Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

О3 1.8TSI 4x4 DSG


audirulzz

Recommended Posts

Ми да сложи тогава брони от РС3 на ауди тогава по тая логика ве,то не е РС3 ама с конете се доближава.

 

п.п.НЕма обиждаш миксера ей?.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Stucata написа:

Айде сега, цигания... Какво им е? И ся някой ще каже "Ами тя не е RS, че да слага такива бриони". Ми хуу, ама с тия 350 (прогнозни) коня да не би да е спрелия 1.4 тси DSG че да си седи с неговите брони ?

 

@audirulzz, сякаш ми синее леко цветът на колата, затова подхвърлих за белия цвят на джантите. Може от снимките да не мога да го хвана добре...

 

Стуца цвета е Quartz grey - или както казва жената - Мишо сиво :D

Зора за VRS брони е,че на сегашната няма как да изкарам цифуняци отзад.Тия две гърнета е грехота да седят без са изкарани навън.

А ОЕМ броня с накрайници най ми пасва как изглежда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, igeorgiev82 написа:

Ми да сложи тогава брони от РС3 на ауди

Не ги разбираш нещата ти и това си е :D Пък и с тоя бавния син облак няма как да ги разбереш... Нищо де, здраве да е! :D 

 

@audirulzz, ааа, да това си е баш тъмно сиво. Е, да. Не е за бЕло :) Не го слушай бавния @igeorgiev82RS броните ще те улеснят с кюнците. Иначе ще загубиш много от визуална гл.т. Как седи въпросът с катализатора, викам? ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Stucata написа:

Не ги разбираш нещата ти и това си е :D Пък и с тоя бавния син облак няма как да ги разбереш... Нищо де, здраве да е! :D 

 

@audirulzz, ааа, да това си е баш тъмно сиво. Е, да. Не е за бЕло :) Не го слушай бавния @igeorgiev82RS броните ще те улеснят с кюнците. Иначе ще загубиш много от визуална гл.т. Как седи въпросът с катализатора, викам? ;)

 

 

 

Чеки че аз не съм свикнал на толко мнения у тая тема и пропущам някое и друго :D 

Планувал съм това по долу,но така или иначе колата ще се прави при дброс,както знаем са представители и на Милтек, така че ако има някви разногласия между рево и тоя милтек ще изберем правилната генерация

0ABF5729-2D48-4034-BB0D-B0A4EF101665.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото като отвориш и видиш цените на даунпайп с рейсинг катализатор и цените за задните гърнета ти се досира.

А има е 3х400евра между пайпа и гърнетата :D

A0555396-4F2D-47E5-80A5-CC96BE8E2528.png

DC8FDCFD-44C8-46FC-9F9F-96D5F86BADAE.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, audirulzz написа:

ти се досира.

Ам,кат искаш да прайш нещо,ще сереш?.Хванал си се на хорото с тунинга,там евтино няма.

Има де.....на @Stucata????.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, audirulzz написа:

Слушам и изпълнявам :D 

 

EEC5BF21-8509-4752-A530-76E868FE4DF4.jpeg

Тук как ще и лепнат фланците...

Без хрома на решетката и фаровете за мъгла, направо заспа! Моята май е същия цвят и наистина носи на черно доста добре!

Са чета за RS брони (не само отзад предполагам) и си мисля, че ще е много добре ако го направиш! Визията става доста различна, очакваните магарета ще отговарят с пълна сила на RS look-a според мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе момента с фланците ще се опитам да го избегна максимално дълго.

На последната кола със същите пружини в момента в който сложих отпред 10мм отзад 15мм така се сговни положението с возията,че ги изхвърлих там къдет куче не минава.

Без фланци нещата си бяха нормални.

Нямам обаче логично обяснение....

А за броните,със сигурност ще са предна и задна :D

Се си мисля,че дотук не съм показал половинчати работи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, audirulzz написа:

Се си мисля,че дотук не съм показал половинчати работи

Не бе! Написах го така, защото четох мненията малко по диагонал (докато седя по светофарите, хахаха) и да не съм пропуснал нещо. Щото, ако ще е заради ауспусите - тя задната чак пък толкова ли е различна при RS-a? Слагаш една с изрязани фабрично места за накрайници и заспиват нещата с генерацията! Пък и нали преправи фаровете за мъгла на предната броня :)

Чакам сега новия софтуер...??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вторите снимки изглежда равна отпред и отзад, много добре. Според мен не ти трябват РС брони и кюнци, нека си остане донякъде слийпър. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, niki написа:

нека си остане донякъде слийпър

Единственият смислен аргумент против броните! :) Това да си истински слийпър е безценно. Но в конкретния случай ще бъде прекалено много за сметка на визията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно де, безценно е "мишо сива шкодичка" да те накара да гледаш тъпо в земята или на другата страна и да береш срам пред чалга фтичката. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност аз видя ли кола с окачване и голяма джанта винаги имам едно на ум :D 

 

Реално това което накланя везните към брони е факта,че не виждам хубаво решение на кюнци. А VRS-овите ми седят на добре и най изчистени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@niki, тъй, тъй. Но ако ще бъде слийпър, нека е такъв на макс. А това не се постига с показна генерация и големи колела. Ако ще е слийпър, всички възможни видими чаркаля трябва да са сток. А генерацията пак ще си е голяма, ама ще гледа надолу :) Но проектът е в друга посока. Да стреля с броните ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси, все си мислех че дават по-добри времена 100-200 тия коли.....

П.п. @audirulzz случайно да си имал ауди 90 2,3? Че тоя никнейм ми е познат, деба :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, Vladi_a написа:

Ебаси, все си мислех че дават по-добри времена 100-200 тия коли.....

П.п. @audirulzz случайно да си имал ауди 90 2,3? Че тоя никнейм ми е познат, деба :D

 

Имай в предвид че ми беше първо сериозно издевателство над колата

Още се мъча да свикна с дсг-то

0-100 на спорт върви повече,

Пък над 100 на ръчен стреля повече :D 

То не е една беля :D

И като вземеш предвид че бях в пълно бойно снаражение (2 детски столчета,багажника стандартно пълен и бензин до горе) + че аз съм си едни 130литра и нещата си идвст на местото.

Зависи кво 2.3 си мислиш че съм имал :D

 

Имал съм една бяла 90-ка 2.3 куатро

Имал съм купе 2.0 20в

Имал съм и купе с 2.3 

И купе с 2.0 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежи си гадта и ѝ се отразява видимо при 100-200 Ще полудее след засилването - под 6 според мен ще бъде. Аз късно видях, че вчера сте ходили да мерите. Щях да мина за лаф и топло чайче, ама пусто, чак днес отварям да чета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Vladi_a написа:

Ебаси, все си мислех че дават по-добри времена 100-200 тия коли.....

До 100 са пушка (7 сек. не е ракета, но си е идеално за динамични светофарни потегляния), но от 100 до 200 става мъчно, за 33 секунди. Иначе, това което се готви за колата, ще смъкне времената с много. Според мен 0-100 ще е ок.5 секунди, а 100-200 ще е не повече от 15 сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Контрола над кутията в сряда ?

 

Пристигнаха някви неща

APR Turbo muffler delete

CTS Turbo high flow inlet pipe

CTS Turbo Throttle pipe.

Очакваме още неща но все още пътуват :)

 

 

AFD73C95-D1CE-4A4C-9CA5-E426D07DC064.jpeg

8FFEBAF1-7891-4AE1-8101-65BA7FB9768F.jpeg

1F23EA6C-EBB4-4724-9CE0-4CE314F8BF42.jpeg

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен перата, какво друго трябва да се подмени, за да тръгнат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.