Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Интересен концептуален (сякаш), 7-местен Гранд Дъстър:

 

 

  • 7 месеци по-късно...
Публикувано

Новата Dacia Spring:

Реално каране

Ревю на български

 

За 34 хиляди базова + парктроници и цвят, изглежда доста добро предложение. 8 години гаранция на батерията, няма данъци, от контакта се пълни за 1 нощ. Може да направи до към 200 км. извънградско с галене на педала. Ако някой живее на 150 км. от София, спокойно може да си ходи уикендите със семейство и багаж с поне едно преспиване, за да се зареди. Доста висока е, почти колкото скаута, но с по-късо междуосие, няма да може да катери баири и снегове, но за вили, черни пътища и прескачане на всякакви безумия в града е супер.

Минуса е 44 коня. Иначе прави 0-50 за 5сек, но нагоре е мъртвец.

Някой друг оглеждал ли се е в това румъно-китайче?

 

Публикувано

На цената в Румъния със субсидията - бих взел едно за града и къси пътувания с удоволствие! Пък и мацката ще си джитка с кеф. Иначе няма как да сменя комбито с тоя фъстък. 

Публикувано

Ако е за мен ще е като втора кола, а може би и за почти всеки друг, но дори и без субсидията е на цената на някаква градска малолитражка с някоя друга екстра. Иначе на мен освен няколко морета, останалите ми преходи са под 100 км за ден и то главно градско, така че това е интересна идея.

Публикувано (Редактирано)

Що се отнася за Дачия - пак за 30-тина хиляди бих се качил на новият Джогер https://automedia.investor.bg/a/2-novini/46872-15-neshta-koito-tryabva-da-znaete-za-novata-dacia-jogger?i=23#article-gallery . Като единствен недостатък на пръв поглед бих отбелязал слабите мотори - TCe 110 и Eco-G 100 са ми малко слабички за подобно купе и се надявам в бъдеще да се усетят и да добавят поне TCe 130. Иначе ръчка, бензин-газ, 7 местна и с мнооого приличен багажник - определено бих сменил моята бабичка с нещо такова.

П.П. И дано си пооправят цветовата гама, че ми се кара нещо червено ?

Редактирано от Logrus
  • 3 години по-късно...
Публикувано

Много интересна статия с богат снимков материал от 

 

https://automedia.investor.bg

 

За причините, довели до успеха на марката на доста пазари, както и за фактът, че България е била изборът на Рено преди Румъния, но заради тогавашната геополитическа ситуация, комшиите са продължили напред, докато при нас всичко е било прекратено.

 

Копирам заглавието и началото на статията тук, останалото можете да прочетете в този линк.

 


Защо Dacia е румънска, а не българска?

 

Първото балканско партньорство на Renault бе в Пловдив, а не в Питещ. Какво се обърка?

 

Най-успешната европейска автомобилна марка в последните години всъщност е родена... в Русия. В средата на 90-те френският президент Жак Ширак отвежда делегация от индустриалци на посещение там по покана на Елцин. В делегацията е и шефът на Renault Луи Швайцер, който забелязва, че допотопните лади по 6,000 долара се продават като топъл хляб, докато двойно по-скъпите модели на Renault си стоят по шоурумите. Оттам се ражда идеята за Dacia Logan: бюджетен автомобил, но с доказани във времето технологии на Renault, с минимални разходи за разработване и добра печалба въпреки рекордно ниската цена. Отначало се планира Logan да се продава на "бедняците" в Източна Европа. Но интересът на Запад се оказва толкова голям, че Logan става общоевропейски модел. Renault придобива Dacia, а четвърт век по-късно дъщерната й румънска марка има най-големия ръст в Европа за последното десетилетие и по-висок марж на печалбата не само от собствената си компания-майка, но и от имена като Mercedes и BMW. Можеше ли обаче този успех днес да е съсредоточен не в Питещ, а в Пловдив? Нека си припомним паралелно историята на двете балкански начинания на Renault. 

 

Продължението:

  • Благодаря 1
Публикувано

Най-популярният модел на марката по времето на соца беше Дачия 1300. С лек фейслифт, по-късно стана 1310. Аналог на Рено 12.

1300 не съм виждал по нашите пътища. 1310 я имаше в Мототехника.

 

1300

Dacia_1300.thumb.JPG.2a62464df0c8f35041a59f820a84e6b7.JPG

  • Одобрявам 1

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.