение

IMG_8654.jpeg

IMG_8655.jpeg

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен цената ми се вижда супер. Единствено 100 лева за силикон и това масло Шел не ми допадат, но всичко останало наистина вярвам, че си заслужава всеки лев, предвид потенциала на колата и като застраховка срещу бъдещи проблеми. Още 300к безпроблемни ти желая и да продължаваш да се грижиш за нея със сищия ентусиазъм и желание! 😎

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената за силикона е смешна

Реално са ползвани 2х80мл тубички.

С оглед на това на колко места се маже със силикон,е даже малко 😆

Маслото е ОК - за не повече от 5к км на мое каране.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.02.2025 г. at 8:46, audirulzz написа:

5 години след като взех колата.

10 години откакто е произведена

340к км с брутални извращения.

Много тунинг.

Много бой.

Една януарска сутрин с минусови градуси при палене,веригата на колата ми се чу че изтропа.

След консултация с тунинг екипа и софтуерни и механични проверки,установихме че колкото по скоро се смени веригата на колата,толкова по здравословно ще бъде за мотора.

Механичната проверка на обтегача - показваше на средата - НО софтуерно нещата бяха “време е” 😄

От колата беше свалена веригата с която е излязла от завода.

След разменени буквално 2 мейла с ЕТ Дружба в лицето на Мартин Вардарев всичко необходимо по спецификация на Шкода беше поръчано.

Частите пристигнаха за 10-тина дни 

След още 10-тина колата бе готова.

 

Тук може би е мястото да изразя възхищението си от професинализма и европейския начин на работа на ЕТ Дружба.Очарован съм - за разлика от 95% от собствениците на Шкода.

Прилагам и фактурата от ремонта.Да се подготвят психически и финансово,всички собственици на 1.8 и 2.0тси от 3-то поколение

IMG_8654.jpeg

IMG_8655.jpeg

Доста преди твоите км минах смяната на водна помпа… тя е 1/3та като пари от веригата, а реално нашите 1.8 имат едни 5к лв по мотора между 200 и 350к км( при мен на 160 се наложи помпата! Да видим със скоростните кутии как ще сме 😂! Стоковото турбо дори и леко засилено сле ремап при мен не се предава над 65+к км, въпреки старанието ми да се предаде. Ники, твоята е засилена доста и се държи безпроблемно доста км и години, консумативи не броим! Не че не смени 2/3ти от  цялата кола с ново в оригинал или премиум тунинг чаркалаци. 
Пс… тия ОЗ джанти, които продаваш, имам интерес, Трябва да ги видя на  моята, която е заводска ба 99

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.