Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Toyota


Recommended Posts

Сигурно вече всички знаят за Яриса на Газу Рейсинг. Е, този е още малко напомпан, уж първият тунингован:

 

Иначе ето ревюто на Мат, в което са разказани всички интересни подробности. 261 коня и 360н.м. от 3 цилиндров 1.6, 4х4, карбонов покрив, алуминиев преден капак, врати, forged джанти, 356мм предни дискове (297мм отзад), 4-бутални апарати, Torsen LSD...лудница! 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко, взел я е за "daily driver" :) Значи ще мине през редица тестове, на които може да станем свидетели.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 2 месеци по-късно...

Обявиха и новото GR86. Фен съм на старото ГТ86 и много се радвам, че са запазили концепцията. Че и са вдигнали работния обем, което си е направо невероятно в днешно време. И турбото продължава да липсва, и теглото (почти) са запазили, и мощността е повишена, и задно предаване....размечтах се. ?

https://www.caranddriver.com/news/a36023984/2022-toyota-gr-86-revealed/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Новата Рав4 плъгин хибрид още я няма в България, но предполагам скоро ще се появи и тук. С над 60 км пробег само на ток напрактика би покрила нуждите ми за ежедневните градски пътувания (средно правя по 30тина километра на ден, рядко стигам до към 50 км). Бензина напрактика ще го ползвам за междуградски пътувания, които я правя 2-3 пъти в месеца, я не. С ускорение за под 6 секунди от 0 до 100 би трябвало да е прилично пъргава за такъв тип кола. Ако всичко това си идва с 4x4-то за цена от 80 хил лв, мисля че е доста прилична алтернатива на предлаганите към ден днешен оферти на Шкода, които имат само 2 модела плъгин хибрид (не-SUV и не-4x4) и един модел електрически SUV, който обаче е на космическа цена (без още да е ясна цената на 4x4 версията му) и със спорен пробег (особено на магистрала и при зимни условия). Макар подръжката на плъгин хибрида със сигурност да е по-скъпа от тази на чистата електричка, разлика в цената от 20 хиляди лева със сигурност не може да се компенсира с разликата в подръжките.

 

https://www.motortrend.com/news/2021-toyota-rav4-prime-review-specs-interior/

 

 

И едно интересно ревю от собственик на такъв автомобил:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.